Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 26 cze 2008, 22:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 gru 2007, 15:30
Posty: 8
Lokalizacja: RYKI

witam
mam mały problem otóż mój mercedes 814 88r po zwolnieniu hamulca postojowego nie trzyma ciśnienia w układzie hamulcowym ciśnienie spada do 5 atm i zaswieca sie lampka hamulca prawidłowo w czasie jazdy powinien trzymac około 8 atm
zauwazyłem ze przy tylnym moście jest na cięgnie toś w stylu korektora siły hamowania i z niego syczy powietrze spada ponizej 6atm i przestaje moje pytanie jest następujące co mogło nawalić ? czy w tym korektorze jest jakas regulacja ?
pozdrawiam


Post Wysłano: 27 cze 2008, 16:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

mogła paść membrana w siłowniku zaślep przewody od ręcznego i sprawdz wtedy


Post Wysłano: 27 cze 2008, 16:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Jeśli syczy z korektora siły hamowania a nie z silowników to wina leży po stronie tego korektora siły hamowania prawdopodobnie cały do wymiany wątpie czy dostaniesz komplet naprawczy do niego

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 27 cze 2008, 17:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 maja 2008, 17:22
Posty: 14
GG: 0
Lokalizacja: Nowy Sącz

Witam, możesz zrobić tak, żeby ominąć kolektor hamowania. Podłącz bezpośrednio trójnikiem do przewodów siłownika hamulca. Wtedy będzie nawet lepszy hamulec. A jeżeli chodzi o kolektor t nie ma w nim regulacji


Post Wysłano: 27 cze 2008, 18:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Witam, możesz zrobić tak, żeby ominąć kolektor hamowania. Podłącz bezpośrednio trójnikiem do przewodów siłownika hamulca. Wtedy będzie nawet lepszy hamulec. A jeżeli chodzi o kolektor t nie ma w nim regulacji
Będzie świetny hamulec jak będzie hamował pustym pojazdem na śliskiej nawieszchni i go obruci bo tylne koła się zablokują. W korektorze jest śruba do regulacji siły hamowania poprzez zmiane ciśnienia wyjsciowego z zaworu na siłowniki ale jak ktoś nie ma pojęcia jak to się ustawia to radzę tego nie ruszać

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 29 cze 2008, 0:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 gru 2007, 15:30
Posty: 8
Lokalizacja: RYKI

witam
dzieki za podpowiedzi zauwazylem ze nieraz jest dobrze i trzyna ok8 atm czyli może coś sie zacina w tym korektorze chyba trzeba go rozebrac i przepatrzec


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: