J osobiście preferuje naczepy bo na wąskisz leśnych drogach wuzek morze się łatwo zsunąć ja nierobie durzych przebiegów ok 30 tys rocznie i 80% z tego robie po trasie więc zalerzy mi na dość ekonomicznym ciągniku tak do 100 tys ciągnik musi mieć hds
_________________ Nowy STRALIS pogromca mitów
DAF SIŁA NAPĘDOWA TWOJEJ FIRMY -
OBY FIRMA NIE MIAŁA PODJAZDU POD GÓRKĘ BO MOŻE BYĆ PO NIEJ
No to co mówiłem(pisałem) scania była do 96, sk też. Ale wiem o co ci chodzi, chcesz pokroju czwórki i fh. Ale to nie wiem jak w tym momencie są ceny tych aut. Interesowałem się tym dwa lata temu, to wtedy scania 3 89 jeszcze tyle kosztowała.
u mnie w tartaku pracuje już jekno fh z 1995 4x2 ale niestety jest już po drugim remoncie z przebiegiem ok 2,5 mln więc nieopłaca się już zmieniać silnika dam fote jutro
_________________ Nowy STRALIS pogromca mitów
DAF SIŁA NAPĘDOWA TWOJEJ FIRMY -
OBY FIRMA NIE MIAŁA PODJAZDU POD GÓRKĘ BO MOŻE BYĆ PO NIEJ
No ja to bym na twoim miejscu kupił coś używanego do ok 200 bo poniżej 100 to nic dobrego nie kupisz poza kamazem liazem albo starem. ale mniejsza z tym. proponowałbym ci samochów 6x6 a conajmniej 6x4 bo samochodem dwu osiowym nawet z blokadą nie masz po co do lasu wjeżdżać a tym bardziej w tereny górzyste.
a co do hds to bym ci proponował albo jonsered albo epsilon
_________________ B
B+E
C
C+E
W PRZECIĄGU PÓŁ ROKU ;D
no jeśli dwu osiowy ale z 4x4 to jak najbardziej takjednak czasem taki siądzie na zwykłym piasku szczerze ci to mówię bo w lasak są takie drogi tzw piaskówki czyli drpogi wysypane takim piachem co wogóle nie chce się ujeździć i w takich miejscach najczęściej się kończy jazda..
a try chcesz ten samochód do wożenia stosowego tylko czy też do dłużycy?
_________________ B
B+E
C
C+E
W PRZECIĄGU PÓŁ ROKU ;D
Ja bym proponował MANa 460 konnego 6x6 lub i 6x4 na zwolnicy w miarę wysoko zawieszony no i na resorze oczywiście. Do tego dźwig LOGLIFT 105 lub 120 i raczej nie powinno być problemu z załadunkiem i wyjazdem .
właśnie układ 6x4 jest w lesie podstawą a najlepiej by było 6x6 ale to już jest większy wydatek ale na wiosnę do lasu bardzo by się przydał.a co do hds to ja bym wybierał właśnie między epsilon jonsered loglift albo hiab. u mnie jeden znajomy zamontował loglift f 75 i nie sprawdził się.. po pierwsze jest trochę za słaby a po drugie ma mały wyśięg..
_________________ B
B+E
C
C+E
W PRZECIĄGU PÓŁ ROKU ;D
Kolego o 75 loglifcie jeszcze nie słyszałem ale w mojej okolicy auta mają tylko albo loglifty (większość właśnie 105-120 no i dłużycowe 241), epsilony, jonseredy i Vkrany a co do napędu to 6x4 na zwolnicy nie powinno mieć większych problemów. Sąsiad latał kiedyś MANem 500 konnym 6x6 to był nie do zatrzymania ale silnik V10 często się psuł i często były 3 dni naprawy a 2 dni jeżdzenia.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 52 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę