Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 15 mar 2009, 10:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 paź 2008, 18:00
Posty: 36
GG: 0
Samochód: mazda 3

Witam wszystkich.Przeglądając ogłoszenia o prace dość często pojawia się ta firma która zatrudnia kierowców kat.C ,lecz trzeba założyć własną działalność gospodarczą .Ma ktoś może informacje dotyczące tej firmy i czy w ogóle opłaca sie tam pchać.Za wszelkie info dziękuje.
Pozdrawiam


Post Wysłano: 15 mar 2009, 11:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3199
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Napewno widziałeś Marcedesy 8.... ileś , z ludźmi, którzy opróżniają kontenery PCK. To właśnie to.

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 16 mar 2009, 15:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 cze 2008, 10:58
Posty: 52
GG: 0

Miałem króciutki epizod związany z tą firmą. Z tydzień może śmigałem, tyle, że jako kierowca bez własnej działalności. Miałem 4 gr/kg. Praca polega na tym, że opróżnisz te kontenery PCK, do worków 20 kg. Robiliśmy tak średnio koło 140-150 worków. Do tego dochodzi rozładunek i upychanie tego na kostkach, żeby jak najwięcej weszło. Do tego miałem pomocnika, który miał chyba stawkę 3 gr. Nie wiem jak to wygląda, jakbyś miał własną działalność. Musiałbyś się zorientować, gdzie Cie wyślą, bo oni działają w całej Polsce. Nie dopytywałem się jakoś specjalnie szefa, ale chyba musisz od nich wynająć tego mercedesa, z tym że wszelkie naprawy szły na ich konto ( z tym, że ciężko się doprosić o kasę ) i paliwo chyba też. Z tym, że dostajesz GPS'a z zaznaczonymi kontenerami i oni Cie dokładnie widzą gdzie jesteś. Rozliczasz się dokładnie z wszystkiego tj. z kilometrów i zebranej szmaty. Podejrzewam, że całkiem nieźle na tym mój szef wychodził, ale to chyba zależy od regionu gdzie trafisz, bo bywa tak, że przy jednym pojemniku zrobisz 10-15 worków (20 kg jeden worek) a bywa i tak, że zrobisz 1 albo wcale. Robota lekka nie jest i trzeba być też trochę odporny na różne ,,niespodzianki" bo różne rzeczy ludzie tam wrzucają, mnie się nie zdarzyło, ale się nasłuchałem.
Powodzenia


Post Wysłano: 16 mar 2009, 15:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 gru 2007, 10:15
Posty: 30
GG: 4595794
Lokalizacja: Zgierz

Cytuj:
Napewno widziałeś Marcedesy 8.... ileś , z ludźmi, którzy opróżniają kontenery PCK. To właśnie to.
Jeszcze pół biedy jak opróżnia się kontenery PCK a ja ostatnio czyłałem że szukają kierowców na te same Mercedesy ale do opróżniania TOI-TOI :lol: :lol:
A także,nie to żebym wybrzydzał robota była na sokowirówke :lol:

_________________
Forum www.cb-forum.pl


Post Wysłano: 16 mar 2009, 16:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 paź 2008, 18:00
Posty: 36
GG: 0
Samochód: mazda 3

Dzięki chlopaki za info.Patrze ,że ogolnie to niezbyt dobre informacje chodzą o tej "firmie".Rozmawaiłem z jednym ziomkiem co jezdzil u nich ,ale rok temu.Zakładzasz dzialalnośc,dostajesz mercedesa 814(ogolnie straszny zlom) no i śmigasz .Podobna mają jakieś kosmiczne normy do wyrobienia,chłopak pisał że czasem po 12-14 godzin śmigał ,żeby normę wyrobić,na paliwku tez ostro przekręcają.Także sobie to chyba odpuszcze bo patrze że jakies dziadostwo.Pozdro


Post Wysłano: 16 mar 2009, 18:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 cze 2008, 10:58
Posty: 52
GG: 0

No ja się tak wrabiałem powiedzmy w 12 h, czasem wcześniej, oczywiście z pomocnikiem, ale byli tacy, co jeździli sami i też jakoś dawali radę. Ten mój szef to już tam jeździł kilka lat. Także zdążył się ustawić. Auto jeździło 24h, później załatwił sobie drugi rejon, obsadę na drugie auto i jakoś się to kręciło i kasę miał niezłą. Tylko tak jak mówię, miał dobry rejon, jak to wygląda gdzie indziej to nie wiem. Osobiście, gdybym miał się w to bawić, to chyba bym nie chciał, wole zrobić swoje i iść do domu. A te mietki? no cóż szału nie ma, ale i tak czasem się tym zmieścić w mieście to masakra. Zwłaszcza, że wszystkie tego rodzaju pojemniki są na osiedlach i trzeba jakoś podjechać. Było i tak, że przodem jakoś wjechałem, a tyłem bez pomocnika chyba bym nie dał rady (chłopak jeszcze gonił i lusterka zamykał w osobówkach)


Post Wysłano: 02 sty 2012, 14:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2011, 15:54
Posty: 25
Lokalizacja: Lipsko

może ktoś wie jak tam wygląda obecnie? ogłoszenia ich przewijają się praktycznie cały czas....

_________________
Tam, gdzie prosty błąd liczy się za zbrodnię, tam zbrodnie są jedynie błędami.


Post Wysłano: 02 sty 2012, 15:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 sie 2008, 0:57
Posty: 78
GG: 0
Lokalizacja: TOP PL

Cytuj:
może ktoś wie jak tam wygląda obecnie? ogłoszenia ich przewijają się praktycznie cały czas....
pewnie nic się nie zmieniło, jakby robota była dobra, to nie byłoby wakatów.

_________________
B - 2000 === C - 2008 === C+E - może kiedyś...


Post Wysłano: 02 sty 2012, 15:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 12:58
Posty: 149
Lokalizacja: Ujście k. Piły

Musisz oprócz dzierżawy auta wziąć w dzierżawę pojemniki,co wiąże się z tym ze jak jakaś spółdzielnia,gmina czy miasto dowali Ci kare to jeszcze twoje dzieci będą to płacić, zanim się wprawisz to już cię mogą zwolnic bo za mało Towaru zebrałeś.Nie polecam chyba jako zdobycie doświadczenia.A i kierowca to jest dodatek do tej pracy,więcej tachania worów,auta się trochę poprawiły same Atego prawie już mają chyba tylko trzy 814.


Post Wysłano: 02 sty 2012, 20:41

Myślę, że to będzie pasowało do tematu:

Obrazek


Post Wysłano: 02 sty 2012, 21:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3324
Lokalizacja: eu

Cytuj:
Myślę, że to będzie pasowało do tematu:
Trochę odbiegnę od tematu...
Czyli mam rozumieć, że te kontenery z napisem PCK blabla służą do zbierania ciuchów/szmat przez Wtórpol? Czyli te ciuchy nie trafiają do biednych?


Post Wysłano: 02 sty 2012, 21:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 lut 2007, 20:39
Posty: 2088
GG: 1
Samochód: R420
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Ależ trafiają, ale, że nie ma nic za darmo, to muszą sobie za to zapłacić w ciucholandzie, aby na tej pomocy nie zbiednieli właściciele tychże i pośrednicy :D


Post Wysłano: 02 sty 2012, 21:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 gru 2007, 21:07
Posty: 258
GG: 2578718
Lokalizacja: Lublin

Cytuj:
Cytuj:
Myślę, że to będzie pasowało do tematu:
Trochę odbiegnę od tematu...
Czyli mam rozumieć, że te kontenery z napisem PCK blabla służą do zbierania ciuchów/szmat przez Wtórpol? Czyli te ciuchy nie trafiają do biednych?
I tak i nie, PCK użycza jedynie swoje logo, oczywiście za odpowiednią opłatą. :)
Generalnie, ktoś kto się tym zajmuje zgarnia taką kasę, że szok. Te ciuchy najczęściej jadą do Niemiec, są tam sortowane i wysyłane jako pomoc do krajów "Trzeciego świata". Ale pamiętajmy, że zanim tam dotrą to są ileś tam razy sortowane i każdy skubnie swoją część. Jak ktoś chce pomóc, to niech już lepiej odda do Caritasu, choć i tam "co lepsze " jest sprzedawane dalej. Podsumowując - niezły biznes. :)

Sorry za OT.

_________________
Scania V8 Power


Post Wysłano: 03 sty 2012, 11:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 764
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna

Wtórpol ma swoją sieć ciucholandów. Krótko mówiąc czysty zysk kosztem naiwności ludzkiej. Chociaż nie wiem czy PCK nie wycofało się już ze współpracy z nimi, wiele kontenerów straciło ich logo.
http://www.wtorpol.com.pl/sprzedaz,,Skl ... 7e812.html


Post Wysłano: 03 sty 2012, 11:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 maja 2010, 20:01
Posty: 320
Lokalizacja: Warmińsko=Mazurskie

Traciło logo bo dla PCK groziła spora afera, niemniej proceder trwa dalej, loga nie ma a ludzie dalej wrzucają ciuchy do kontenerów z myślą, że one trafią dla potrzebujących.

_________________
A;B;C;C+E+ADR...chciało by się więcej, ale nie mam już sił!
CB 6227 Gustaw; SP4HIE


Post Wysłano: 03 sty 2012, 12:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 12:58
Posty: 149
Lokalizacja: Ujście k. Piły

Teraz sobie wymyślili Fundacje Eko Wtórpolu,wrzucając odzież do pojemnika pomagasz chronić środowisko,płacisz mniej za wywóz śmieci,pomagasz potrzebującym oraz dajesz prace osobą niepełnosprawnym.Ta cała fundacja to jeden wielki pic na wodę fotomontaż wymyślone przez Wtórpol.


Post Wysłano: 04 sty 2012, 22:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Posty: 227
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA

Witam
W tej firmie można było zarobić ale 3-4 lata temu jak przechodzili z busów na te 814 czy 917 ... było wszystko dopracowywane i nik nie wiedział jak to liczyć (za kilogram,od pojemnika,za godzine), w biurze było spore zmieszanie i zmiany co tydzień ale z czasem firma "zmądrzała" i w ostatnim roku wszystko zrzuciła na kierowce czy wykonawce... i masz sporo na głowie miedzyjnymi samochód który nie jest najnowszy, pojemniki, BDFy (kontenery), worki, papiery, pracownika. Obowiązków, pracy przybyło a zarobki nie drgnęły... W tej firmie myśle że nie ma zadużej przyszłości chyba że desperatycznie czegoś szukasz.

Pozdrawiam

_________________
Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ


Post Wysłano: 04 sty 2012, 23:12

Cytuj:
Miałem króciutki epizod związany z tą firmą. Z tydzień może śmigałem, tyle, że jako kierowca bez własnej działalności. Miałem 4 gr/kg. Praca polega na tym, że opróżnisz te kontenery PCK, do worków 20 kg. Robiliśmy tak średnio koło 140-150 worków. Do tego dochodzi rozładunek i upychanie tego na kostkach, żeby jak najwięcej weszło. Do tego miałem pomocnika, który miał chyba stawkę 3 gr. Nie wiem jak to wygląda, jakbyś miał własną działalność. Musiałbyś się zorientować, gdzie Cie wyślą, bo oni działają w całej Polsce. Nie dopytywałem się jakoś specjalnie szefa, ale chyba musisz od nich wynająć tego mercedesa, z tym że wszelkie naprawy szły na ich konto ( z tym, że ciężko się doprosić o kasę ) i paliwo chyba też. Z tym, że dostajesz GPS'a z zaznaczonymi kontenerami i oni Cie dokładnie widzą gdzie jesteś. Rozliczasz się dokładnie z wszystkiego tj. z kilometrów i zebranej szmaty. Podejrzewam, że całkiem nieźle na tym mój szef wychodził, ale to chyba zależy od regionu gdzie trafisz, bo bywa tak, że przy jednym pojemniku zrobisz 10-15 worków (20 kg jeden worek) a bywa i tak, że zrobisz 1 albo wcale. Robota lekka nie jest i trzeba być też trochę odporny na różne ,,niespodzianki" bo różne rzeczy ludzie tam wrzucają, mnie się nie zdarzyło, ale się nasłuchałem.
Powodzenia
4 gr za kg ? Jak się nie mylę to żeby uciułać 2tys na miesiąc to trzeba 50 ton szmat przeciucić. To chyba jakaś kpina jest. Nie wiem co temat wogóle na forum robi bo nie widze tu żadnego związku z pracą kierowcy....


Post Wysłano: 05 sty 2012, 21:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Posty: 227
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA

Witam
Cytuj:
4 gr za kg ? Jak się nie mylę to żeby uciułać 2tys na miesiąc to trzeba 50 ton szmat przeciucić. To chyba jakaś kpina jest. Nie wiem co temat wogóle na forum robi bo nie widze tu żadnego związku z pracą kierowcy....
W firmie jest wymóg by worek miał około 20kg, na kontener mieści się od 480 do 560 sztuk zależy też jaki wielki BDF oraz jak układasz worki, tu jest też haczyk jeśłi nie doładujesz kontenera to dostaniesz kare od firmy za "pusty przebieg auta". Myśle że w sezonie spokojnie nazbiera ponad 100 ton.

Pozdrawiam

_________________
Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ


Post Wysłano: 06 sty 2012, 14:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1330
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Myślę, że to będzie pasowało do tematu:
Trochę odbiegnę od tematu...
Czyli mam rozumieć, że te kontenery z napisem PCK blabla służą do zbierania ciuchów/szmat przez Wtórpol? Czyli te ciuchy nie trafiają do biednych?
I tak i nie, PCK użycza jedynie swoje logo, oczywiście za odpowiednią opłatą. :)
Generalnie, ktoś kto się tym zajmuje zgarnia taką kasę, że szok. Te ciuchy najczęściej jadą do Niemiec, są tam sortowane i wysyłane jako pomoc do krajów "Trzeciego świata". Ale pamiętajmy, że zanim tam dotrą to są ileś tam razy sortowane i każdy skubnie swoją część. Jak ktoś chce pomóc, to niech już lepiej odda do Caritasu, choć i tam "co lepsze " jest sprzedawane dalej. Podsumowując - niezły biznes. :)

Sorry za OT.
Wtórpol to firma z mojej wioski. Te ciuchy nie jeźdżą do Niemiec. Prosto z zakładu po sortowaniu wyjezdzają do sklepów w Polsce albo Afryki lub Azji. Pracowałem w tam kilka lat temu przez 6 miesięcy, więc znałem to od środka. współwłasciciel sporo podróżował po tych rejonach świata szukając zbytu na towar.
Przy okazji mały lokalny patryiotyzm - wrzucając niepottrzebne ciuchy do tych pojemników, dajecie pracę ok 1000 osób.

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: