Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 11 lis 2007, 16:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3199
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Cytuj:
w wersji podstawowej oraz TIR
Ta wersja TIR to po prostu lepsze wyposażenie czy pojazd był jakoś przystosowany specjalnie do transportu międzynarodowego ?

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lis 2007, 16:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
Mihu napisał:
w wersji podstawowej oraz TIR

Ta wersja TIR to po prostu lepsze wyposażenie czy pojazd był jakoś przystosowany specjalnie do transportu międzynarodowego ?
Była to szoferka cechująca się wyższym standardem wyposażenia, które umilało kierowcy i pasażerowi podróż i odpoczynak podczas długich tras :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 04 sty 2008, 20:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 maja 2007, 12:45
Posty: 408
Lokalizacja: (Z)Dolny śląsk

Ja znalazłem takie ładne volvo:
Obrazek
(c) home.kabelfoon.nl
mnie to volvo troszkę przypomina Jelcza z serii 300

_________________
Semper Fidelis


Ostatnio zmieniony 28 sty 2008, 19:11 przez Bono29, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 05 sty 2008, 10:53

classic tak jak scania serii 1 i 2 :)
ale ciekawe jak sobie radziły takie auta z tak mała mocą :?:


Tytuł:
Post Wysłano: 05 sty 2008, 13:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 maja 2006, 18:00
Posty: 503
GG: 7138832
Samochód: Jelcz-Scania
Lokalizacja: Tarnów

Wcale nie potrzeba 400-konnego silnika aby ciągać 40 ton, odpowiednie przełożenia załatwiaja sprawe, nasze Jelcze 317 dają rade 40 tonom tym bardziej da sobie rade Volvo.

_________________
Szybszy, nie znaczy lepszy.
B,C,E


Tytuł: Re: Volvo F88
Post Wysłano: 29 sie 2008, 1:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 sie 2008, 12:59
Posty: 595
Samochód: VOLVO FH500 EEV

Co wy mobile chcecie, ale Volvo F88 to poprostu legenda.Sam jako dziecko pamiętam jak z ojcem pojechałem w drogę do Gdańska.My, Starem a obok nas na parkingu z Pekaes-u oczywiśćie Volvo F88.Sam zacząłem oglądać to cudo (jak na tamte lata), najpierw z zewnątrz.Ale kierowca się przebudził, wyjrzał kto to mu to volvo ogląda i z szerokim uśmiechem, wsadził do kabiny(wtedy miało ono jeszcze klamki na słupkach o ile się nie myle)Aż nie mogłem się napatrzeć na to cudo.To już nie był Star czy Jelcz, ale Volvo.Rzadka legenda dróg PRL-u.Było takie piękne...a teraz.Jeszcze może w 10-11 komisach gdzieś po drodze widziałem, cena za F89 to 20,000 zł.Było w wersji TIR i razem z klimatyzacją!


Tytuł: Re: Volvo F88
Post Wysłano: 10 lut 2009, 21:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2009, 14:33
Posty: 59
Lokalizacja: Piękny Kraków

Słyszałem ,że Volva były produowane w Starachowicach,prawda to?

_________________
dziękuje za uwagę

kat. B 14.04.2011
kat. C 21.03.2017
kat CE loading...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: