Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 26 mar 2008, 22:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 mar 2008, 22:15
Posty: 3
GG: 0

Mamy problem z wbiciem położenia w pozycje 3 (bieg 3ci lub licząc inaczej 7,8,9) podczas jazdy lewarek wyrzuca z położenia spowrotem na luz.

Proszę o pomoc i diagnozę co może być popsute? Jakies kolo zebate czy inny podtrzymywacz?
A moze ktoś doradzi jak naprawić albo gdzie to mogą zrobić?

Widze ze byla juz mowa o tej skrzyni viewtopic.php?f=5&t=13711&start=0&st=0& ... ton+fuller
ale niestety nei ma tam odpowiedzi na nasz problemik :(

Dziękuje i pozdrawiam,
Adrian


Post Wysłano: 29 mar 2008, 20:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sty 2008, 23:41
Posty: 163
GG: 0

Najprawdopodobniej kolego masz uszkodzoną przesuwkę która ci zazębia 3ci bieg, wiąże się to z wymianą zembatki + przesuwki. Trzeci bieg jest najczęściej eksploatowany dlatego on pierwszy ci poleciał. Wygląda to tak że przesuwka jest za pomocą freza połączona z wałkiem skrzyni biegów , gdy bieg chcesz załączyć to przesuwasz ją za pomocą lewarka - wodzika do zębatkii wówczas na zewnętrznym frezie ona się łączy z zębatką, gdy ten frez będzie zmordowany to będzie problem z załączeniem biegu a gdy jest już jego końcówka to będzie wyskakiwał. Ten element skrzyni FULLER odpowiada za wszystkie problemy (zgrzyty przy nieumiejętnym załanczaniu biegów)


Post Wysłano: 29 mar 2008, 20:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 mar 2008, 22:15
Posty: 3
GG: 0

Dziękuję za wskazówki!!
Pewnie rzeczywiście coś takiego tam się popsuło. Pytanie czy opłaca się to naprawiać i gdzie, najlepiej w okolicy Katowic, mogliby ew. to wykonać (o ile sami się nie zdecydujemy w tym grzebać). Z tego co słyszałem to te skrzynie nie chętnie podejmują się rozbierać, ale może to tylko takie opowiastki ;)

Pozdrawiam


Post Wysłano: 29 mar 2008, 23:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sty 2008, 23:41
Posty: 163
GG: 0

Z tego co pamiętam tą skrzynię to w tej części co są całe biegi to jest strasznie "prostacko" zrobiona duże zębatki o szerokości zębów ok 5-7 cm i nie ma tam żadnych synchronizatorów tak że ktoś z odrobiną manualnych zdolności powinien sobie z tym problemem poradzić. Większy problem jest z połówkami bo w tej części to już wyższa szkoła jazdy,


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: