Pozwolę sobie na małe korekty
seria I (1990-1997)
stare lampy, kanciasta deska rozdzielcza, silniki 385,420, 500,520,
EURO-0 i 1, * a także Euro-2 tylko w 420 od 1995roku
w 1996 roku
wprowadzono silniki MACKa : 390/430/470/560 EURO-2
wizualnie to samo jedynie pojawiło sie wyciszenie z tyłu kabiny
seria II (1997-2001)
stare lampy, owalna deska, silniki Mack 390,430,470,560
w koncu 1999roku
wprowadzono silniki E-tech na pompowtryskach: 400,440,480 EURO-2
połaczony ze skrzynia biegów ZF , wizualnie zmienil sie tylko nowy wlot powietrza ( w policzku) oraz rama nie była już czerwona tylko szara
seria III E-Tech(2001-2005)
nowe lampy, zderzak i atrapa, owalna deska(nowe liczniki), silniki E-tech 400,440,480. EURO-3
w 2002 roku zmieniono: wałek rozrzadu ktróry był wadliwy we wszystkich Etechach : 400,440 i 480 ,zawieszenie kabiny tylne, oraz nowe rozwiazanie srodka kabin tzwn. Salonke ze stolikiem tworzonym z dolnej leżanki
seria IV DXI(2005-?)
nowe narozniki(policzki) i zabudowy miedzyosiowe, praktycznie wszystkie podzespoły pochodzą od Volvo (skrzynia, most, zbiorniki, rama nawet pokrywa akumulatorów jest taka sama, silnik tez jedynie układ sterowania jest Renault)
silniki Volvo 440,460,480,500 EURO-4,5
(C) moje
_________________
- szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
--------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl