Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 gru 2007, 20:58
Posty: 13
Lokalizacja: Kraków/Koszyce

Witam, kupiłem właśnie Premiumke 385 97'r (moja 1 premiumka :D ) i mam pytanka
1 - czy nie ma ktoś instrukcji obsługi po polsku np w pdf-ie (w aucie znalazłem po francusku)
2 - co oznacza kontrolki wyświetlające się na komputerze:
jedna świeci ciągle i jest barwy pomarańczowej - prostokąt a w nim "amplituda"
druga zapala się co jakiś czas w czasie jazdy - barwa czerwona - graficznie to mi wygląda na "wtryskiwacz" z takim zygzakiem (sorry za nazewnictwo ale mogę napisać nazwę po francusku tylko :P )

Z góry dziękuje i w zamian mogę zaoferować swoją wiedzę w zakresie napraw na temat Renault Major 340 ti


Tytuł:
Post Wysłano: 30 gru 2007, 20:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 mar 2007, 18:56
Posty: 99
Lokalizacja: Szczytno

No wiec kolego ta pierwsza kontrolka to nieprawidłowe działanie elektronicznego układu wtrysku,oznacza to drobną usterkę.Natomiast druga to kontrolka usterka wtrysku/ogranicznika prędkości.Przy pracującym silniku system przechodzi w tryb awaryjny i moze doprowadzić nawet do unieruchomienia silnika.

_________________
Bo dory Bóg zrobił co mógł,a teraz trzeba fachowca!!


Tytuł:
Post Wysłano: 30 gru 2007, 20:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 gru 2007, 20:58
Posty: 13
Lokalizacja: Kraków/Koszyce

powiem tak - z tą pierwszą kontrolką to auto kupiłem (kopciło jak cholera) a druga zaczęła świecić po tym jak zaglądałem do itc i zmieniłem czujnik pod pompą paliwową (przestało kopcić i lepiej ciągnie). poza tym zauważyłem, że od ogranicznika prędkości odpięte jest oryginalne cięgło i jest założona jakaś taka sztuka, tak że 120 złapałem bez problemu,
czy jest możliwość samemu usunąć te usterki czy lepiej odwiedzić serwis????


Tytuł:
Post Wysłano: 30 gru 2007, 20:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 kwie 2007, 10:10
Posty: 191
Lokalizacja: Rudnik koło Myślenic

A tacho rysuje normalnie?

_________________
Ja nie kłamię,ponieważ nie pamiętam co komu mówiłem ! :)


Tytuł:
Post Wysłano: 30 gru 2007, 20:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 gru 2007, 20:58
Posty: 13
Lokalizacja: Kraków/Koszyce

normalnie wszytko 80- to 80 jak złapałem 120 to 120 narysowało, i tak jak mówie, ta od wtrysku zaczeła się palić a raczej swiecić w nieregularnych odstępach przez kilkanaście sekund i jak w czasie świecenia wciśnie się ten klawisz z tym samym znczakiem to gaśnie z potem znów sie zapala


Tytuł:
Post Wysłano: 30 gru 2007, 20:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 kwie 2007, 10:10
Posty: 191
Lokalizacja: Rudnik koło Myślenic

U mnie jak się zaświecała ,to auto traciło moc,prawie do zatrzymania.Po jakimś czasie ,tacho rysowało grubą krechę.Okazało się że powodem była woda w przetworniku przy skrzyni biegów.

Z przetwornikiem jest jeden problem,tam jest plomba,zakładana przez speców od tacho :(

_________________
Ja nie kłamię,ponieważ nie pamiętam co komu mówiłem ! :)


Ostatnio zmieniony 30 gru 2007, 21:39 przez jesta19, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 30 gru 2007, 21:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2005, 14:59
Posty: 317

Jeżeli chodzi o tą drugą kontrolkę to u nas się też świeci, i tak już od pół roku i nic się nie dzieje...jakbyś to usunął to daj znać co to było dokładnie

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Tytuł:
Post Wysłano: 31 gru 2007, 13:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 gru 2007, 0:32
Posty: 31
GG: 0
Lokalizacja: WLKP

U mnie w ciągniku 420 dCi też pojawia się ten sam problem. Zaświeca się kontrolka czerwona wyglądająca jak wtryskiwacz oraz STOP na desce. Samochód traci moc i włącz się tryb awaryjny (40 km/h) i nie chce jechać. Zazwyczaj zdarz się to pod górki lub gdy jadę po prostej i pedał gazu przycisnę np. przy wyprzedzaniu do końca.

Byłem w serwisie i stwierdzili po podpięciu komputera diagnostycznego, że jest to wina czujnika poziomu oleju jednak po wymianie czujki problem powtarza się. Jeśli ktoś coś wie na ten temat proszę o info.

Pozdrawiam


Tytuł:
Post Wysłano: 31 gru 2007, 14:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 kwie 2007, 10:10
Posty: 191
Lokalizacja: Rudnik koło Myślenic

Cytuj:
U mnie w ciągniku 420 dCi też pojawia się ten sam problem. Zaświeca się kontrolka czerwona wyglądająca jak wtryskiwacz oraz STOP na desce. Samochód traci moc i włącz się tryb awaryjny (40 km/h) i nie chce jechać. Zazwyczaj zdarz się to pod górki lub gdy jadę po prostej i pedał gazu przycisnę np. przy wyprzedzaniu do końca.

Byłem w serwisie i stwierdzili po podpięciu komputera diagnostycznego, że jest to wina czujnika poziomu oleju jednak po wymianie czujki problem powtarza się. Jeśli ktoś coś wie na ten temat proszę o info.

Pozdrawiam
Może być tak jak pisałem,woda,wilgoć w przetworniku i robi zwarcie.

_________________
Ja nie kłamię,ponieważ nie pamiętam co komu mówiłem ! :)


Tytuł:
Post Wysłano: 02 sty 2008, 16:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 gru 2006, 19:44
Posty: 168
GG: 7571940
Samochód: Mercedes Atego, Renault Premium
Lokalizacja: Bydgoszcz

Koledzy jesli chodzi o renault premium, mam pytanie, czy moglby ktos mi zwymiarowac lozko dolne? Bo mam łóżko rozkładane i chciałbym je przerobic (skrócić) żeby nie bylo konieczne zlozenie siedzen, pozdrawiam

_________________
-Renault Premium 440DXi Zdjęcia
Pomykam tandemem :P
GG:7571940


Tytuł:
Post Wysłano: 02 sty 2008, 18:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 gru 2007, 0:32
Posty: 31
GG: 0
Lokalizacja: WLKP

Kolego ale chodzi Tobie o łóżko w jakiej kabinie. Bo w zależności jaka kabina inny jest rozmiar łóżka.

Ja mogę zwymiarować do kabiny z globem i 2 siedzeniami z przodu (standard) od ciągnika siodłowego, do takiej samej kabiny w solówce (jeśli jest różnica) oraz w solówce z jednym łóżkiem czyli z niską kabiną.


Tytuł:
Post Wysłano: 03 sty 2008, 20:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 gru 2006, 19:44
Posty: 168
GG: 7571940
Samochód: Mercedes Atego, Renault Premium
Lokalizacja: Bydgoszcz

Kolego mam solówkę z niską, ale jak możesz dokonać pomiaru ze swojej to prosiłbym o wymiary, lepsze to niż nic, pozdrawiam

_________________
-Renault Premium 440DXi Zdjęcia
Pomykam tandemem :P
GG:7571940


Tytuł:
Post Wysłano: 06 sty 2008, 14:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 gru 2007, 0:32
Posty: 31
GG: 0
Lokalizacja: WLKP

Ok kolego. Zwymiaruje Tobie wszystkie i napisze jaki wymiar w jakiej kabinie. Jutro postaram się to zrobić. Pozdrawiam


Tytuł:
Post Wysłano: 06 sty 2008, 19:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2007, 22:20
Posty: 88
GG: 6134783
Lokalizacja: Kraków

Tutaj zamieszczam kontroli i przyciski w premiumce i mam pytanie gdzie znajdują sie czujniki od kontrolki A3 ponieważ w czasie jazdy i postoju ona mruga, raz zaświeci się na dłużej i gaśnie na moment po czym zaświeca się znów

Obrazek Obrazek


Tytuł:
Post Wysłano: 06 sty 2008, 19:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 gru 2007, 20:58
Posty: 13
Lokalizacja: Kraków/Koszyce

z tym samym mam problem - ale u mnie mruga tylko w czasie jazdy i to nie zawsze. raz jest to przy 90 na godzinę, raz jak hamuje prawie do zera, normalnie cyrk. Czekam teraz na gościa co mi się podepnie pod komputer i zobaczymy co wyjdzie :?


Tytuł:
Post Wysłano: 06 sty 2008, 21:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2007, 22:20
Posty: 88
GG: 6134783
Lokalizacja: Kraków

A jeszcze jest jeden feler bo świeci sie cały czas kontrolka BA i to jest "kontrolna lampka zakresu biegów- biegi niskie" i gdzie to może być podpięte?


Tytuł:
Post Wysłano: 07 sty 2008, 1:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 mar 2007, 18:56
Posty: 99
Lokalizacja: Szczytno

Do czujnika od grup na skrzyni biegów

_________________
Bo dory Bóg zrobił co mógł,a teraz trzeba fachowca!!


Tytuł:
Post Wysłano: 07 sty 2008, 8:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 gru 2007, 20:58
Posty: 13
Lokalizacja: Kraków/Koszyce

jaką masz skrzynie biegów 16 ZF czy EBV????


Post Wysłano: 10 sty 2008, 22:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sty 2008, 21:07
Posty: 18
Lokalizacja: Oleśnica

Witam.U mnie świeci się kontrolka AV ale wskaźnik pokazuje prawidłowy poziom ciśnienia. Dzięki za informacje.


Post Wysłano: 20 sty 2008, 20:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 gru 2007, 20:58
Posty: 13
Lokalizacja: Kraków/Koszyce

Witam. Dawno mnie nie było, ale się troche w między czasie jeździło 8) .
Problemy z moją Premiumką rozwiązane: Zółta lampka , ta od ITC świeciła się, ponieważ był wymieniany zawór pod pompą paliwową a nie wykasowano błędu, natomiast miganie tej czerwonej z "wtryskiwaczem" było spowodowane uszkodzeniem ogranicznika prędkości i po na prawie (wymianie na prawie nowy) problem ustał :D . Jeszcze tylko powymieniać oleje i filtry i można ruszać w trase...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: