Strona 5 z 23 [ Posty: 447 ] Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 723 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 07 paź 2007, 13:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 wrz 2007, 14:50
Posty: 5
GG: 0

To ja dam zdjęcia mojego autorstwa.

ObrazekObrazekObrazek


Ostatnio zmieniony 23 paź 2007, 15:16 przez Volvo.fan, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 07 paź 2007, 18:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2006, 17:19
Posty: 108
GG: 0
Samochód: Man TGA 18.480
Lokalizacja: Wrocław

To ja dorzucę fotki swojego autorstwa, Mana na którym jeżdżę. Niestety za wiele nie mogę o nim napisać bo dopiero jeżdżę nim od 5 dni, automat 480 km, myślałem, że przegięcie to to, że ma kontrolkę do kontroli płynu do spryskiwaczy ale pobiło to działanie wycieraczek do ilości kropel na szybie ;)
(plandeka jeszcze nie doszorowana)
http://w3.bikepics.com/pics/2007%5C10%5 ... 4-full.jpg
http://w3.bikepics.com/pics/2007%5C10%5 ... 6-full.jpg

Jak wkleić żeby za wielkie nie wychodziły?


Tytuł:
Post Wysłano: 08 paź 2007, 15:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 sie 2007, 17:09
Posty: 86
Lokalizacja: WLKP.

Cytuj:
Tak Według mnie to raczej to nie jest Kurnik doczepiany przez jakieś firmy bo za bardzo na takiego nie wygląda... To Mi wygląda na Typowego TGA XXL (oprócz dachu) ponieważ szyba jest duża tak jak w XXL.. moze to jakas Edycja limitowana czy co...

Od razu widać, że jest to przeróbka jak byk :wink: . W MAN'ie nie ma tak kiepsko popasowanych części w środku... i na pewno nie zagraciliby miejsca dwoma dodatkowymi fotelami...

[ Dodano: Pon, 08.10.2007, 15:07 ]
Cytuj:
Koledzy mam pytanie. Co to jest za rodzaj kabiny z tymi lampami w globie :?: .


Z góry dzięki.


Tytuł:
Post Wysłano: 14 paź 2007, 14:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Panowie jak kształtuje sie spalanie TGA na 100 km? Kiedyś mój tata przez chwilę jeździł TGA to palił nawet 40 l na 100 km? Ile wam pala te autka?


Tytuł:
Post Wysłano: 14 paź 2007, 14:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2007, 22:48
Posty: 207
GG: 13717229

Cytuj:
Panowie jak kształtuje sie spalanie TGA na 100 km? Kiedyś mój tata przez chwilę jeździł TGA to palił nawet 40 l na 100 km? Ile wam pala te autka?
One tak palą, a ile koni miał ten Man, i jaką skrzynie. Mój tata nie liczy ale mówi że pewnie z 36 pali, a komputer pokazuje od 31-33 jest to automat 410 km


Tytuł:
Post Wysłano: 14 paź 2007, 14:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Ten dach w zółtym TGA to nakładka Indupol. Dosyć popularne rozwiązanie w Holandii czy Belgii.

A co do spalania, to MAN Manowi nie równy. Są przypadki gdy auta o identycznych konfiguracjach mają różnicę w spalaniu 2-3 litrów.


Ostatnio zmieniony 03 sty 2008, 15:17 przez Igor, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 14 paź 2007, 20:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 maja 2006, 18:33
Posty: 443
Lokalizacja: WM

Fakt jest faktem, TGA nie należą do aut oszczędnych co niestety jest sporym minusem. Nasz MAN pali średnio 35l/100km przy ładunkach ok. 20t, należy jeszcze dodać, że około 1/4 drogi jaką pokonuje w ciągu jednej trasy są to drogi górzyste. Pod maską pracuje 460-konny motor. Auto posiada także automatyczną skrzynię biegów ZF-Astronic.

_________________
"640 KB pamięci operacyjnej powinno każdemu wystarczyć." - Bill Gates, 1981r.

Fotogaleria, Trasy - zapraszam do przeglądania i komentowania.


Tytuł:
Post Wysłano: 15 paź 2007, 16:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

To była chyba 410 z ręczną skrzynią biegów, ale nie w to w tym dziwne tylko to że to auto nie jeździło z ładunkiem.Zostało ściągnięte z Dani na sprzedaż i sam koń palił koło 40 L !!


Tytuł:
Post Wysłano: 15 paź 2007, 21:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2007, 22:48
Posty: 207
GG: 13717229

Cytuj:
To była chyba 410 z ręczną skrzynią biegów, ale nie w to w tym dziwne tylko to że to auto nie jeździło z ładunkiem.Zostało ściągnięte z Dani na sprzedaż i sam koń palił koło 40 L !!
No to już chyba lekka przesada i z samochodem musiało być coś nie tak, z ładunkiem to i tak sporo ale żeby sam koń :shock: To ja nie chciałbym nawet wiedzieć co by było jak by mu podpiąć załadowaną naczepę


Tytuł:
Post Wysłano: 16 paź 2007, 20:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 22:55
Posty: 527

Musi to być jakiś kit, ponieważ po przejechaniu kilku kilometrów komputer nie ureguluje spalania, inaczej mówiąc będzie podawał nie prawdziwe dane. Nie zdziwił bym się, gdyby jadąc samym koniec przez jakąś górę na Słowacji wyskakiwało by mi 60l/100, nagle zjeżdżam na teren nizinny i tam pokazuje 20l/100. Co wtedy zrobi komputer? Po prostu trzeba trochę więcej czasu i kilometrów aby pojazd się odpowiednio unormował względem paliwa. Tak jest we wszystkich ciężarówkach.


Tytuł:
Post Wysłano: 17 paź 2007, 5:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lip 2007, 9:31
Posty: 21
Lokalizacja: Częstochowa

Ja dwa tygodnie temu przyprowadzałem swojego konia, Man TGA 430 D20 w automacie.
Jechłem ok. 250 km bez naczepy i miałem ustawiony komputer na chwilowe spalanie i średnio pokazywał mi spalanie między 17, a 27 l.
Sprawdzałem też ilość całkowitą spalonego paliwa przez to auto (jest taka opcja w komputerze), a ma webasto gazowe więc ta wartość jest w miarę wiarygodna i podzieliłem przez stan kilometrów i wyszło mi średnio 31L/100km.
Coś więcej będę mógł powiedzieć jak przejadę nim kilka zbiorników paliwa i zobaczę sam ile pali.


Tytuł:
Post Wysłano: 22 paź 2007, 18:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2007, 11:51
Posty: 358
GG: 4107185
Lokalizacja: Zamość/Warszawa

Witam,

czy jest ktoś w stanie określić mi, w których latach zmieniono w modelu z "TG XXX A" na "TGA XX.XXX"? Wprowadzono to razem z D20? jeśli tak to w którym roku? Proszę o odpowiedź osobę kompetentną, a samą odpowiedź w miarę szybką :) dziekuje i pozdrawiam

_________________
http://trucksphoto.eu
http://como-it.pl || http://busy.info.pl || http://www.wpaluszku.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 22 paź 2007, 18:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 maja 2006, 18:33
Posty: 443
Lokalizacja: WM

Cytuj:
czy jest ktoś w stanie określić mi, w których latach zmieniono w modelu z "TG XXX A" na "TGA XX.XXX"?
Oznaczenie TG xxx A było stosowane w dwóch pierwszych latach produkcji tego modelu (czyli w 2001 i 2002r.), natomiast oznaczenie TGA xx.xxx pojawiło się w 2003r. i obowiązuje do dnia dzisiejszego. Jeśli z kolei chodzi o generację silników D20 Common Rail to są one produkowane od 2004r.


Post Wysłano: 26 paź 2007, 21:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 paź 2007, 16:52
Posty: 164
GG: 0

Witam wszystkich jak sprawuje sie man d20 390Km bo mam na oku takiego


Post Wysłano: 27 paź 2007, 1:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 lut 2007, 2:23
Posty: 80
Lokalizacja: Elbląg

Cytuj:
Witam wszystkich jak sprawuje sie man d20 390Km bo mam na oku takiego
kolego mamy właśnie takie TGA rok XI 2004, tylko że w automacie, autko ma 414tyś przebiegu, i jak narazie się nic nie dzieje, jeździ tylko na Rosję, zobaczymy jak mrozy przyjdą, spalanie w granicach 28-30 średnio z trasy, tylko że ładunki 5-8T.


Post Wysłano: 27 paź 2007, 18:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 paź 2007, 16:52
Posty: 164
GG: 0

a ktoś inny może mi poradzić na temat man d20 390KM


Tytuł:
Post Wysłano: 28 paź 2007, 14:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1364
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

To kolego musiałbys zapytać naszej Kasi bo Ona jezdzi TG-A D20 390 XXL... :mrgreen:

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 02 lis 2007, 18:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 paź 2007, 16:52
Posty: 164
GG: 0

Koledzy man tga 480 to już d20??? a 460 to ten zwykły??


Tytuł:
Post Wysłano: 02 lis 2007, 19:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Koledzy man tga 480 to już d20???
Nie to ten zwykły z coman rail

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł:
Post Wysłano: 20 lis 2007, 17:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 sie 2007, 8:08
Posty: 59
Lokalizacja: Niepołomice

Hej

Mieszkam niedaleko fabryki MANa w Niepołomicach i dziś widziałem pięć MANów (ciągniki siodłowe) TGA 33.400 prosto z fabryki :)

jako tako danych na ich temat nie mam :D dziś je pierwszy raz i jestem pod wrażeniem.

Rozmiary maszyn imponujące... xD z tyłu 2 osie (w sumie na tylnych osiach 8 kół) w ogóle koła większe od takich jakie na co dzień można spotkać w ciągnikach siodłowych, a siodlo :D gigantyczne :shock: nie wiem czy to było coś co zapobiega uszkodzeniom w czasie transportu czy po prosstu ma takie rozmiary :shock: szkoda bo zanim je sfociłem juz było po przedstawieniu :( ale maszny imponujące :) XD


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 5 z 23 [ Posty: 447 ] Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 723 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 30 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: