witam!! mam pytanko. jak LX sprawuje sie na miedzynarodówce i czy generalnie sie nadaje na dłuższe trasy i czy 410 KM wystarcza.Pytanie do kierowców którzy mieli okazje jeżdzić tym modelem.mam zamiar kupić w roczniku 2001, 2002 poprosze o pare słów odnoście tego konika pozdrawiam wszystkich i z góry dziekuje za odpowiedz:)
Miałem styczność z LXem, jeśli auto będzie na pojedynczej obsadzie - kabina się sprawdza, schowek pod łurzkiem (jeśli opcja bez lodówki) i ogromne schowki boczne, poza tym coś nad głową, także dla jednej osoby nic więcej nie trzeba. Co do 410, to tak samo zależy gdzie chcesz tym jechać, nie jestem w temacie cenowym, ale na pewno lepszy byłby 430 D20, chociaż w firmie było około 30 410tek i nie narzekano.
Mój tata jeździ takim tylko że po krajówce. Nie bierz automata (choć nie wiem czy w tych rocznikach były 2001-2002) bo to się może nie sprawdzić w Hiszpanii/. Ale ogólnie to przyjemne auto i na jedną osobę powinno wystarczyć, mimo że nie za bardzo da się tam stanąć (ale to zalezy już od wzrostu )
Rejestracja:09 maja 2006, 18:33 Posty: 443
Lokalizacja: WM
Swego czasu u Pajdy mój tata jeździł TGA z kabiną LX, z silnikiem o mocy 460 koni, o ile się mylę to MAN był z 2001 roku. Autko było dość wygodne, miało w miarę pojemne schowki. MAN głównie obsługiwał Europę zachodnią (najczęściej Hiszpanię) i 460 koni wystarczało w zupełności przy ładunkach 20-24t. Co prawda LX głównie nadaje się do jazdy w pojedynczej obsadzie, ale wcale nie jest powiedziane, że nie będzie się dobrze spisywał w podwójnej. Do dziś w firmie jeździ jeszcze kilka LX-ów i niektóre śmigają w podwójnej, kierowcy większych zastrzeżeń nie mają, choć wiadomo, że XXL byłby o wiele wygodniejszy, ale to już inna bajka.
_________________ "640 KB pamięci operacyjnej powinno każdemu wystarczyć." - Bill Gates,1981r.
Kabina LX będzie dobrze przystosowana dla 1 osoby, dla 2 -óch już nie. Nie ze względu na małą liczbe schowków itd. - poprostu kabina jest za mała dla dwóch kierowców. Informacje są od kolegi, który pracuje takim MANem w VOSie, więc kilku tygodniowe trasy nie są mu obce. Silnik 410 wystarcza w zupełności, od tego samego kierowcy wiem, że brakuje troche na górkach, ale "jego" silnik ma 390KM, więc te 20 różnicy powinno być odczuwalne.
Polecał bym XXLa. Różnica w cenie jest niewielka, a w razie czego kabina jest o wiele przestronniejsza.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę