Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 26 mar 2007, 16:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 mar 2007, 22:02
Posty: 42
GG: 7354021
Lokalizacja: Lubartów

Panowie...potrzebuje Waszej pomocy. Otóż chodzi o to,ze nie wiem gdzie znajdują sie kilamitki do smarowania w truckach. Mam w volvo centralne smarowanie, ale sa gdzies takie kilamitki,które nie są do niego podłączane...znalazlem kilka ale to napewno nie wszystkie :?: gdzie szukac owych? co ile należalo by smarowac i uzupelniac zbiorniczek do centralnego? Jeżeli ktoś moze mi pomoc to bardzo prosze...


Tytuł:
Post Wysłano: 26 mar 2007, 18:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2005, 11:47
Posty: 65

W naszych fh kalimaitki sa na rozpieraczach, zwrotnicach, wieszakach resorów oraz na zawieszeniu kabiny z przodu
Sprawdź czy na wale nie ma kalamitek
Centralne smarowanie uzupełniamy podczas każdej obsługi olejowej czyli około 3 msc bynajmniej u nas tak jest


Tytuł:
Post Wysłano: 26 mar 2007, 18:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 mar 2007, 21:35
Posty: 129

Witam opowiedz kolego coś więcej o swoim Volvo który rok ile ma osi i jakie zawieszenie z przodu i z tyłu to wtedy będę mógł ci pomóc pozdrawiam


Tytuł:
Post Wysłano: 26 mar 2007, 19:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 mar 2007, 22:02
Posty: 42
GG: 7354021
Lokalizacja: Lubartów

Mam volvo fh12 bdf 3 osie z 2001roku-jeszcze stary model. Zawieszenie pneumatyczne na wszystkich osiach. Dzieki


Tytuł:
Post Wysłano: 26 mar 2007, 19:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 mar 2007, 21:35
Posty: 129

2 oś jest napędowa a 3 wleczona?


Tytuł:
Post Wysłano: 26 mar 2007, 21:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 mar 2007, 22:02
Posty: 42
GG: 7354021
Lokalizacja: Lubartów

zgadza sie. 6x2


Tytuł:
Post Wysłano: 26 mar 2007, 21:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 mar 2007, 21:35
Posty: 129

witam jeżeli zawieszenie kabiny z przodu nie było zmieniane (nowe są na łożyskach) to są tam tuleje met-tef i mają po jednej kalamitce lewa i prawa strona .Przednia oś na sworzniach wahaczy podłużnych z przodu ,sworznie zwrotnicy góra i dół ,jeżeli masz hamulce bębnowe to przy każdym kole po jednej kalami. Wał napędowy i łożysko podporowe są bez obsługowe i się ich nie smaruje Można trochę kapnąć smaru na zamki kabiny z tyłu ,drążek kolumny kierownicy ma kulkę i stożkową końcówką można przesmarować krzyżak więcej punktów nie ma .Pozdrawiam


Tytuł:
Post Wysłano: 27 mar 2007, 11:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 mar 2007, 22:02
Posty: 42
GG: 7354021
Lokalizacja: Lubartów

Dzieki kolego serdeczne za pomoc!
Pozdrawiam


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: