Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 09 mar 2007, 16:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2007, 11:51
Posty: 358
GG: 4107185
Lokalizacja: Zamość/Warszawa

Możliwości lekkiego pojazdu dostawczego oraz zwrotność i wygoda samochodu osobowego.

* 3 klasy (L, S i C) według masy całkowitej
* 8 modeli z 8 rozstawami osi
* 5 klas mocy i 2 rodzaje skrzyń biegów
* 2,500 konfiguracji

Silniki

Iveco Daily wyposażany jest w pięć silników turbo-diesla o różnych mocach, wyposażonych w system wtrysku bezpośredniego common-rail oraz ze specjalnym systemem schładzania spalin sprężarki.

Silniki o pojemności 2,3 l, idealne do celów dystrybucji miejskiej i podmiejskiej, o mocach 96, 116 i 136 KM, łączą w sobie wszechstronność, moc i niskie zużycie paliwa.

Obrazek

W celu zapewnienia bardziej wszechstronnego wyboru pod względem mocy silnika, Iveco wprowadza nowy silnik 3.0 HPI o mocy 146 KM, pojemności 3 litrów, 4-cylindrowy, rzędowy, 16-zaworowy (z zaworami regulacji ciśnienia doładowania waste-gate), oraz o mocy 176 HP wytwarzający 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego, z turbosprężarką o zmiennej geometrii i wtryskiem wysokociśnieniowym. Silnik 3 000 cm3 zapewnia niezawodność, dobre osiągi, wydajność i trwałość. Dzięki równomiernemu przebiegowi momentu obrotowego w szerokim zakresie obrotów zapewnia on wysokie osiągi i elastyczność, poprawiające komfort jazdy przy redukcji biegów.

Bezpieczeństwo

Obrazek

W przypadku Daily, bezustannie zwracamy uwagę na bezpieczeństwo: obecnie jest ona wyposażona w najnowsze systemy bezpieczeństwa zarówno kierowcy, jak i pasażerów. Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera na przednim fotelu, poduszka przy szybie bocznej oraz trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z mechanizmem napinania wstępnego.

Bezpieczeństwo czynne: cała seria wyposażona jest w wentylowane tarcze hamulcowe R16. Dużą uwagę poświęcono również bezpieczeństwu z punktu widzenia kierowcy – zmniejszeniu zmęczenia, stresu i umożliwieniu maksymalnej koncentracji na prowadzeniu samochodu. Doskonała jest na przykład widoczność z wnętrza, samochód jest łatwy w użytkowaniu, zaś jego zmniejszony promień skrętu umożliwia łatwe parkowanie. Szeroka gama silników pozwala zmniejszyć ilość zmian biegów i stres.

Obrazek

Bezpieczeństwo w kabinie, zarówno dla kierowców, jak i dla pasażerów zwiększają automatycznie zwijające się pasy i regulowana wysokość ich mocowania.

Na zamówienie dostępne są przednie poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażerów, w pakiecie z pasami bezpieczeństwa z napinaniem wstępnym.

Jednym z podstawowych aspektów przyczyniających się do bezpieczeństwa na drodze jest dobra widoczność z kabiny. W Iveco Daily klient znajdzie doskonale ustawiony fotel kierowcy, brak martwych pól widoku, odpowiednio ukształtowane okna boczne i dużą powierzchnię szyb.

Obrazu tego dopełniają szerokokątne lusterka wsteczne ze zintegrowanymi kierunkowskazami; przednie światła połączone ze światłami przeciwmgielnymi, dające silny snop światła.

Układ hamulcowy

Iveco Daily, zawsze wyprzedzający konkurencję pod względem bezpieczeństwa czynnego, posiada wentylowane tarcze hamulcowe. Na zamówienie samochód wyposażyć można w: system antypoślizgowy ABS, wyczuwający zablokowanie kół przy hamowaniu i zmniejszający nacisk hamulca do momentu, gdy koło zacznie znowu się kręci i złapie przyczepność.
Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy ESP*: zaawansowany system bezpieczeństwa aktywnego, użyteczny we wszelkich warunkach klimatycznych. Zapewnia zwiększone bezpieczeństwo w krytycznych sytuacjach spowodowanych pojawieniem się nagłych przeszkód na drodze lub śliską nawierzchnią. System ASR.

Wszystkie te elementy instalowane są we wszystkich pojazdach powyżej 3,51 ton.

*Dostępny we wszystkich modelach począwszy od września 2006.

DAILY CAB Obrazek

Daily jako podwozie do zabudowy oferuje w swoim segmencie najszerszą gamę. Dostępne jest z pojedynczymi lub bliźniaczymi kołami osi tylnej, wybrać można jeden spośród 6 rozstawów osi oraz dobrać długość nadwozia. Do dyspozycji jest szeroka oferta silników, osi i układów zawieszeń. Daily jako podwozie do zabudowy jest rzeczywiście produktem „szytym na miarę”, przystosowującym się do każdego zadania.

Daily Cab dostępny jest w następujących wersjach: 29 L, 35 S, 35 C, 50 C, 60 C, 65 C oraz w sześciu różnych wariantach pod względem rozstawu osi (od 3.000 do 4.750 mm), całkowita masa własna mieści się w zakresie od 3.300 to 6.500 kg.

Szczegółowe informacje dotyczące cech każdego modelu pod względem masy własnej, rozstawu osi, nośności, maksymalnego obciążenia osi przedniej i tylnej, znaleźć można klikając na poniższe łącze.

Obrazek

Obrazek

- asortyment

Najszerszy obecnie na rynku wybór wersji, dzięki któremu znaleźć można najbardziej praktyczną dla klienta długość pojazdu i rodzaj nadwozia najlepiej dostosowany do jego potrzeb.

Oferujemy sześć różnych rozstawów osi, od 3 000 mm do 4 750 mm, na kołach pojedynczych lub bliźniakach, w połączeniu z wyborem wielu dostępnych silników, osi i układów zawieszenia.

Co więcej, dostępna jest nowa wersja z podwójną kabiną, mieszczącą sześciu pasażerów plus kierowca i zapewniającą łatwy dostęp do kabiny poprzez czworo drzwi z centralnym zamkiem.

- mocowania

Mocna, półeliptyczna rama pochodząca od ciężarówki, wykonana z nitowanej blachy stalowej o wysokiej odporności na rozciąganie, z pozbawionymi przeszkadzających elementów półkami o gładkiej powierzchni, daje możliwość łatwego dostosowywania pojazdu do potrzeb klientów.
Poza tym, profil o strukturze otwartej, bez spawów, gwarantuje dużą odporność na rdzę.

DAILY VAN

Samochody te oferują własności jezdne zbliżone do samochodu osobowego i są najbardziej wytrzymałymi i komfortowymi pojazdami w swojej kategorii. Łatwy jest na przykład dostęp do przestrzeni ładunkowej. Drzwi tylne na podwójnych zawiasach oraz przesuwne drzwi boczne, dostępne z obu stron, pozwalają na łatwe ładowanie palet.

Iveco Daily oferuje trzy rozstawy osi i trzy różne wysokości, co daje w sumie osiem wersji o różnych pojemnościach ładunkowych, od 7 do 17 m3, co czyni go pod tym względem jednym z najlepszych furgonów na rynku.

Daily Van dostępny jest w następujących wersjach: 29 L, 35 S, 35 C, 50 C, 60 C, 65 C oraz w czterech różnych wariantach pod względem rozstawu osi (od 3.000 do 4.750 mm), całkowita masa własna mieści się w zakresie od 3.300 to 6.500 kg.

Szczegółowe informacje dotyczące cech każdego modelu pod względem masy własnej, rozstawu osi, nośności, maksymalnego obciążenia osi przedniej i tylnej, znaleźć można klikając na poniższe łącze.

Pojemność przestrzeni ładunkowej Daily waha się od 7 do 17 m3, w zależności od rozstawu osi, wysokości wewnętrznej oraz długości całkowitej

Obrazek

Obrazek

Aby dowiedzieć się więcej o wszystkich możliwych kombinacjach przestrzeni ładunkowej, prosimy nacisnąć poniższe łącze.

Dzięki podwójnym drzwiom nic nie utrudnia dostępu do przestrzeni ładunkowej, co ułatwia ładunek i rozładunek.

Szerokie drzwi przesuwne pozwalają na łatwy załadunek palet. Na zamówienie mogą one być zainstalowane po obu stronach.

Wysokość i szerokość drzwi ukazują specjalne animacje komputerowe.

DAILY CAMPER
Iveco oferuje rozwiązanie spełniające potrzeby podróżników, którym jest jeszcze lżejsza wersja modelu Daily. Jak zawsze, zapewnia on dużą wytrzymałość, przy jednoczesnym zmniejszeniu całkowitej masy pojazdu dzięki zmianom w pewnych elementach takich jak rama, zawieszenie przednich i tylnych kół, układ wydechowy i tylny most.

Uzyskaną dzięki temu lekkość wykorzystać można do zwiększenia dopuszczalnej liczby pasażerów i wzbogacenia wyposażenia.Wóz kempingowy Iveco Daily można wyposażyć w silniki o dużej mocy, sięgającej 176 KM (2,3 l HPT 136 KM i 3,0 l HPT 176 KM). Masa własna samochodu może wynieść maksymalnie 6.500 kg.

Podobnie jak w innych modelach, technologia Iveco służy tu spełnieniu potrzeb różnych zastosowań samochodów, dążąc do zapewnienia wyższego komfortu i oferując sieci dystrybutorów i odbiorcom końcowym niespotykane dotychczas zalety.

za: http://www.iveco.pl, zdjęcia: http://www.iveco.pl / http://www.lkw-infos.eu

_________________
http://trucksphoto.eu
http://como-it.pl || http://busy.info.pl || http://www.wpaluszku.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 13 mar 2007, 10:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 lis 2005, 17:01
Posty: 487
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle

Kolego cóż mogę powiedzieć, jechałem jazdę próbna tego modelu świetnie się prowadzi, jeden mankament to już nie jest takie auto jak był stary model, w pojazdach do 3,5 tony wzrosła masa własna o 150 kg z zabudowa skrzyniową a zza tym wiąże się niższa ładowność z 1,5t na 1,35t. Miałem ochotę zakupić takie auta, ale to 150kg zaważyło o rezygnacji z tego modelu.


Tytuł:
Post Wysłano: 17 mar 2007, 21:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 sty 2007, 20:52
Posty: 16
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Bardzo mi się podoba wnetrze tego samochodu duza zmiana w stosunku do poprzedniego modelu.Chetnie bym tym autem pojezdzil dla porownania bo aktualnie jezdze poprzednikiem 35c11

_________________
IVECO!!! I SIE JEDZIE


Tytuł:
Post Wysłano: 15 sie 2007, 17:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2006, 13:01
Posty: 60
GG: 0
Samochód: gwiazda

Mój brat pomyka iveco z listopada czyli ten co na zdjęciu tylko że w wersji ciężarowej(50c15) i póki co to samochód miodzio.Świetnie się prowadzi,dużo miejsca w kabinie kierowcy i jak i w skrzyni ładunkowej,silnik 3.0 hpi przy ładunku do 6800 kg w zupełności wystarczy.samochód poprostu na piątkę:)

_________________
http://www.btcdriver.yoyo.pl/pwn.php?ID=990


Tytuł:
Post Wysłano: 23 sie 2007, 21:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sie 2007, 0:02
Posty: 1

ile pali iveco 65c18 ? może wiecie


Tytuł:
Post Wysłano: 28 gru 2007, 17:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 mar 2006, 16:03
Posty: 39
GG: 5688840
Lokalizacja: Lublin/Zamość

Miałem także okazję krótko przetestować to auto, za to w trudnych warunkach, na oblodzonej jezdni i przy kilku stopniach mrozu. Zgadzam sie co do tego że samochód pozwala kierowcy na dobre obserwowanie drogi, szyby boczne daję duże pole widzenia, podobnie jak i przednia.Niestety gdy jest ciemno to odbija się w niej góra deski rozdzielczej i to trochę pogarsza widzenie, można to jednak szybko naprawić poprzez ułożenie jakiegoś matowego materiału. Jeździłem wersją Iveco Daily 35C15V 3.0HPI z przekładnią 6-cio biegową, obciążeniem około 500 kg. Największą wadą wersji testowanej była duża niewygoda w kabinie. Kierowca, który pracuje na tym aucie narzekał, że w żaden sposób nie może sobie ustawić odpowiednio fotela i przy dłuższych trasach bardzo mu to doskwiera. Było to jednak chyba bardziej powodem skąpstwa właściciela firmy bo zakupił wersję z najuboższym wyposażeniem wnętrza. W innych wersjach fotele podobno są bardzo wygodne. Moc silnika i cały motor bardzo zachwalany przez kierowcę, podobnie jak i przekładnia. Auto dosyć nowe bo 3 miesięczne posiadało drobną usterkę fabryczną, nie wiem dokładnie o co chodziło ale któryś z wentylatorków (wiatraczków) przeciął przewody które odpowiadały za pracę turbiny co spowodowało oczywiście unieruchomienie tejże. Duży plus to także te wspomniane już światła kierunkowskazów na bocznych lusterkach, bardzo to pomaga innym kierowcom, zwłaszcza gdy auto włącza się do ruchu. Tańczy na śliskiej powierzchni i wymaga ostrożnej jazdy,przy dużym wietrze, podczas wyjazdu np z lasu na przestrzeń nieosłoniętą zaskakująco mocno się przechyla,jednak bardzo szybko się do tego przyzwyczaja. Skrzynia ładunkowa jest bardzo fajnie zrobiona, posiada zaczepy w podłodze i na ścianach co pozwala na przymocowanie ładunku. Ogólnie auto mi się podobało!

Pozdrawiam!


Tytuł:
Post Wysłano: 28 gru 2007, 18:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lis 2007, 21:33
Posty: 5
GG: 10883806
Lokalizacja: WWY

Jak dla mnie jeden z najlepszych dostawczaków 8) bardzo ładne wnętrze schowków też chyba nie brakuje jest również z tego co pamiętam (a z pamięcią to u mnie różnie bywa :D) opcjonalnie możliwość fotela kierowcy na resorze :P


Tytuł:
Post Wysłano: 30 gru 2007, 12:12

Ja w pracy śmigam Iveco 35c15 wersja 7 - osobowa z długą paką. Silniczek 3.0 HPI radzi sobie świetnie, ale jeżdżony tylko na krótkich trasach (aż go szkoda) pali prawie 15l/100 km. Do tego wszystkiego dochodzi fatalna skrzynia biegów. Poza tym autko całkiem nieźle się spisuje.


Tytuł:
Post Wysłano: 30 gru 2007, 16:08

jednymi słowy do sprintera i transita brakuje mu bardzo duzo :D


Tytuł:
Post Wysłano: 31 gru 2007, 23:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2007, 14:02
Posty: 293
GG: 0
Samochód: wypasione
Lokalizacja: Wrocław

I tu byym się nie zgodził. Jeździlem Sprinterem 312 oraz VW LT 35 i w porównaniu do Iveco to średnio te autka wypadały. Obecnie jeżdżę 50C14V ale jest zarejestrowany na 3,5 dmc, z zawiechą samopoziomującą tzn tylnia oś na poduszkach :)
Autko jest z 2004. Obecne mam na liczniki 488 tyś km po polskich drogach.

_________________
Życie jest piękne ! - powiedział Prosiaczek ... i rzucił się w przepaść.


Ostatnio zmieniony 10 paź 2009, 12:27 przez Cichanos, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 02 lut 2008, 23:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 lut 2008, 22:33
Posty: 2
GG: 0

Witam, mam do kupienia IVECO 35 S 14 2006r 2,3 HPI maxi nowy model z przebiegiem 198tkm. Czy warto brac takie auto, nie mam pojęcia jakie to auta i jak się spisują ponieważ nigdy jeszcze nie jeździłem tą marką, sprzedawca powiedział że autko latało miedzy Francją a Niemcami i że jest wszystko ok.


Post Wysłano: 03 lut 2008, 0:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sty 2008, 22:52
Posty: 64
GG: 1656306
Samochód: PremiumDXI450
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

no trochę duży przebieg...zależy jaki stan..i za ile?


Post Wysłano: 03 lut 2008, 23:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 lut 2008, 22:33
Posty: 2
GG: 0

gostek zarzeka się że wszystko jest ok auto latało między Francją a Niemcami w sumie pomyślałem ze na disla to nie duży przebieg...


Post Wysłano: 04 lut 2008, 0:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 wrz 2007, 17:44
Posty: 576
GG: 1695456
Lokalizacja: Warszawa

pytanie pierwsze - czemu taki mały przebieg...

bo 200tys km na półtora roku jazdy autem < 3.5 tony (bez tacho i jazda czasem po 1500km dziennie) to podejrzanie 'normalnie'

_________________
Krzysiek


Ostatnio zmieniony 04 lut 2008, 15:34 przez Mca, łącznie zmieniany 1 raz.
Temat połączony.


Post Wysłano: 26 lut 2008, 12:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2007, 14:02
Posty: 293
GG: 0
Samochód: wypasione
Lokalizacja: Wrocław

Mały przebieg ale jeżeli jestfaktycznie udokumentowany a ponadto auto faktycznie wygląda na nie zajechane to czemu nie :lol: ?

_________________
Życie jest piękne ! - powiedział Prosiaczek ... i rzucił się w przepaść.


Post Wysłano: 25 mar 2008, 12:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2007, 14:02
Posty: 293
GG: 0
Samochód: wypasione
Lokalizacja: Wrocław

Panowie mam pytanko dotyczące silników HPT. Czy jeździliście jego kolejnymi wersjami poczynając od : 2.8 - 150km, 3.0 - 166km i 3.0 - 176km ; jakie mieliście wrażenia, spalanie ; takie mniej - więcej 8) itp?

Pytam, nie dlatego że chcę takiego kupić ale z czystem ciekawości, no i żeby trochę rozruszać te forum, bo ostatnio to marnie to widzę :shock:

_________________
Życie jest piękne ! - powiedział Prosiaczek ... i rzucił się w przepaść.


Post Wysłano: 25 mar 2008, 20:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 wrz 2007, 0:35
Posty: 693
GG: 0
Samochód: wrotki
Lokalizacja: NSZ

niedawno dosiadłem 50C18 HPi z rozstawem osi 4750mm i długością zabudowy (burto-firanka) 6200mm. Całość chyba ma około 8m


Mam zatem pytanie, czy ktos jeszcze jeździ iveciem w takiej konfiguracji? Bo jestem strasznie niemile zaskoczony wrażeniami z jazdy. Jadąc z ładunkiem czasem mam ochote wysiąść i trzasnąć drzwiami!! Bardzo mocno nim szarpie w czasie jazdy i nie mówie tutaj od podskakiwaniu i takich tam, tylko szarpaniu, że głowa, a nawet cały ja latam i kiwam się w przód i tył. Głupio to brzmi, sam pierwszy raz się z czymś takim spotkałem, a jeździłem rożnymi dostawczakami i nie wiem czego to jest wina. Zabudowy? rozstawu osi? silnika? a może kierowcy :/:/

Ogólnie auto jest ok. Kabina w środku wygodna, siedzenie nei przyprawia o ból pleców (mam 186cm i 70kg ważę :P), ergonomia przycisków jak dla mnie super. Jedyne do czego się czepiam to przednia szyba, przez którą ma ograniczoną widoczność, bo jest za niska no i oczywiście trzeszczące plastiki. A na plus, dodam jeszcze, zasługuje wyciszenie. W srodku jest naprawdę cicho

O spalaniu, eksploatacji nie bede mówił, powiem jak troche więcej nim pojeżdże, auto ma dopiero kilka tysięcy zrobione

_________________
NIE-POMPIARZ


Post Wysłano: 31 mar 2008, 12:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2007, 14:02
Posty: 293
GG: 0
Samochód: wypasione
Lokalizacja: Wrocław

Ale te szarpanie nie jest spowodowane usterka mechaniczną ew źle zamocowanym ładunkiem?

Rozumiem że jest zarejestowane na "C" ?

_________________
Życie jest piękne ! - powiedział Prosiaczek ... i rzucił się w przepaść.


Post Wysłano: 31 mar 2008, 16:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 wrz 2007, 0:35
Posty: 693
GG: 0
Samochód: wrotki
Lokalizacja: NSZ

niestety, zarejestrowane jest na 3490, i ładowności ma wbite 565kg, a wozi się....ekhem, nie bede mówił.

A propos szarpania, to niezależnie od łądunku, oraz jego rozmieszczenia szarpie. Na pusto również te szarpanie jest odczuwalne, ale nie tak jak z ładunkiem

_________________
NIE-POMPIARZ


Post Wysłano: 14 kwie 2008, 12:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2007, 14:02
Posty: 293
GG: 0
Samochód: wypasione
Lokalizacja: Wrocław

Może szarpie ponieważ ma taką moc :shock: :D ?

Aha. Obecnie wsiadłem w MB Sprintera, furgonetkę, 313 cdi o przestrzeni ładunkowej 17m3.
Panowie, już wiem dlaczego niektórzy twierdzą że Iveco jest kiepskie :lol:
Po 9 - ciu godzinach jazdy wysiadam i o dziwo stwierdzam iż mógłbym dalej mykać!!
Wyposażenie jest super 8) m in. tempomat i lepsza pozycja za kierą.

Ale cena woła o pomste do nieba :!:

_________________
Życie jest piękne ! - powiedział Prosiaczek ... i rzucił się w przepaść.


Ostatnio zmieniony 10 paź 2009, 12:31 przez Cichanos, łącznie zmieniany 2 razy.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: