Strona 1 z 9 [ Posty: 165 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 59 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł: Iveco Stralis
Post Wysłano: 01 mar 2005, 15:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sty 2005, 18:22
Posty: 304
Lokalizacja: się biorą dzieci??

Iveco Stralis
Stralis : całkowicie nowy świat. Nowy styl podróżowania, delektowania się przestrzenią i wypoczynku. Inteligentnie i bez wysiłku, we właściwym tempie i zgodnie z Twoimi potrzebami.
Moc. Osiągi. Komfort. Bezpieczeństwo. DOSKONAŁA PRZESTRZEŃ
Stralis Active Space to kabina uniwersalna i dynamiczna, doskonała do podróży w pojedynkę lub w towarzystwie, idealna na trasach krajowych i międzynarodowych. Absolutny komfort: kolumna kierownicy o regulowanej długości i wysokości zapewnia przyjemne i wygodne prowadzenie; fotel można ustawić w optymalnej pozycji za pomocą łatwo dostępnych bocznych dźwigni.
Ergonomia na Twoje usługi:
przestrzeń, która dostosowuje się do potrzeb. Specjalny obrotowy cokół dźwigni zmiany biegów ułatwia dostęp z fotela kierowcy do strefy wypoczynkowej. Maksimum bezpieczeństwa na jezdni: funkcjonalny panel przyrządów oraz system Multiplex, czyli "mózg" koordynujący pracę modułów elektronicznych, gwarantuje idealne zachowanie się pojazdu w danych warunkach oraz wyjątkowo szybki przetwarzanie informacji niezbędnych kierowcy. Informacje te są wyświetlane na kolorowym monitorze (ICD - Iveco Colour Display), obsługiwanym za pomocą przycisków na kierownicy. Ze swoją osobowością i charakterem, Stralis zabierze Cię dokąd Ci przy tym poczucie, że cały czas jesteś u siebie.

PRZEMYŚLANA FUNKCJONALNOŚĆ

Misja Stralis, zapewnić wysoką wydajność poprzez zmniejszenie zużycia paliwa i kosztów eksploatacji oraz zwiększenie średniej szybkości na rzeczywistych trasach. Przyczyniają się do tego z jednej strony - podczas przyspieszania - osiągi i elastyczność silników Cursor, a z drugiej - podczas hamowania - skuteczność mechanizmu ITB (Iveco Turbo Brake) - dekompresyjnego hamulca silnikowego. Silniki Cursor - 10 i Cursor 13 z turbosprężarką o zmiennej gometrii gwarantują wysoki i stabilny moment obrotowy w szerokim zakresie prędkości. Skrzynia "Euro Tronic Automated" w o istocie automatyzuje funkcje wyboru i zmiany biegów, ułatwiając optymalne dostosowanie biegu do prędkości i, w konsekwencji, oszczędniejszą jazdę. Elektroniczne sterowanie dodatkowo minimalizuje ryzyko błędu.


CURSOR 10
POJ. SKOKOWA (I) 10,3
MOC (KM) 400 PRZY 2100 obr./min 430 PRZY 2100 obr./min
MOMENT OBROTOWY (Nm) 1900 (od 1050 do 1480 obr./min) 1900 (od 1050 do 1570 obr./min)
SKRZYNIA BIEGÓW ręczna 16-stopniowa - "Euro Tronic Automated" 12-stopniowa
CURSOR 13
POJ. SKOKOWA (I) 12,88
MOC (KM) 480 PRZY 1900 obr./min 540 PRZY 1900 obr./min
MOMENT OBROTOWY (Nm) 2200 (od 1000 do 1550 obr./min) 2350 (od 1000 do 1610 obr./min)
SKRZYNIA BIEGÓW ręczna 16-stopniowa - "Euro Tronic Automated" 16-stopniowa



AKTYWNA TECHNOLOGIA

Całkowite bezpieczeństwo i niezawodność to ważne połączenie zalet w jednym z najbezpieczniejszych i najskuteczniejszych układów hamowania, jakie są obecnie dostępne. Przednie i tylne hamulce tarczowe są sterowane elektronicznie za pomocą modułu EBS (Elektronic Braking System) i ASR (Antil Slip Regulation) - przyczynia się do skrócenia drogi hamowania.
Najwyższy poziom technologii zastosowanej w Strali Active Space dotyczy także komfortu. Nowe pneumatyczne zawieszenie kabiny zmniejsza wstrząsy oraz kołysanie wzdłuż i w poprzek osi, zapewniając komfort porównywalny z tym, jakiego doświadcza się w fotelu, w zaciszu własnego domu.


IDEALNA REAKCJA

Jak najlepsze i najpełniejsze zaspokojenie różnorodnych potrzeb: oto zadanie, jakiemu ma sprostać Stralis. Na długich i średnich dystansach, na trasach krajowych i międzynarodowych, jako ciągnik lub podwozie z kabiną, Stralis oferuje najbardziej nowatorskie i skuteczne rozwiązania. Gama pojazdów Stralis obejmuje ciągniki i podwozia z kabiną, o mocy dostosowanej do potrzeb transportu na średnich i długich dystansach. Ewolucja w dziedzinie transportu prowadzi do coraz większego zróżnicowania pojazdów, w zależności do przeznaczenia. Pojazdy do transportowania ładunków o dużej objętośći mają obniżoną konstrukcję w celu uzyskania wewnętrznej przestrzeni użytkowej o wysokości trzech metrów. Są one dostępne jako podwozie z kabiną(GV) oraz ciągnik siodłowy (LT). W pojazdach do przewożenia kontenerów (CM) specjalne pneumatyczne zawieszenia przednie i tylne umożliwiają błyskawiczne przemieszczenia pionowe, dzięki dużej pojemności zbiorników powietrza oraz elektronicznie sterowanemu systemowi podnoszenia podwozia (ECAS).


Obrazek

http://www.iveco.pl

_________________
4 8 15 16 23 42 EXECUTE


Tytuł:
Post Wysłano: 14 kwie 2005, 10:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sty 2005, 18:22
Posty: 304
Lokalizacja: się biorą dzieci??

Jakby ktoś niewiedział jak wygląda w środku to daje fotki :wink:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ŹRÓDŁA:vnexpress.net
http://www.prijevoz.info
http://www.autoreview.ru
http://www.romil.ro
http://www.truck-supplies.nl
http://www.tercia.ru
http://www.iveco.mielec.pl

_________________
4 8 15 16 23 42 EXECUTE


Tytuł:
Post Wysłano: 03 maja 2005, 20:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 kwie 2005, 20:04
Posty: 67
Lokalizacja: Łódź

Stralis to najlepsza ciężarówka do jazdy w górskim terenie do tego jeszcze atrakcyjny wygląd i wytrzymałe silniki...ale jak każde oprócz Euro Cargo Iveco nie wytrzymuje długotrwałego użytkowania :!:
Pięć lat i blacharka koroduje... :cry: :?


Tytuł:
Post Wysłano: 29 maja 2005, 18:22

Cytuj:
każde oprócz Euro Cargo Iveco nie wytrzymuje długotrwałego użytkowania :!:
Pięć lat i blacharka koroduje... :cry: :?


Ale chodzi ci o to że rdzewieje czy o korozje innego rodzaju, bo jeśli rdzewieje to znaczy że lekiery i podkłady sa złej jakości i to bez większego problemu można zmeinić ale jeśli o uszkodzenia innego typu to nie wiem czy sie coś poradzi, chyba nie :( :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 08 lip 2005, 16:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lip 2005, 14:15
Posty: 33
GG: 0
Samochód: Renault 19
Lokalizacja: Gliwice

Jest to swietna ciężarówka,jest moja ulubioną.Silnik to może nie jest mistrzostwo bo są silniki lepsze ale i tak to iveco jest najlepsze z całej gamy modeli tej firmy. :)

_________________
gg - 1257100


Tytuł:
Post Wysłano: 31 sie 2005, 16:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 maja 2005, 13:49
Posty: 92
GG: 0
Lokalizacja: Nowy Targ

Mi osobiście Stralis bardzo się podoba. Z tego co słyszę to dobry truck. Jeśli chodzi o wnętrze, to jest ładnie zrobione.


Tytuł:
Post Wysłano: 31 sie 2005, 17:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 mar 2005, 16:23
Posty: 359
Lokalizacja: Łódź

Cytuj:
Jeśli chodzi o wnętrze, to jest ładnie zrobione.
I tu się nie zgodzę :wink:. Włosi postanowili zaprojektować wszystko po swojemu, co nie dało dobrych rezultatów... Wady wnętrza kabiny Stralisa to przede wszystkim wykończenie deski rozdzielczej z twardego plastiku oraz zły projekt schowków, które mają zbyt mały otwór, a zamiast uchwytów do ich otwierania, zamontowano wystające pokrętła...


Tytuł:
Post Wysłano: 31 sie 2005, 18:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Kaczor ma rację, a w dodatku deska rozdzielcza jest "przeładowana" wszelkiego rodzaju przyciskami, których oznakowanie nie zawsze jest czytelne. Co nie oznacza, że Iveco jest beznadziejne, wręcz przeciwnie jest to zdecydowana "dobra" klasa samochodów ciężarowych, chociaż brakuje mu jeszcze do Volvo, Scanii czy Magnum.

A co do wypowiedzi Inkera, silnik Stralisa to jego największy plus. Cursory mają świetną dynamikę, co w połączeniu z manualną skrzynią ZF'a daje niesamowitą "mieszankę". W górach Iveco nie sa sobie równych. O ciężarówkach tej włoskiej marki od dawna mówiło się, że są "typowymi góralami" i każdy kto tylko miał z nimi styczność to potwierdzi.

Pozdrawiam!


Tytuł:
Post Wysłano: 07 wrz 2005, 17:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lip 2005, 14:15
Posty: 33
GG: 0
Samochód: Renault 19
Lokalizacja: Gliwice

Jeszcze cos dodam . spalanie wynoszące 37-38 litrów(jazda po województwie swiętokrzyskim) nie wprawia w oszołomienie ale silniki euro4/5 to jest mistrzostwo jezeli chodzi o niezanieczyszczanie środowiska ... bardzo przyjaźnie jeździ sie tymi tirami ...

_________________
gg - 1257100


Tytuł:
Post Wysłano: 09 lis 2005, 22:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Cytuj:
silnik Stralisa to jego największy plus.

Tutaj bym się nie zgodził. Mój ojciec jeździł Stralisem i EuroTechem i ten drugi lepiej się sprawował w górzystych terenach. Oczywiście wersja 430, bo 480 nie miał okazji. W Stralisie jednostka 430 jest troszkę mała bo zaledwie 10l.

Co prawda do wnętrza można mieć parę zastrzeżeń ale w porównaniu to kabin sowich poprzedników IVECO zrobiło ogromny krok do przodu. Bo np. VOLVO, czy Actrosa to tylko odswieżyli (z zewnątrz oczywiście).


Tytuł:
Post Wysłano: 09 lis 2005, 22:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lis 2005, 22:07
Posty: 16

A moj z kolei mowi ze lepiej idzie Stralis (tez 430, Euro Starem jezdzil 420). Do tego kabinka jest o wiele wygodniejsza od poprzednika. I ten stolik.... I komfort jazdy.... I ciag pod gorke... Nic tylko brac!! Gdyby byl jescze tak bezawaryjny jak Daf...


Tytuł:
Post Wysłano: 09 lis 2005, 22:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Mój ojciec jeździł EUROTECHEM 440 ze skrzynią Fullera... być może dlatego. Ale zgadzam się, że Stralisy bardzo dobrze się prezentują z zewnątrz jak i z wewnątrz.


Tytuł:
Post Wysłano: 10 lis 2005, 8:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lis 2005, 22:07
Posty: 16

Moj tez mial Fullerke. Mowil ze pod gorke nie ma lepszej skrzyni (bardzo szybka redukcja). Za to przy rozpedzaniu jet do bani, bo za nim przerzuci bieg to chwile zejdzie. Ale mimo wszystko skrzynie bardzo chwalil.... Ale to tez zalezy czy trafil na "dobry" egzemplarz.....


Tytuł:
Post Wysłano: 27 lis 2005, 3:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 maja 2005, 1:01
Posty: 185
GG: 0
Samochód: (avatar) /|\
Lokalizacja: Śląsk

Przed wczoraj mialem okazję przejechać się nowiutkim IVECO na bazie. Najbardziej spodobało mi się rozwiązanie dolnego - dzielonego łóżka kierowcy. Wg mnie bardzo mądre i przydatne rozwiązanie... super się prezentuje a ciekawe jak w użytkowaniu ?? hmmm ;)
Deska rozdzielcza bardzo czytelna - co jest bardzo ważne
No i duuuuzó schowków coś a'la w DAFie ;)

_________________
-=Pozdrawiam wszystkich truckerów i nie tylko =-

..::--{{ BajOoo }}--::..


Tytuł:
Post Wysłano: 27 lis 2005, 4:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 paź 2005, 23:35
Posty: 40
Lokalizacja: Niderlandy

Tytuł:
Post Wysłano: 27 lis 2005, 11:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 sie 2005, 10:41
Posty: 587
GG: 0
Samochód: MAN TGA XXL
Lokalizacja: Gliwice

Cytuj:
Przed wczoraj mialem okazję przejechać się nowiutkim IVECO na bazie.
A to co wasza firma bierze Iveca...:?: Ja co do Stralisa już się wypowiadałem pare postów wcześnej i to auto bardzo mi się podoba...:wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 27 lis 2005, 13:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 maja 2005, 1:01
Posty: 185
GG: 0
Samochód: (avatar) /|\
Lokalizacja: Śląsk

Cytuj:
A to co wasza firma bierze Iveca...
Nasz szef otworzył serwis i salon iveco truck (http://www.siltruck.pl).
Jakiś interes w tym ma, wiem że na dniach do UNIRANSU ma przyjść kilka sztuk stralisów nowych. Jak narazie nie ma chętnych ;) na te IVECA
Ciekawe czy pod zabudowy (czyli lory) przyjdą jakieś stralisy lub nawet może być ciągnik z naczepą hehehe.
Ciekaw jestem...

_________________
-=Pozdrawiam wszystkich truckerów i nie tylko =-

..::--{{ BajOoo }}--::..


Tytuł:
Post Wysłano: 27 lis 2005, 13:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Pazdz, mówisz, że EuroTech 420 miał mocniejszy motor od Stralisa 430? Możliwe, obydwoma miałem okazję się przejechać, ale nigdy nie było to więcej niż 400km, więc tu nie mogę porównać obu modeli. Możliwe, że jest tak jak mówisz, bo Stralisa "duszą" normy ekologiczne. Cursor 430 ma tylko 10l pojemności, natomiast stara jednostka Fiata miała 13,8L, ale tego silnika moim zdaniem nie można było już dłużej unowocześniać, gdyż sama konstrukcja tego motoru sięga jeszcze lat 70'tych i ciążarówek Fiat 619, i później 190... Pozdrawiam ;)


Tytuł:
Post Wysłano: 27 lis 2005, 15:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Tak dużej różnicy nie było... Moim zdaniem EuroTech troszkę lepie sobie radził. Ale Stralis też dobrze szedł... I przjechałem nimi tysiące kilometrów... Szkoda tylko, że pierwsza 10 ciągników w Pekaesie przyszła 430 i troszkę ubogie wyposażenie (najbardziej dnerowało mnie brak agregatu przy lodówce)...


Tytuł:
Post Wysłano: 27 lis 2005, 23:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Cytuj:
A co do lodówki to powinna być na wyposażeniu seryjnym każdego samochodu ciężarowego
Nom chciałbym żeby tak było. Np. w Danii każdy truck obowiązkowo musi mieć lodówkę. Tak wywalczyli sobie związki zawodowe kierowców w DK.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 9 [ Posty: 165 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 59 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: