Aktualnie jest to moja siódma Scania i we wszstkich poprzednich miałem z tym problem.Kiedyś stojąc na serwisie Scanii Gotha widziałem najazd ciężarówek po nagłym spadku temperatury do -6st.Wracając do usterki,zakładając że elektromagnes jest sprawny,trzeba kupić zestaw naprawczy i przeprowadzić mały remoncik.Wszystkie oringi do wymiany i trzeba zastosować smar specjalny do zaworów pneumatycznych.Smar ten nie gęstnieje przy minusowych temperaturach.
_________________ "CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."
NIe ma to jak pneumatyka mechaniczna i przelaczniczki pow. na lewarku moze masz wode w ukladzie pow. i tu jest lipa ... w cienutkich kanalikach zamarza i blokuje..
_________________ Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych
Nowy Sącz i okolice - Zapraszam DPTacho.pl
a w którym miejscu jest ten elektromagnes od połówek?? Zastanawiam się czy go nie wymienić bo połówki działają po przejechaniu paru km (zanim się rozgrzeje)??
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] i 16 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę