Nadzwyczaj dobrą opinią cieszą się pojazdy MAN serii średniej. Używane jako pojazdy spedycyjne w ruchu podmiejskim i dostawczym, jak również w lekkim ruchu dalekobieżnym, na placach budowy lub w gospodarce komunalnej. Szczególnie cenione są ponadprzeciętna ładowność wynikająca z lekkiej i stabilnej konstrukcji ramy jak również dynamiczne, oszczędne i przyjazne dla środowiska silnki Euro 2 i Euro 3. Z dwóch koncepcji konstrukcyjnych mają Państwo do wyboru pięć rodzajów kabin sprawdzonych w toku eksploatacji, dostosowanych do indywidualnych potrzeb. M2000 Evolution jest jednym z najbardziej optymalnych i zróżnicowanych samochodów ciężarowych w klasie ciężaru od 14 do 26 ton sprzedawanych na całym świecie
M2000 wyglondajom podobnie do F2000 a czasem tak samo dlatego ze som budowane chyba na tej samej bazie . F2000 jest mocniejsze od M2000 pod względem ladownosci. I to wszystko.
Rejestracja:06 sie 2005, 10:41 Posty: 587
GG: 0
Samochód: MAN TGA XXL
Lokalizacja: Gliwice
U mnie do Huty taki przyjeżdża w sumie nie jeden bo pare, ale jeden to napewno M2000, a pozostałe to będą pewnie F2000, jeden z tych F2000 jest fajnie dosyć pomalowany i ma troche halogenów, na dachu 6 okrągłych i pod maską z przodu chyba 4 prostokątne... Pozdrawiam...
Rejestracja:13 lut 2006, 10:28 Posty: 21
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Nasza firma posiada trzy takie MAN-y. 18-284, 18-264, 18-224. Z wszystkich aut jestesmy bardzo zadowoleni. Man stawił na pierwszym miejscu na OSZCZĘDNOŚĆ i zarówno na komfort. Żaden nie pali więcej niż 22 litry/100km, więc Man ma sie czym popisać wsród innych marek samochodów ciężarowych. Serdecznie Pozdrawiam
Witam Mobilkow. Chciałbym jeszcze raz zadać parę pytań na temat mana 13.264 M2000
Interesuje mnie
1.jakie jest średnie spalanie w ruchu międzynarodowym z ładunkiem 3tony +laweta 3.5DMC.
2.samochód jest z 1997 i ma 690000km. przejechane na jakie usterki jestem narażony ,co powinienem sprawdzić ,wymienić na co zwrócić szczególną uwagę żeby samochód nierobił niespodzianek na trasie.
3.Gdzie mogę kupić instrukcje obsługi do tego samochodu w jez.polskim
wszystkim dziękuję za informacje
Pozdrawiam
Rejestracja:02 mar 2007, 20:10 Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok
Ja mam 18,262 to ostatni wypust mana serii 2 i to jest ten sam silnik jak wspomniany przez ciebie. Mam już nalatane 900tys i jak na razie bez większych problemów. Sprężarka od powietrza hałasuje (klekot) ale właśnie w tym typie tak jest. Turbina puszcza olej, a tak to bez zarzutów. Średnie spalanie od 20-25 max, przeważnie wychodzi 22l/100km. Także silnik godny polecenia jak jeździmy bez przyczepki. Pozdrawiam
Z takim ładunkiem możesz spokojnie jeździć tym autkiem. Mój to po 10 ton ciąga to na solo wystarczy ale tobie 3 tony i laweta bez problemu.
Rejestracja:02 mar 2007, 20:10 Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok
Jakim sposobem ciągniesz 21 ton chyba ze 21dmc, i te 25 to tez troche naciągane z przyczepa moze i tak .Ile ty masz na nim ladownosci 7 ton ,a przyczepa jakąmoze miec DMC?
DMC samochodu 14 ton, DMC ciągniętej przyczepy 18 ton. DMC zestawu 32 tony. Przy masie własnej 6500+4500 kg wychodzi 11000 kg + 21000 kg ładunku = 32000 kg. Jeśli chodzi o spalanie to co najmniej połowa trasy była zawsze na pusto.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 26 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę