Profil
Trans-Południe od 10 lat dostarcza kompleksowych rozwiązań logistycznych. Firma specjalizuje się w transporcie, spedycji i dystrybucji na rynku krajowym i międzynarodowym. Trans-Południe dostarcza również usług magazynowania. Usługi firmy kierowane są do firm produkcyjnych we wszystkich sektorach gospodarki, oraz do firm handlowych o zróżnicowanej wielkości. Firma zapewnia wysoki poziom świadczonych usług poprzez ciągłe dostosowywanie się do indywidualnych potrzeb i wymagań klientów. Swój sukces zawdzięcza wdrażaniu najnowocześniejszych metod zarządzania logistycznego, a także podnoszeniu jakości technicznej swojej floty. Pozwala to na zapewnienie najlepszych rozwiązań logistycznych i optymalizację kosztów. W ciągłej dyspozycji Trans-Południe jest prawie 150 pojazdów, oraz 200 stale współpracujących przewoźników. Klientami Trans-Południe są m.in. GoodYear, Dębica, Owens-Illinois, Can-Pack, Fulda.
Historia
Firma Trans-Południe została założona w styczniu 1993 roku jako spółka cywilna. Tworzyli ją indywidualni przewoźnicy świadczący usługi transportowe dla T.C. Dębica. Liderem tej grupy został obecny Prezes Trans-Południe, Marek Pijar, który reprezentował interesy firmy w rozmowach i negocjacjach. Od tego momentu firma przechodziła ciągłe zmiany i skutecznie budowała zaufanie swoich klientów, oraz podpisywała umowy z kolejnymi kontrahentami.
We wrześniu 2001 roku Trans-Południe rozpoczęło wdrażanie systemu zarządzania jakością, które w kwietniu 2002 roku zakończyło się przyznaniem certyfikatu jakości ISO 9001:2000. Certyfikat ten potwierdza zgodność stosowanych w firmie norm z międzynarodowymi standardami w tej dziedzinie.
W roku 2002 firma podpisała strategiczne kontrakty z T.C Dębica oraz GoodYear Dunlop Tires Polska na obsługę dystrybucyjną na terenie Polski. Znacznie zacieśniona została również współpraca z Owens Illinois Polska.
Trans-Południe, od początku działalności kładzie duży nacisk na wdrażanie nowych systemów informatycznych usprawniających zarządzanie firmą, stale udoskonala metody pracy realizując nadrzędny cel, jakim jest satysfakcja klienta. Dużą wagę przykłada się również do utrzymywania najwyższych standardów obowiązujących w branży logistycznej poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych i programy szkoleń.
Dzisiaj, siedziba główna firmy mieści się w Dębicy. Firma posiada również mierzący 6300m2 magazyn, oraz własny serwis pojazdów. W Tarnowie w Centrum Logistycznym, mieści się centrum monitoringu pojazdów oparty o technologię GPS, z którego zarządza się całą flotą pojazdów należących do Trans-Południe, oraz przewoźników realizujących zlecenia transportowe na rzecz klientów firmy.
Filozofia działania
Nadrzędnym celem działalności Trans-Południe jest pełna satysfakcja klientów oraz współudział w tworzeniu ich sukcesów finansowych i organizacyjnych poprzez dostarczanie kompleksowych usług logistycznych o najwyższej jakości. Trans-Południe pragnie świadczyć usługi z pasją godną swoich zleceniodawców.
Trans-Południe to wysokie standardy i organizacja pracy, która zmierza nie tylko do wywiązywania się ze zobowiązań, jakich podejmujemy się dla naszych klientów, ale pragniemy przekraczać formalne oczekiwania. Naszą wartością są doskonałe relacje z klientami, które codziennie budujemy, starając się rozpoznać ich potrzeby.
(C)
http://www.trans-poludnie.pl