Wiosną w sprzedaży pojawi się średniej wielkości MAN TGM, początkowo tylko w wersjach o DMC 18 t i z dzienną szoferką, nieco później oferta zostanie wzbogacona o wersje o DMC 12 i 15 t, szoferkę sypialną i sypialną z podwyższonym dachem. Na maj planowany jest debiut TGM z kabiną brygadową. Do jesieni dostępne będą wyłącznie dwuosiowe TGM-y 4x2, potem dołączy dwuosiowa odmiana 4x4 i trzyosiowa 6x4. Razem, do wyboru będą wówczas samochody w ośmiu rozstawach osi, na których będzie można osadzać zabudowy o długości od 3,9 do ponad 8 metrów. Dopiero jesienią pojawią się też TGM-y o DMC 15 i 18 t z w pełni pneumatycznym zawieszeniem. Źródłem napędu MAN-a TGM jest sześciocylindrowy turbodiesel common rail o poj. 6,9 l, produkowany w trzech wersjach mocy: 240, 280 i 326 KM. Standardowo silnik jest łączony z dziewięciostopniową, ręczną skrzynią biegów Eaton. Za dopłatą dostępna będzie 12-biegowa, zautomatyzowana przekładnia TipMatic.
http://www.gieldasamochodowa.pl