Rejestracja:29 sie 2006, 13:25 Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra
o awaryjnosc mozesz byc spokojny - te czternastki (silniki) swoimi przebiegami bily wszystkie inne na glowe (oczywiscie wiele zalezy od uzytkownika.) Spalanie - to raczej zbyt ogolnie ... na pewno ile wlejesz tyle spali
Rejestracja:24 sie 2007, 19:41 Posty: 84
Lokalizacja: szczecin
Scanie seri 4 to pożądne autka, z silnikiem 14 litrowym . Powinieneś targać duże ciężary i to bez problemu. Uważaj tylko na zawieszenie kabiny- bardzo często wybijają się tuleje i swożnie, a wrazie kłopotów z autkiem, zapraszam na warsztat do nas do Szczecina
_________________ mechanika, elektryka, elektronik schematy, instrukcje i porady
Kupiłem niedawno 144-460 i jestem zadowolony,większość napraw wykonuje sam,ale mam zaprzyjaźniony serwis, więc nie ma problemu. Zdecydowałem się na 144 ponieważ mam dwie 143 i jestem zadowolony i jak jest dobry silnik to wcale dużo nie palą drugim powodem jest fakt że jeszcze nie widziałem aby na warsztacie znajomego rozbierali V w 144 ,natomiast w 124 na okrągło coś grzebią (głównie głowice,), zaw. kabiny to norma wszystkie samochody mają z tym problem no może oprócz FH.
Nie wiem czy mnie dobre słuchy doszły ale słyszałem że występują jakieś problemy z wałkiem rozrządu w 144, chociaż nie chce mi się w to wierzyć ,wałek w kadłubie, zwykle nie ma z krzywkami problemów(mniejsza temp. w porównaniu z wałkiem w głowicy)
Napiszcie jeśli coś takiego jest prawdą.
Rejestracja:24 sie 2007, 19:41 Posty: 84
Lokalizacja: szczecin
A naj lepiej jest w reni, tam się dopiero to wałki sypią. Mieliśmy jeden przypadek że nowy midlum pojechał tylko na zabudowe , zdążył przejechać tylko 160 km i wałek rozsypał sie na 16 kawałków. a ludzie i tak kupują te szajsy bo są tanie
_________________ mechanika, elektryka, elektronik schematy, instrukcje i porady
Teraz robią coraz większe badziewie,mój syn był na praktykach w Fabryce Mana w Niemczech i tragedia za 3 lata 30% części z Chin. Już w lipcu sprawdzali czy do nowych silników D20 nadawały się będą głowice prod. przez jakiegoś producenta z Brazylii,sprawdzali jakość wykonania, ale z tego co ja wiem to nawet gdy jakość będzie gorsza i tak będą brali od jakiegoś 2 gatunku dostawcy ponieważ na jednej głowicy zaoszczędzą "2 euro".
W Niepołomicach zmontowali pierwsze 16 ciężarówek i zgadnij komu je sprzedali????
Oczywiście 15 do Rosji i jedna do Polski.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 24 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę