Rejestracja:15 mar 2007, 15:04 Posty: 52
Lokalizacja: RYBNIK
Panowie i co z tego ,że mam 5 czy 20 osi.!!!!!!!!
Jest cos takiego jak DMC, która w transporcie kombinowanym wynosi 42t, może 44t, Teraz nie pamietam.
Chyba,że mówimy o ciagniu normalnych ton, przykład MANA-rozpinanie naczep, wtedy może akurat dobrze się ma rozłożenie nacisków na osie.
A mówiąć o ciąganiu 2 x 25t, to niedługo beda ciagac po 2 x 40'-> w Gdyni jest wszystko możliwe..
MAN na jednym z twoich zdjęć widać że jedna oś jest podniesiona a jedna skręca więc coś w tym jest ale nie wyobrażam sobie zbytnio jak tym można skręcać a jeśli można to ona ma bardzo mały skręt. A co do tych 2x40 to troszkę przesadziłeś kolego bo jednak na naszych drogach to by nie mbyło za bardzo możliwe. Pozdrawiam!!
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Cytuj:
Jest cos takiego jak DMC, która w transporcie kombinowanym wynosi 42t, może 44t
Jest możliwość wykupienia zezwolenia na rok i wtedy można wozić legalnie ponad 42 tony pod warunkiem że nie są przekroczone dopuszczalne naciski na osie poto tyle osi
Rejestracja:15 mar 2007, 15:04 Posty: 52
Lokalizacja: RYBNIK
Cytuj:
MAN na jednym z twoich zdjęć widać że jedna oś jest podniesiona a jedna skręca więc coś w tym jest ale nie wyobrażam sobie zbytnio jak tym można skręcać a jeśli można to ona ma bardzo mały skręt. A co do tych 2x40 to troszkę przesadziłeś kolego bo jednak na naszych drogach to by nie mbyło za bardzo możliwe. Pozdrawiam!!
DLACZEGO PRZEGIĄŁEM.... ????
POLAK POTRAFI, A CZY NA NASZYCH DROGACH WOLNO CIAGAĆ PO 2 CIĘŻKIE 20"
W ŚRODĘ W ZESZŁYM TYGODNIU W CARBON NOWY SĄCZ, SCANIA 6 X 2 I 2 20 PO 24T I KIERUNEK GDYNIA...
I O CZYM MÓWIMY???
Za nim napiszesz następny post, na klawiaturze naciśnij przycisk "Caps Lock" || K92
Rejestracja:02 maja 2007, 11:42 Posty: 394
Samochód: cokolwiek dadza
MAN, ciekawa naczepa, ale rozumiem ze jest ona dopuszczona do ruchu w krajach jak NL czy S? Ja w kazdym badz razie nigdzie jej nie widzialem. Jaka jest dlugosc zestawu wtedy i jaki kontener wchodzi na ta naczepe 45'?
BTW. na standardowa naczepe jakie wchodza kontenery?
Kolego PIOTRUS co do tych 2x20 po 24 tony to się zgodzę jak najbardziej ale napisałeś w tamtym poście o wożeniu 2x40 z tym się z tobą nie zgadzam. Oczywiście że się jeździ z takimi ciężarami ostatnio znajomy wiózł magnumką 32 tony grafitu w 20stce i jeszcze na tyle. A kto wie czy jakiś inny przewoźnik nie wziął by sobie jeszcze jednej 20stki. Wszystko jest możliwe w Gdyni ale i nie tylko tam Gdańsk wcale nie jest lepszy.
Ta naczepa ma normalną długość i nie przekracza 18 metrów czy 16 Generalnie bardzo dobry wymysł i chętnie bym namówił tatę na taką że tylko za dużo opon do wymiany.
Hehe no to racja jeden dzionek by trzeba je wymieniać. Na allegro widziałem że są na sprzedaż właśnie takie naczepki i jednak dwie osie z przodu są skrętne.
Rejestracja:15 mar 2007, 15:04 Posty: 52
Lokalizacja: RYBNIK
Cytuj:
Kolego PIOTRUS co do tych 2x20 po 24 tony to się zgodzę jak najbardziej ale napisałeś w tamtym poście o wożeniu 2x40 z tym się z tobą nie zgadzam. Oczywiście że się jeździ z takimi ciężarami ostatnio znajomy wiózł magnumką 32 tony grafitu w 20stce i jeszcze na tyle. A kto wie czy jakiś inny przewoźnik nie wziął by sobie jeszcze jednej 20stki. Wszystko jest możliwe w Gdyni ale i nie tylko tam Gdańsk wcale nie jest lepszy.
Maćku, jeśli rozchodzi się o 2 x 40, to było to powiedziane w przenośni, che pokazac do czego zdolni są przewożnichy w trójmieście...
Ale nie wszyscy, nie można wszystkich mierzyć jedną miara..
BTW. na standardowa naczepe jakie wchodza kontenery?
Najpopularniejsze konfiguracje to chyba 1x20", 2x20", 1x40" i 1x45", są tam jeszcze pewnie jakieś dzikie, ale rzadko
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
No tak Piotrus masz rację że w Trójmieście wszystko jest możliwe. Roboty coraz mniej to każdy chce jak najwięcej zarobić i stara się nie wybrzydzać że to za ciężkie a to za lekkie.
Kolego między innymi o tych też nam chodzi. Ogólnie mówimy o tych którzy latają do portu do Gdyni lub Gdańska. Hehe co do panów z Mławy i Sochaczewa to tych nikt nie przebije. Dla nich nie ma rzeczy niemożliwych ale co zrobić. Pozdrawiam!!
Hehe co do panów z Mławy i Sochaczewa to tych nikt nie przebije. Dla nich nie ma rzeczy niemożliwych ale co zrobić.
Możesz bardziej wytłumaczyć o co w tym chodzi? Co tydzień rozmawiam z kierowcami z Sochaczewa i okolic, co dzień widuje ich ciężarówki i do tej pory nie zauważyłem nic dziwnego
Może ty nie zauważyłeś ale ja owszem. Często bywam w Gdyni i zresztą jak w trasy jeżdżę z kumplem to widzę jak np. wyjeżdżają z portu z dwiema 20stkami na ramie i ledwo co scania 6x2 460 daje sobie radę a w naczepie jest bardzo mało powietrza w kołach. Więc wiesz dla ciebie może takie coś jest normą ale dla mnie raczej nie.
scania 460 to tylko ma znaczek a moze jakies zrebaki tam sa a nie konie tak jak ty kolego jestes chlop ta sama waga a moc inna a moze z wiekszago biegu ruszal a w kolach to malo powietrza mial nie zdazyl chlopak dopompowac na bazie a wy juz go oceniacie chociaz WML to potrafi i na gabaryty sie nadaje trzeba umiec wozic i wypadku nie spowodowac kazdy chce zyc i zarobic a paliwo drogie po za tym to mlawiaki maja auta dobre (nie wszyscy) co potrafia wszystko i radza
Kolego to sa Twoje czyste spekulacje, ale tak już jest w Gdyni.Uwierz mi bo mam 20 minut do terminalu jestem tam często to nieraz auta tak wolno jadą bo mają tak ciężko że rowery i skutery je wyprzedzają. Praca na pudła miała być do 2012 roku a teraz już wszystko powoli pada. Wszyscy biorą jak najwięcej się da.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 10 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę