Na serwisie to na pewno nikt Ci tego nie zdejmie i nie opowiadajcie głupot, w serwisie Man-a jak się kiedyś zapytałem to powiedział że nawet nie ma takiej możliwości, i nie było gatki nawet, lepiej do jakiegoś mechanika znającego się na rzeczy on to zrobi
Rejestracja:24 sie 2007, 19:41 Posty: 84
Lokalizacja: szczecin
o tym własnie mówie. żaden serwisant nie nadstawi tylka dla kagańca, ale w warsztacie czemu nie. a do reni jest sposób i to prosty tylko trzeba sie znac
_________________ mechanika, elektryka, elektronik schematy, instrukcje i porady
o tym własnie mówie. żaden serwisant nie nadstawi tylka dla kagańca, ale w warsztacie czemu nie. a do reni jest sposób i to prosty tylko trzeba sie znac
Rejestracja:24 sie 2007, 19:41 Posty: 84
Lokalizacja: szczecin
jak zajedziesz do szczecina to bedziesz mógł się przypatrzec jak to się robi. dużo osób by chciało wiedzieć, dlatego pozostawie jak narazie to w tajemnicy aby nie stracic klientów. ale moge ci powiedziec tylo abyś zwrócił uwage na elektryke na skrzyni biegów, a jak bedziesz miał schematy i bedziesz kumaty to ci się uda:)
_________________ mechanika, elektryka, elektronik schematy, instrukcje i porady
Rejestracja:19 kwie 2007, 10:10 Posty: 191
Lokalizacja: Rudnik koło Myślenic
Wiem że zwarcie w przetworniku daje efekt chwilowego braku kagańca.Aby ten efekt przedłużyć trzeba na moment dać luz i cofnąć na ten sam bieg i tak co kilkanaście sekund ,ale auto naprawdę się rozpędza sprawdziłem osobiście
_________________ Ja nie kłamię,ponieważ nie pamiętam co komu mówiłem !
Rejestracja:24 sie 2007, 19:41 Posty: 84
Lokalizacja: szczecin
tylko jak zrobisz zwarcie w przetworniku to masz juz kod usterki zarejestrowany. to prymitywny sposub i moze w najgorszym wypadku spowodowac uszkodzenie kalkulatora vecu
_________________ mechanika, elektryka, elektronik schematy, instrukcje i porady
Rejestracja:19 kwie 2007, 10:10 Posty: 191
Lokalizacja: Rudnik koło Myślenic
Zwarcie powstało przez wilgoć w przetworniku ,wyświetlała się ikonka "wtryskiwacza"i auto zwalniało,aby można było jechać trzeba było zmieniać co kilkanaście sekund bieg lub robić tak jak opisałem poprzednio.Cztery dni tak jeździłem ,myślałem że prawy bark do końca życia będzie bolał.Oczywiście tacho rysowało grubą na 0,5 cm krechę.Po osuszeniu przetwornika w serwisie tacho wszystko wróciło do normy.
_________________ Ja nie kłamię,ponieważ nie pamiętam co komu mówiłem !
Rejestracja:24 sie 2007, 19:41 Posty: 84
Lokalizacja: szczecin
tylko ze to moze uszkodzic vecu. tak samo w magnumkach standardowa usterka to : ogrzewanie lub zawieszenie tylne, albo klima. jest pełno takich standardowych usterek w reni, dlatego mozna na nich wyżyć
_________________ mechanika, elektryka, elektronik schematy, instrukcje i porady
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 42 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę