Strona 1 z 1 [ Posty: 16 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 mar 2007, 20:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sty 2007, 14:52
Posty: 91
Samochód: LT46,LF 45.185, 18-272, 95XF 430

Z tego co słyszałem to normalna sprawa w dafie.Kupiłem własnie xfa w którym sączyło z pod głowic.Z tego co sie dowiedziałem to nic takeigo za 2tys zrobią to na serwisie i bedzie spokój.Auto ma 750tyś jak myślicie ile pochodzi jeszcze?Euro3 380hp


Tytuł:
Post Wysłano: 21 mar 2007, 21:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 sty 2007, 23:45
Posty: 93
GG: 0

Jezeli licznik autentyczny to zrobisz jeszcze raz tyle km no i oczywiscie duzo zalezy tez od wkładki miedzy siedzeniem a kierownicą :wink:. a co do uszczelki to tez miałem taki problem ale jakoś przestalo sie sączyc. Tylko nie probuj dociągac szpilek na glowicy bo mozesz sobie problemow narobic.


Tytuł:
Post Wysłano: 21 mar 2007, 22:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 mar 2007, 21:25
Posty: 4

Cytuj:
Tylko nie probuj dociągac szpilek na glowicy bo mozesz sobie problemow narobic.
:lol: ......... dobry patent, tego jeszcze nie słyszałem.....


Tytuł:
Post Wysłano: 22 mar 2007, 14:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sty 2007, 14:52
Posty: 91
Samochód: LT46,LF 45.185, 18-272, 95XF 430

Pierwsza rejestracja auta to 22.11.2001 to wydaje mi się że licznik autentyczny 760 tyś to wychodzi 150tyś rocznie.Książka też prowadzona do końca.Chyba te uszczelki zrobie na serwisie 2000-2200zł i gwarancje dają.


Tytuł:
Post Wysłano: 22 mar 2007, 17:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 lut 2007, 2:23
Posty: 80
Lokalizacja: Elbląg

jak kupowaliśmy xf-a to znajomy z serwisu mówił żeby na uszczelkę głowicy spojrzeć ponieważ właśnie koszt rzędu 2000 czeka. ponoć to normalne i wymiana pomaga więc nie ma sie czym martwić

[ Dodano: Czw, 22.03.2007, 16:04 ]
Tofas696 a twój dafik który rok i jaki silnik ma, przebieg?


Tytuł:
Post Wysłano: 22 mar 2007, 17:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 paź 2006, 21:22
Posty: 48
Lokalizacja: Sochaczew

Daf ma taką specyfikę, że uszczelka pod głowicą w prawie każdym aucie tej marki powinna byc wymieniana po pierwszych 700- 800 tyś km i, że jest to całkiem normalne. Tego zdania jest serwisant firmy Daf, a sama nie wiem ;)


Tytuł:
Post Wysłano: 22 mar 2007, 23:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 sty 2007, 23:45
Posty: 93
GG: 0

2002r 450tkm, jak sprowadzilismy go w zeszłym roku i tez tak sie leciutko sączylo ale zrobił kursik i jak wrocil to nie bylo nic widac no i tak juz zostało. U mnie to było na drugiej głowicy calkiem z tylu. MAm teraz problem z uszczelka miski olejowej bo zaczeło juz na oś powoli kapac a to juz nie ciekawie wygląda i na dodatek przy ostatniej wymianie oleju zauwazylem ze cieknie tez z uszczelniacza na wale korbowym i wtedy mnie zlapał wqrw. Jest to pierwszy Daf w naszej firmie i chyba ostatni :wink: Aha i mam okazje sie pochwalic nowym nabytkiem jest to Magnum 460 Dxi 06r :lol:


Tytuł:
Post Wysłano: 23 mar 2007, 15:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 paź 2006, 21:22
Posty: 48
Lokalizacja: Sochaczew

Kolego Tofas696 nie ma co wymagac od pięoletniego auta ciężarowego braku konsekwencji eksploatowania ;) Może trzeba było zastanowic się nad wyborem auta przed zakupem :?: Z Twoich postów można wywnioskowac, że ten XF dostał wczesniej po tyłku. I nie ma co go porównywac do o 4 lata młodszej Magnum, w szczególności gdy jest z silnikiem Volvo ;)

Pozdrawiam, Wiktoria


Tytuł:
Post Wysłano: 23 mar 2007, 18:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 sty 2007, 23:45
Posty: 93
GG: 0

Przy zakupie auto mialo przejechane 370 tkm i mam calą ksiązke serwisową wiec stan licznika jest autentyczny, mało pali, nie widac dymu i co sie z tym wiąze nie bierze oleju wiec był raczej eksploatowany w normalnych warunkach i nie dostał po tylku. Pozdrawiam :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 23 mar 2007, 19:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 mar 2007, 18:56
Posty: 99
Lokalizacja: Szczytno

Witam.Niestety wyciek ten to normalna sprawa.Wymiana uszczelek i plantowanie głowic załatwi sprawe.Pozdrawiam(P.S U mnie taniej jak w serwisie)


Tytuł:
Post Wysłano: 12 lip 2007, 23:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lut 2007, 16:13
Posty: 29
GG: 0
Samochód: DAF 95XF 380
Lokalizacja: Łęczyca

Kolego domisieks czy Ciebie w DAFie zawiesza sie wysoka skrzynia biegów??


Tytuł:
Post Wysłano: 15 lip 2007, 20:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

Mam kolege z serwisu Dafa i ja sam mam dafa380 98r i jego wady wg mojego kolegi to; przekladki na resorach , zawieszenie kabiny przod trzeba pilnowac aby byl smar w centralnym ,walek rozrzadu ,podobno slaby material zostal uzytyi wspomniane uszczelki pod glowica oni naprtawiają to w jeden dzien i biora 1000zl a za walek 1200zl tylko ze przy walku jes wiecej roboty :lol:


Post Wysłano: 19 lip 2007, 22:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Witam .Po doświadczeniach ze Scanią i MAN-em (zarówno in plus, jak i odwrotnie) mam DAF-y.Rocznikowo w tej chwili od 4 do 7 lat.I na razie nie przewiduję zmiany marki. A spod głowic dość wyraźnie przestaje wyciekać po wymianie chłodnicy wody. Co przy przebiegu ok. 800 tys.km. z reguły niezadługo następuje. Przynajmniej u mnie w trzech egzemplarzach kolejno następowało.

_________________
ego


Tytuł:
Post Wysłano: 22 lip 2007, 16:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

Kolega pisal ze mu gorna skrzynia sie zawiesza mi tez to sie zdaza


Tytuł:
Post Wysłano: 23 lip 2007, 13:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sty 2007, 14:52
Posty: 91
Samochód: LT46,LF 45.185, 18-272, 95XF 430

mi się nie zawiesza tylko 5tka ciężko wchodzi


Tytuł:
Post Wysłano: 23 lip 2007, 23:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 mar 2007, 18:56
Posty: 99
Lokalizacja: Szczytno

Jak sie zawiesza na górnej skrzyni to sprawdz taka duzą złączke naskrzyni po prawej stronie.jest umocowana do wspornika z blachy.

_________________
Bo dory Bóg zrobił co mógł,a teraz trzeba fachowca!!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 16 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] i 59 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: