Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 15 lut 2007, 23:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 sty 2007, 23:05
Posty: 18
Lokalizacja: Ełk

czesc koledzy. Mam problem : zatankowałem taniego paliwa pod Radomiem dojechałem do domu (550 km.) nastepnego dnia - mrozek -8 C i zmiana filtra paliwa (zamarzł) odpowietrzyłem ,(przez sprężone powietrze do baku aż poszło na wtryski bo ręcznej nie mogłem znaleść - ale juz wiem gdzie jest ) i spoko tydzień póżniej szarpanie i odcina jakby paliwko na stałym gazie,predkosci odcina paliwko sekunda i dalej jedzie tak przez 30 km. potem w Schelu tank podobna sytuacja zajechałem do serwisu-komputer itd. ...nic nie znaleźli 560,00zł.w plecy spusciłem 10lropy może to woda na dnie wysuszyłem filtr smok z baku i ok . po 560km. znowu ...nie mam pojęcia co sie dzieje - wtryski , pompa ponoć wporzo. ale w baku terz nic nie znalazłem , sitek rzadnych nie ma bo szukałem i ABBA FATIMA :?

_________________
Kto jeździ MAN-em ten jest panem:D


Ostatnio zmieniony 04 mar 2007, 22:49 przez snejk, łącznie zmieniany 2 razy.

Tytuł:
Post Wysłano: 15 lut 2007, 23:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2005, 20:59
Posty: 344
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

A nie masz czasem w tej ręcznej pompce malutkiego sitka ? Bo się spotkałem z takim czymś już tylko że wtedy było tak że jak zaczynał szarpać i się go trochę podpompowało to znowu chodził chwile dobrze ale znów się zatykał. Bo ta pompka siłą rzeczy wyciskała te paliwo w dwie strony i ten syf sie odrywał od sitka po czym znów się to zalepiało.

_________________
http://www.GLOBETRUCKER.org
Is it better to loose 5 minutes or 50 years ?
preferite perdere 5 minuti oppure 50 anni ?
Preferez-vous predre 5 minutes ou 50 ans ?
verlieren Sie lieber 5 Minuten oder 50 jahre ?
Wolisz stracić 5 minut czy 50 lat ?


Tytuł:
Post Wysłano: 16 lut 2007, 9:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2006, 9:45
Posty: 176
Samochód: FH 12 420
Lokalizacja: K-raków T-arnów A-meryka

A może posiada coś takiego jak filterek przedwstępny. Zazwyczaj jest on umieszczony gdzieś w ramie, przed filtrami głównymi i jest niewiele większy od filiżanki do kawy.


Tytuł:
Post Wysłano: 16 lut 2007, 19:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2006, 17:08
Posty: 221
GG: 0

U nas sie tak działo we VOLVIE było zepuste EDC nie wiem czy ty masz na EDC czy nie


Tytuł:
Post Wysłano: 16 lut 2007, 21:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

snejk Napisz jaki to rocznik oraz jaki silnik. Jeśli to nie jest winna paliwa to na pompie wtryskowej może być taki zawór przeewowy z elktromagnesem co się zwie ECHAP czy jakoś tak i jak on się zacina to paliwo zamiast iść na silnik to spowrotem wraca do baku

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł:
Post Wysłano: 16 lut 2007, 22:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Jeżeli wymieniłeś filtry główne to czy wymieniłeś również filtr odstoinik :?:
to taki mniejszy filtr zaraz za pompką reczną jeżeli nie to on może być przyczyną :wink:

_________________
MAN


Tytuł:
Post Wysłano: 16 lut 2007, 23:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 paź 2006, 16:04
Posty: 123
Lokalizacja: MIELEC

Jaki to model:?:

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Tytuł:
Post Wysłano: 17 lut 2007, 0:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 paź 2006, 13:32
Posty: 106
Lokalizacja: Toruń

Kolego w kombajnie w lato przerabialem podobna sytuacje. Obroty duze i nagle spadek az kombajn gasl. Z pomoca przyszla wymiana filtrow paliwa, tam byl przedwstepny i glowny. Sprawdz u siebie


Tytuł:
Post Wysłano: 17 lut 2007, 12:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Masz w którymś miejscu przydkany układ paliwowy bo na małych obrotach wszystko gra bo paliwo leci, ale na dużych już nie ponieważ nienadąża bo gdzieś coś trzyma go :wink: Moja rada to wymień filtry na nowe wraz z odstoinikiem, wyczyść smok w baku, wylej starą rope i przedmuchaj przewody powinno pomuc wprzeciwnym razie to może być komputer :wink:

_________________
MAN


Tytuł:
Post Wysłano: 18 lut 2007, 21:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 sty 2007, 23:05
Posty: 18
Lokalizacja: Ełk

No dzieki panowie wiedzałem że tu moge z fachowcami pogadać i wziełem wszystkie rady do siebie bede szukał. model Man-a to 18-224 1999r ale buda L czy F 2000 sam nie wiem a silnik to inna historia jak oni to zrobili to nie mam pojecia papiery były holenderskie a jak byłem w serwisie to fochowiec za głowe sie złapał mianowicie jakieś 87 rok silnika z kombinowanym tempomatem pompami itd . ogolnie aż strach ale chodzi i bez wycieków itp. teraz wiem czemu tak tanio kupiłem . Także komputera nie ma ale podłączenie jest i z czymś tam sie łączył więc sam nie wiem czy jest
ale ABS był bo tylko podłączenia zostały i EDS nie ma ala MAN jak mugłbyś mi dać jutro czy tam kiedyć pikacza na kom.to chciałbym pare zdań zapytać oddzwonie - Dużo mi pomogłeś ostatnio to i piwko sie należy a w serwisie coś tam o tym elektrowłączniku też mówili cyknij do mnie co jak możesz .
a tak wogule to cały schemat układu paliwowego przewertowałem w książkach i nie ma PONOĆ zadnych filterków przedfiltrów i sitek chyba że to tak jak mówie może ktoś tam coś kombinował ale sprawdze to DZIEKI RAZ JESZCZE

_________________
Kto jeździ MAN-em ten jest panem:D


Ostatnio zmieniony 22 lut 2007, 9:36 przez snejk, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 19 lut 2007, 10:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 sty 2006, 20:48
Posty: 48
GG: 0
Samochód: Serwisowy
Lokalizacja: Karlino

Sprawdź jeszcze, czy nie jest zapchane sitko smoka w zbiorniku paliwa.


Tytuł:
Post Wysłano: 20 lut 2007, 0:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 cze 2006, 23:01
Posty: 10

sprawdz jeszcze pierwsze okrągłe kolanko zasilenia od zbiornika klucz 19 odkręć i zobacz czy niema paprochów


Tytuł:
Post Wysłano: 22 lut 2007, 9:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 sty 2007, 23:05
Posty: 18
Lokalizacja: Ełk

MAN jak mugłbyś mi dać jutro czy tam kiedyć pikacza na kom.to chciałbym pare zdań zapytać oddzwonie - Dużo mi pomogłeś ostatnio to i piwko sie należy a w serwisie coś tam o tym elektrowłączniku też mówili cyknij do mnie co jak możesz . MAN ALE ZE MNIE INTELIGENT NAWET NR NIE PODAŁEM ;) 695-756-421

[ Dodano: Pią, 23.02.2007, 21:31 ]
hehe panowie robota wykonana nie wiem na 100% ale chyba kolega MAN miał racje dzieki raz jeszcze ;p

_________________
Kto jeździ MAN-em ten jest panem:D


Tytuł:
Post Wysłano: 24 lut 2007, 19:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

snejk Sory że nie pisałem przez dwa tygodnie robiłem trasy polska-niemcy. Co do tego czy masz komputer to wystarczy zobaczyć pod atrapa czy masz linkę gazu czy sam pedał oraz powinna być kontrolka na wyświetlaczu czerwona z napisem EDC. Jak byś chciał wiedzieć coś wiecej to pisz na PW możesz tam mi podać numer vin samochodu

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: