Strona 1 z 1 [ Posty: 16 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 07 lis 2007, 14:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lut 2007, 17:54
Posty: 24

witam wszystkich mam pytanko!! posiadam magnumke z 2001 roku 440 E-tech mam problem ze spalaniem,kirowca mi teraz zjechal i wyszlo nam ze pali ok 42 litrów na 100 km.wtryski wyminione 3 miesiace temu,na komputerze mi wyszlo ze jakis czujnik paliwa byl do wymiany to wymienilem,generalnie autko bylo sprawdzone przed trasą, co do kierowcy to nie sadze ze to jego wina! acha zestaw smiga Hiszpania-Niemcy . Mowil ze jak jest zimny to glosno chodzi!! i cos mu w nim nie gra tak jak powinno!!
Może ktos mial taki przypadek lub wie jak jest tego przyczyna bo wedlug mnie to za dużo Pali!!!!!!! :evil:

_________________
SZEROKOŚCI :))


Tytuł:
Post Wysłano: 08 lis 2007, 19:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

Cytuj:
co do kierowcy to nie sadze ze to jego wina!
pewnie że nie wina ale niestety jest to główny element mający wpływ na zużycie paliwa!!!ja nie wątpie w jego uczciwość ale rozbieżności bedą zawsze choćbyś miał dwa identyczne auta to każde bedzie palić inaczej bo ludzi jeszcze nie klonują- :mrgreen:

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Tytuł:
Post Wysłano: 08 lis 2007, 21:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2007, 12:17
Posty: 10
Lokalizacja: Chorzew

ja miałem taki sam problem z renault major 385ti , zrobiliśmy regeneracje wtrysków i od tamtej chwili zaczęła palić 40/100 , a przyczyną tego była pąpa wtryskowa , od tamtej chwili robilem regeneracje w 2 renówkach i zrobilem wtryski i pąpe naraz i nie bylo z tym problemów


Tytuł:
Post Wysłano: 08 lis 2007, 21:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lut 2007, 17:54
Posty: 24

napewno ma znaczacy wpływ na zużycie paliwa! ale aż 42 litry! autko i tak bedzie prawdzone i wydaje mi sie ze to znowu te p**** wtryski w ciagu roku juz 2 lub 3 razy wymieniane lub regenerowane.totalna porażka! moze mial ktos podobny problem jak ja odnosnie wtryskow i spalania w magnumce to poprosze o pare zdan!!

[ Dodano: Czw, 08.11.2007, 20:29 ]
dzieki Odyniec ciekawy sam jestem ! powiem na serwisie zeby sprawdzili pompe wtryskowa! moze to bedzie strzalem w dziesiatke

_________________
SZEROKOŚCI :))


Tytuł:
Post Wysłano: 08 lis 2007, 22:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2007, 12:17
Posty: 10
Lokalizacja: Chorzew

zapytać możesz , sam też jestem ciekaw


Tytuł:
Post Wysłano: 09 lis 2007, 20:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lis 2007, 20:40
Posty: 61
GG: 2164700
Lokalizacja: Włodawa

Tak jak oDYNIEC napisał to moze być wina pompy paliwa lub ''komputera'' (mapy sterującej paliwem)


Tytuł:
Post Wysłano: 10 lis 2007, 10:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 gru 2006, 23:15
Posty: 187
GG: 0
Samochód: magnum 480
Lokalizacja: warszawa

Ja bym się wybrał do serwisu, aby podłączyć komputer, wtedy się dowiesz. Tutaj nie ma co dywagować może to albo tamto...to już nie ta generacja aut. Wpięcie w serwisie to ok. 200+Vat(Kleosin koło Białegostoku, polecam). Chyba, że podczas dobowej przerwy, gdy kierowca spał, ktoś się dołączył do zbiornika.

_________________
"spokojnego nie znam dnia, na dżdżo spalam pety dwa i herbaty tak jak trza nie posłodze
po asfalcie, czy przez piach, gładko, czy po kocich łbach, taki mi się trafił fach-życie w drodze"
W.Młynarski "Absolutnie"


Post Wysłano: 10 lis 2007, 11:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Witam.Co prawda to nie Magnum a Scania,ale silniki pewnie podobne z grubsza. Mialem dwa podobne przypadki.W jednym było przyczyną pęknięcie kolektora wydechowego.Od dołu,więc nie było widać.Efekt: utrata ciśnienia, turbosprężarka nie osiągała wymaganych obrotów i zyżycie z ok.30-32 do 38-40. Drugi przypadek-też Scania-: jest układ elektroniczny,który przy ujemnych temperaturach steruje "klapą" ,w układzie intercoolera.Chłodnicy powietrza.Po prostu ,gdy jest mróz, to chłodnicę omija.Nie znam Magnum,ale warto sie przyjrzeć.U mnie była pęknieta sprężyna w siłowniku,który tą "klapę" przestawia i cały czas była chłodnica ominięta.Na komputerze wychodziło :zbyt duża temperatura w kolektorze ssącym.Efekt podobny: ok.40 l/100 km. Ja bym się przyjrzał tym właśnie okolicom.A moze po prostu pękła gdzieś opaska na przewodzie powietrznym miedzy turbosprężarką a głowicą? Lub się intercooler rozszczelnił.Posłuchać jak turbo na obroty wchodzi,ale podczas jazdy.

_________________
ego


Tytuł:
Post Wysłano: 10 lis 2007, 17:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lut 2007, 17:54
Posty: 24

dokladnie o takie porady mi chodzilo:) dzieki wielkie za info

_________________
SZEROKOŚCI :))


Post Wysłano: 10 lis 2007, 17:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Miło wiedzieć.A byloby podwójnie,gdyby pomogło :-) Powodzenia.

_________________
ego


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lis 2007, 13:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

U Mtysa w kleosinie to jest rzeznia ja bym nie polecał,jesli o niego chodzi


Tytuł:
Post Wysłano: 12 lis 2007, 23:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2006, 17:08
Posty: 221
GG: 0

Kolego ja na twoim miejscu jak wszyscy twierdza ze jest ok sam bym siadł w auto i przejechal trase ta co kierowca jezdzi i bedzie wszytko wiadomo my mamy magnume 440 E-tech i pali w granicach 31-33 Litry pod plandeka załadowana we dwie strony . Dam ci przykład tata szeef firmy jezdził Manem TGA 410 XXL palił mu w granicach 32 litrów teraz dał go młodemu kierowcy który cisnie but non stop i jemu spala ok 40 litrów byłem z nim osobiscie w drodze jako pasazer i tak wysszło wiec wszytko zalezy od kierowcy jak jezdzi.

A jescze jedno czy sprawdzaliscie POMPOWTRYSKI ??


Tytuł:
Post Wysłano: 13 lis 2007, 19:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lut 2007, 17:54
Posty: 24

tak jak napisalem wczesniej wtryski byly wymieniane 3 miesiace temu!! ale w niedziele inny kierowca pojechał na Niemcy i wraca dzis takze zobaczymy jak z tym spalaniem u niego:)

_________________
SZEROKOŚCI :))


Tytuł:
Post Wysłano: 14 lis 2007, 16:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 gru 2006, 23:15
Posty: 187
GG: 0
Samochód: magnum 480
Lokalizacja: warszawa

Cytuj:
A jescze jedno czy sprawdzaliscie POMPOWTRYSKI ??
e-tech nie ma pompowtrysków

_________________
"spokojnego nie znam dnia, na dżdżo spalam pety dwa i herbaty tak jak trza nie posłodze
po asfalcie, czy przez piach, gładko, czy po kocich łbach, taki mi się trafił fach-życie w drodze"
W.Młynarski "Absolutnie"


Tytuł:
Post Wysłano: 15 lis 2007, 23:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2006, 17:08
Posty: 221
GG: 0

No dobra chodziło mi o Pompki :) u nas były wymieniane w ciagu roku ze razy takie mamy paliwo ;/


Tytuł:
Post Wysłano: 04 sty 2008, 10:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sty 2008, 16:04
Posty: 5
Lokalizacja: Przasnysz

Odświeżam trochę ten wątek. Już wiesz, jaka była przyczyna?
Ja miałem w Magnum z 2003 podobny probem, akazało się że poszły pompy wysokiego ciśnienia


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 16 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] i 58 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: