Witam, nie jestem jeszcze kierowcą ale mój wójek ma firmę i posiada dwa auta jubileuszowe VOLVO FH 16 580 i moim zdaniem nie ma lepszego auta od VOLVO. Pozdrawiam hej jeśli ktoś chce to mogę mu przesłać na meila foty
Po co masz komuś wysyłać??? zamieść zdjęcia w tym temacie to każdy sobie na spokojnie oblooka te FH16-tki.
Czy któreś z tych Volv nie było do odbioru ok. 3 tygodnie temu w Tarnowie Podgórnym na Volvo Trucku? Bo zdaję mi się, że chyba tak bo oglądałem tam właśnie XL 80 z takimi rurami na górze.
Dzień po Bożym ciele na Węgrzech miałem okazje porozmawiać z kierowca od Szalkowskiego bardzo sobie chwali l robotę. Skład miał nowy oczywiście pięknie sie prezentował
_________________ Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie
No to chłopaki przyznać się bez bicia, kto z Was zamówił kolejny egzemplarz jubileuszowego modelu. Jechał taki na lawetce do salonu gdzieś w kierunku Szczecina DK 6. Nówka sztuka oczywiście
A no kolego stoi u nas u Skrzypy... Własnie miałem wejśc i dać fotkę, a tu od razu mogę odpowiedzi udzielić Na rowerku przejeżdżałem i się rzuciło w oczy I napewno nówka bo folia na fotelach była widoczna...
A Volvo Fh16 w tandemie to raczej niezbyt często spotykany pojazd
Igor a jednak jakieś się znalazło . Pierwszy raz widziałem Volvo z limitowanej edycji i szczerze mówiąc bardzo spodobał mi się jego wygląd. Miałem - jak na zdjęciu widać do porównania również zwykłe FH i niby ten sam producent, ale Limited Edition zrobiło na mnie ogromne wrażenie. Samym wyglądem bardzo różni się og tego zwykłego FH.
Jeśli już miałoby się porównywać wygląd 80`tki z innym Volvem, to prędzej ze zwykłym FH16. Trans Kolex posiada również FH12 z edycji Ocean Race, oczywiście w tandemie (zabudowa izoterma). Też czasem bywa na BP w Buczkowicach.
Rejestracja:14 lut 2006, 16:55 Posty: 1364
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP
Zgadza się-FH16 osiągają obecnie tylko normę E-4 przy pomocy wtrysku mocznika(Ad Blue) metodą SCR.Ale przypominam że te auta były dostępne także z silnikami D13A 480 i 520km które mogły być dostarczane z normą E-5 również przy pomocy wtrysku mocznika.Ale wersje na Polskę to były chyba tylko FH16,więc pozostaje cieszyć się jedynie normą E-4...
_________________ Fan Transportu
Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 16 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę