Mam pytanie jezeli mam sprowadzony samochod z zagranicy man 13.264 ktory ma fabrycznie euro 2 czy musze w posce robic jakies dodatkowe badania na norme euro
W zasadzie , to data produkcji określa normę Euro. Jeśli jest to konieczne, to ,albo przedstawiciel producenta wystawia zaświadczenia na kartce papieru- bywa ,że za darmo, lub prawie. Drugie wyjście, to wystawienie tzw. certyfikatu-ale to nieco droższa impreza.Zależy do czego jest to potrzebne.
Rejestracja:05 sie 2007, 19:19 Posty: 385
GG: 0
Samochód: midlum
Jeśli masz certyfikat to nie ale wez pod uwagę że wszelkie o opłaty drogowe są zależne od euro np. winieta i wypadało by go mieć w celu uniknięcia problemów podczas kontroli.
Jeśli ten problem nie będzie pozwalał zasnąć, to poszukam dat produkcji ,przedziałów czasowych,między którymi kolejne normy Euro się zawierają. A certyfikat "L" to inna bajka.Stykająca się z tym tematem jedynie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 64 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę