Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 23 mar 2008, 13:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sty 2008, 20:04
Posty: 15
GG: 7655696

Smar jest, od dwóch miesięcy nie obniża się poziom smaru , kontrolka nic nie sygnalizuje , czy jest możliwość podłączenia jakoś na krótko [ żeby smarowało] czy trzeba zakładać kalamitki i jechać ręcznie ??? Kiedyś czytałem że koło bezpieczników jest jakiś przycisk do smarowania ale go nie znalazłem . Pozdrowienia.


Post Wysłano: 23 mar 2008, 13:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

W F2000 na obudowie centralnego masz taki mały czerwony kwadracik który trzeba wcisnąć aby włączyć ręcznie smarowanie przy włączonym zapłonie

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 23 mar 2008, 21:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

do tego smarowania dochodzą 3 przewody + po zapłonie masa i kontrolka najczęstszą przyczyną awarii jest ugnicie przewodów lub samego sterownika


Post Wysłano: 23 mar 2008, 21:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
do tego smarowania dochodzą 3 przewody + po zapłonie masa i kontrolka najczęstszą przyczyną awarii jest ugnicie przewodów lub samego sterownika
U mnie zgnił sam sterownik przez nieszczelne szkiełko w obudowie za pomocą przekaźnika zrobiłem sobie ręczne włączanie centralnego smarowania za pomocą klawisza na tablicy rozdzielczej

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 24 mar 2008, 13:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
U mnie zgnił sam sterownik przez nieszczelne szkiełko w obudowie za pomocą przekaźnika zrobiłem sobie ręczne włączanie centralnego smarowania za pomocą klawisza na tablicy rozdzielczej
Dokładnie tak jak kolega MAN napisał, gnicie tego sterownika jest bardzo częstą przyczyną w MANie. U nas elektryk również przerobił to na manualne sterowanie na tablicy rozdzielczej, sterownik nie nadawał się już do niczego.


Post Wysłano: 25 mar 2008, 18:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2008, 10:40
Posty: 40
GG: 0
Lokalizacja: białystok

można także założc sterownik od starszego typu centralnego jes niezbyt drogie i nie skomplikowane


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: