Strona 11 z 88 [ Posty: 1744 ] Przejdź na stronę Poprzednia 19 10 11 12 1388 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 17 mar 2008, 18:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lut 2008, 14:59
Posty: 30
GG: 0

ja bo to trzeba walczyć o swoje zrobisz mniej kursów a na jedno wyjdzie tylko trzeba być twardym


Post Wysłano: 22 mar 2008, 0:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sty 2006, 16:05
Posty: 839
Samochód: kadetem tera

Obrazek
(C)jo

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=YTdDuklzIxk

"MAM WYJE BANE NA TIRY!"


Post Wysłano: 26 mar 2008, 22:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 mar 2008, 15:21
Posty: 20
GG: 6145273
Lokalizacja: Ustka/Gdynia

Mam pytanie :) , w jaki sposób do 20 stopowego kontenera wchodzą 2 samochody? Czy są do tego specjalnie przystowosane kontenery z jakimiś najazdami ? czy popsostu jakas drewniana konstruckcja w środku :roll: ?

_________________
Moja galeria zdjęć --> http://majsii.fotosik.pl/zdjecia/1.html


Post Wysłano: 27 mar 2008, 21:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Mam pytanie :) , w jaki sposób do 20 stopowego kontenera wchodzą 2 samochody? Czy są do tego specjalnie przystowosane kontenery z jakimiś najazdami ? czy popsostu jakas drewniana konstruckcja w środku :roll: ?
Drewniana konstrukcja lub metalowa czasami można spotkać samochód jeden nad drugim wiszący pod sufitem na łańcuchach

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 27 mar 2008, 22:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 mar 2008, 15:21
Posty: 20
GG: 6145273
Lokalizacja: Ustka/Gdynia

Cytuj:
Cytuj:
Mam pytanie :) , w jaki sposób do 20 stopowego kontenera wchodzą 2 samochody? Czy są do tego specjalnie przystowosane kontenery z jakimiś najazdami ? czy popsostu jakas drewniana konstruckcja w środku :roll: ?
Drewniana konstrukcja lub metalowa czasami można spotkać samochód jeden nad drugim wiszący pod sufitem na łańcuchach
:shock: Tak poprostu sobie wisi ? Chyba musi być jakoś na sztywno przymocowany żeby się nie kołysał na boki ? Masz kolego jakieś zdjęcia takich konstrukcji i mocowań ? :P Pozdrawiam :D

_________________
Moja galeria zdjęć --> http://majsii.fotosik.pl/zdjecia/1.html


Post Wysłano: 28 mar 2008, 18:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 maja 2006, 15:09
Posty: 57
Lokalizacja: Kontenery Gdynia

Wisi na pewno nie w sensie że sie dynda :D przypięty pasami na sztywno jest.... :P

_________________
A,B,C,C+E + KW.


Post Wysłano: 28 mar 2008, 21:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Wisi na łańcuchach zaczepionych do kół samochodu. Konstrukcje z drewna coś w rodzaju najazdu co umożliwia wjechanie jednym autem nad drugie

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 04 kwie 2008, 16:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 22:55
Posty: 527

Obrazek


Post Wysłano: 19 kwie 2008, 21:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 kwie 2008, 16:26
Posty: 10
GG: 0

Witam wszystkich! Przeczytalem cale forum od podstaw i bardzo mnie zaciekawil temat kontenerów. Teraz jezdze na scani topline z wanna na trasach lokalnych. Ale chcialbym wejsc w cos nowego chociaz jestem w przewozie miedzynarodowym kompletnie zielony.
Moze ktos mi wyjasnic podstawy tego transportu?? najlepiej wlasnie cos z portow niemieckich zeby bylo. Jak to jest z tymi spedytorami??
Takie firmy jak np hartwig.. czy cos to oni organizuje takie transporty i co dalej?? Jak to wyglada w mniejszych firmach sie tym zajmujacych.. szukac jakiegos przewoznika czy biura ktore takie transporty organizuje?? chyba najlepiej zalapac sie do jakiegos oficialnego biura wtedy nie bedzie miedzyspedytorow ktorzy zabiora cos ze stawki.. Jak myslicie i prosze o rady na poczatek. Bede bardzo wdzieczny jesli poswiecicie na odpowiedz troche czasu ;) Pozdro


Post Wysłano: 19 kwie 2008, 22:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

Kolego co do Niemiec ostatnio kumpel z Gdyni co lata na Hamburg opowiadał że jego firma rezygnuje z tego portu. Na kasę trzeba czekać nawet 3 miesiące no i roboty też jak na lekarstwo.
Więcej to ci kolega MAN pewnie powie bo on już długi czas na Hamburg lata.


Post Wysłano: 20 kwie 2008, 8:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 kwie 2008, 16:26
Posty: 10
GG: 0

mowisz ze tak kiepsko z wyplatami?? ale ciekawe czy to winna portu czy pracodawcy Twojego kolegi? a ogolnie to jakich spedytorow polecacie?? oczywiscie chodzi mi o takich ktorzy nie maja swoich zestawow tylko organizuja transporty dla podwykonawcow.. o cos takiego mi sie rozchodzi.. ogolnie na poczatek mysle ze gdynie tez mozna zaliczyc do kursow zeby nabrac w tym wprawy.. Kto z was koledzy jezdzi na swoim zestawie i u jakiego spedytora??


Post Wysłano: 20 kwie 2008, 9:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Na kasę trzeba czekać nawet 3 miesiące no i roboty też jak na lekarstwo.
Te dwie sprawy są zalerzne od tego w jakiej firmie/spedycji się jeżdzi. Ja czekam na kasę od 1 do 2 miesięcy zalerzy kiedy było wykonane zlecenie czy na początku miesiąca czy pod koniec. Generalnie płacą raz w miesiącu za poprzedni miesiąc.
Co do transportu kontenerów z Niemiec do Polski jest nie ciekawa sytuacja z powodu słabego euro które obecnie kosztuje około 3,4 złoty a powiedzmy rok temu kosztowało około 4 złoty a paliwo w międzyczaszie podrozało ponad 50 groszy za litr, a nikt nie zwiekszył frachtów za transport poprzez co stawka za 1 kilometr praktycznie się zrównała do tej co jest na krajówce a czasami nawet więcej wychodzi za kilometr w kraju nisz za granicą
Co do spedycji to trzeba szukać wypłacalnej oraz takiej która płaci terminowo

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 20 kwie 2008, 11:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

Cytuj:
mowisz ze tak kiepsko z wyplatami?? ale ciekawe czy to winna portu czy pracodawcy Twojego kolegi? a ogolnie to jakich spedytorow polecacie?? oczywiscie chodzi mi o takich ktorzy nie maja swoich zestawow tylko organizuja transporty dla podwykonawcow.. o cos takiego mi sie rozchodzi.. ogolnie na poczatek mysle ze gdynie tez mozna zaliczyc do kursow zeby nabrac w tym wprawy.. Kto z was koledzy jezdzi na swoim zestawie i u jakiego spedytora??
Kumpel jeździ na kraju i ma własny zestaw to jeździ w spedycji polagent. Również czasem ma robotę z JASA ale rzadko. Ale i w tych spedycjach jest nieciekawie. Ostatnio jedna firma mu odstąpiła parę kursów. Trzeba się łapać wszystkiego krótko mówiąc.


Post Wysłano: 20 kwie 2008, 18:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 kwie 2008, 16:26
Posty: 10
GG: 0

ja tez juz sie pytalem w niektorych spedycjach ale albo mowia ze za malo roboty jest albo stawiaja takie warunki ze hoj. Jakie znasz spedycje niemieckie z przedstawicielstwem w polsce?? moga byc tez jakies polskie. trudno teraz jest znalezc jakas konkretna robote w kontenerach. A jak z zezwoleniami?? jakie papierki sa potrzebne do przewozu krajowego i miedzynarodowego kontenerow?? Dzis spotkalem kolesi z sochaczewa na parkingu to mowili ze gonia dzien i noc a roboty jest masa.. moze to kwestia ukladow??


Post Wysłano: 20 kwie 2008, 19:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Dzis spotkalem kolesi z sochaczewa na parkingu to mowili ze gonia dzien i noc a roboty jest masa.. moze to kwestia ukladow??
Ci koledzy tylko psują stawki i dlatego mają tyle roboty nie wspominając otym że nie jeżdzą na tacho bo niektórzy robią np trzy razy w tygodniu Hamburg-Warszawa.
Cytuj:
A jak z zezwoleniami?? jakie papierki sa potrzebne do przewozu krajowego i miedzynarodowego kontenerow??
Zezwoleń niema w uni europejskiej aby wykonywać transport międzynarodowy musisz posiadać licenję na tranport międzynarodowy

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 20 kwie 2008, 21:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 kwie 2008, 16:26
Posty: 10
GG: 0

prosto i fachowo ;) dzieki MAN. A z tymi kolesiami to sie nie dziwie teraz ze smigaja nowymi FH 500.. ale itak ich biore z pelna paka ;P
A jak mowisz ze nie jezdza na tacho?? jak to mozliwe?? przeciez pierwsza lepsza inspekcja i po zawodach !? ;/ moze nie lapie ale u nas to tak w okolicach plocka scigaja ze masakra.. szczegolnie w okolicach Gostynina tam gdzie sa ograniczenia do 20t.
Gdzie najlepiej szukac roboty?? w Hartwigu, balticonie czy szukac tylko czegos zagranicznego?? jak to jest gdzie mozna dostac wiecej kontenerow w miesiacu?? Bo im wiecej to chyba lepiej co nie?? Oczywiscie zgodnie z przepisami :)


Post Wysłano: 21 kwie 2008, 7:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
A jak mowisz ze nie jezdza na tacho?? jak to mozliwe?? przeciez pierwsza lepsza inspekcja i po zawodach !?
Wszystko jest możliwe jeśłi mają tacho na kartę to wożą z sobą po dwie, trzy karty jeśli na tarczki to w inny sposób kombinują. Potem widać auta po rowach na autostradach z tablicami WSC a BAG jak ich widzi to odrazu ściąga do kontroli
Cytuj:
Gdzie najlepiej szukac roboty?? w Hartwigu, balticonie czy szukac tylko czegos zagranicznego??
To jusz musisz sam zdecydować teoretycznie tym większa firma tym więcej roboty powinni mieć bez posredników po drodze bezpośrednio od spedytora morskiego jak np Hapag Loyd czy NYK. Wchodząc na rynek jednym autkiem nie licz że dostanesz odrazu pełno zleceń zregóły to wygląda tak że w danej spedycji dostają robote starzy przewoznicy a to co zostanie jest dzielone miedzy nowych. W Balticonie napewno wygląda to tak że najpierw jest dzielona robota na ich własne pojazdy a potem na pod wykonawców.
Co do stawki za jeden kilometr na trasach Niemcy-Polska moja spedycja ma skalkulowane na 0,60 euro za każdy kilometr tam i spowrotem

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 21 kwie 2008, 16:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 kwie 2008, 16:26
Posty: 10
GG: 0

No oczywscie na poczatku zawsze jest trudno ale jak dobre kontakty sie nawiaze to wtedy aut sie dokupi ;) MAN 60gr/ km
w ta i z powrotem to bardzo dobra stawka wedlug mnie.. tez by mi sie chcialo jezdzic za taka ale najpierw trza licencje zrobic i wtedy jazda.. a Ty MAN robisz w NTK tak?? ile samochodow masz?? najmujesz jakis kierowcow czy jezdzisz z rodzinka?? Ile km robisz jednym zestawem na miech jesli mozna wiedziec??


Post Wysłano: 21 kwie 2008, 17:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Tak jeżdzę w NTK prowadzimy firmę rodziną obecnie mamy dwa autka w planach jest trzecie. Jednym ja jeżdzę a drugim kierowca co do przejechanych kilometrów w miesiacu bywa to różnie zalerzy ile jest roboty i dokąt się jeżdzi czy na polskę czy na wschód gdzie się w jedną stronę robi po 3500km. Jak się robota kręci to na trasach Polska-Niemcy w tygodniu można zrobić od 3000 do 4000km.
W Gdyni na terminalu mają swoje oddziały NTK czy GLOMB i unich mozesz popytać się o robotę.

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Ostatnio zmieniony 21 kwie 2008, 18:05 przez MAN, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 22 kwie 2008, 15:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 kwie 2008, 16:26
Posty: 10
GG: 0

No juz sie rozgladam za robota i zaczne niedlugo jezdzic za naczepa.
Czyli jedyne co potrzebuje w takim razie to licencja na przewozy miedzynarodowe tak??


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 11 z 88 [ Posty: 1744 ] Przejdź na stronę Poprzednia 19 10 11 12 1388 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: