Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 cze 2007, 12:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 cze 2007, 12:05
Posty: 3
GG: 1777374
Samochód: Iveco, DAF, Renault
Lokalizacja: Pelplin

Witam. Mam otoż znim takie problem. Gaśnie podczas jazdy po zabiegach z kasowaniem bledow z EDC odpala i jechal po czym znowu gasł i nie wiemy czemu on nam to robi. Ostatnio jak nam zgasl w okolicach Lublina to musielismy jechac do kierowcy z innym komputerm i dopiero po podlaczeniu tego komputera odpalił co dziwne z ciekawosci podlaczylismy nasz komputer i tez odpalił. Moze ktos spotkal sie z takim czyms ?? Czy to jest wina tego EDC calego ?? Auto jest z 96r. Bylismy w servisie na diagnostyce i nic nam nie powiedzili. Co robić ?? Pomocy !!!
Z gory dziekuje za pomoc :)
Moze ma ktos jakaś instrukcje do obslugi tego calego EDC ??


Tytuł:
Post Wysłano: 20 cze 2007, 21:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 maja 2007, 12:45
Posty: 408
Lokalizacja: (Z)Dolny śląsk

EDC to jest zdaje się coś od kontroli obrotów silnika...Jeśli z innym komputerem auto działa dobrze to może w tym problem??? Ja się na tym słabo znam :( ,ale mój znajomy ma coś podobnego tyle że w autobusie marki MAN i jeszcze tego nie naprawił

_________________
Semper Fidelis


Tytuł:
Post Wysłano: 21 cze 2007, 19:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 cze 2007, 12:05
Posty: 3
GG: 1777374
Samochód: Iveco, DAF, Renault
Lokalizacja: Pelplin

wiecie co najprawdopodobnie wina lezy po stronie wiązki bo auto jezdzi na naszym EDC( chyba jeden przewód jest przełamany) i na tym pożyczonym go odpalilismy potem przelozylismy na nasz i auto jezdzi po 2 dniowej trasie zaczol zbierac dalej bledy heh zobaczym co bedzie sie dzialo na wszelki wypadek wozi kierowca ze soba zapasowy ( zrobilismy małe zwarcie niechcący :wink: wywalilo pare bezpiecznikow i dziala ) i z tego co sie dowiedziałem to EDC sluzy do zbierania danych o blędach ( electronik diagnostik center tak to chyba sie tlumaczy) za głupi jestem do tego samochodu heh. Swoja droga to te przewody a raczej druciki co ida do wiazki w skladzie kilkudziesięciu sztuk zwinietej w jeden gruby przewód to tez jakis inzynier dlugo nad tym myslal zamiast dac przewody w porzadnej izolacji i odpowiedniej dlugości :/ no nic trzeba powalczyc z makaronem jeszcze ;) jak cos bede wiecej wiedzial na temat tej usterki to napisze tu. Moze sie komus przydac :)

I takie male pytanie z innej beczki nie bede zakladal nowego wątku. Ile wchodzi oleju do skrzyni z retarederem ZF 16 montowanej w Ivecu ET 440E380 ???


Tytuł:
Post Wysłano: 22 cze 2007, 12:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

EDC electronic diesel control sterowanie silnika


Tytuł:
Post Wysłano: 25 cze 2007, 23:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 cze 2007, 23:49
Posty: 32

zwykla skrzynia 13.5 l dolicz 2 litry olej dx 30 albo mineral odpowietrz ze 3 4 razy tak jak hamujesz wymien filter nie zapomnij o magnetycznej blaszce ze starego filtra przezuc na nowy

_________________
cas


Tytuł:
Post Wysłano: 22 lip 2007, 14:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sie 2005, 21:26
Posty: 227
Samochód: DAF
Lokalizacja: Bolesławiec

Miałem Euro Techa gdy EDC się zapaliło był wyłącznik z tyłu zakierowcą przekręcało się i zgasało.Ostatnio mi w Stralisie zapaliło się strasznie osłabł lecz już nie ma tego wyłącznika;/ zastąpiła go półeczka pojechałem na serwis i wymienili mi zawór teraz wszystko gra :)

_________________
Rogo Logistic


Tytuł:
Post Wysłano: 15 paź 2007, 0:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 wrz 2007, 13:00
Posty: 11
Lokalizacja: Zgierz

Ja w stralisie mialem ostatnio podobny problem ze 3 razy zaswiecilo sie EDC i obrotomierz wraz z zegarem od temperatury skoczyly na full i wentylator sie wlaczyl po jakims czasie powrocilo to do normy, nie odczulem aby byl slabszy w tym momencie ale zauwazylem ze jak sie zgasi silnik to nie mozna go odpalic. Wiecie co to moze byc??


Tytuł:
Post Wysłano: 15 paź 2007, 20:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 sty 2007, 23:45
Posty: 93
GG: 0

miedzy ramą a intercoolerem jest przykrecony kabel od masy, czesto sie luzuje i wtedy zaczyna palic sie EDC i inne kontroliki


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 39 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: