Strona 6 z 39 [ Posty: 761 ] Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 839 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 08 maja 2009, 22:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
Nie, to jest pierwsza Scania R w taborze tej firmy. Reszta to w większości Scanie serii 4 z kabinami CR19, jest też kilka CP19 i parę serii 3.
Scania R420 jest jedna (euro4)
Scanie 4 to kilka sztuk (bodajże 5) ciągników "360" CR19, chyba 4 albo 5 czteroosiek też 360 i 340.
Jedna Scania CP19 114g 340 ciągnik, i jedna wywrotka (w trakcie przeróbki).
Z serii 3 jest już tylko jedna betoniarka 8x4 113H 360.

EDIT:
Ciągników CR19 jest 6. I jest jescze jedna trójka 93m 220 wywrotka, oraz Scania 81 pompa do betonu.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Ostatnio zmieniony 09 maja 2009, 18:39 przez Grzesiek_KBR, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 09 maja 2009, 14:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 22:58
Posty: 527
Lokalizacja: mlp

Bardzlo ładna, mam nadzieje kiedys spotkać, wogóle auta z tej firmy ogolnie przyciągają wzrok :wink:


Post Wysłano: 09 maja 2009, 18:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2007, 16:42
Posty: 198
GG: 0
Lokalizacja: KN

Wczoraj widziałem już nowy nabytek Rabka, bardzo fajnie wyszła

_________________
TIR-"Transit International Routier"

Fotogaleria Danio™


Post Wysłano: 09 maja 2009, 20:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 mar 2005, 20:40
Posty: 358
GG: 0
Lokalizacja: Gliwice

Cytuj:
Najnowszy nabytek firmy Rabek z Jurkowa. Po prawie miesięcznym "dopieszczaniu", od poniedziałku wyjechała na drogi :wink:
Interesuje mnie, co masz na myśli pisząc po miesięcznym dopieszczeniu... :)

_________________
Uważaj na zapałki, którymi w czasie jazdy podtrzymujesz oczy, gdyż mogą się zapalić lub wbić w gałki oczne.


Post Wysłano: 09 maja 2009, 20:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 sty 2007, 18:53
Posty: 623
GG: 6032020
Lokalizacja: Czchów

Cytuj:
Cytuj:
Najnowszy nabytek firmy Rabek z Jurkowa. Po prawie miesięcznym "dopieszczaniu", od poniedziałku wyjechała na drogi :wink:
Interesuje mnie, co masz na myśli pisząc po miesięcznym dopieszczeniu... :)
Heh.. Wojtku :mrgreen: Scania została zakupiona jako czarna, w tymże okresie położono 4 warstwy żółtego lakieru, zamontowano rurkę wraz z oświetleniem, oklejono naklejkami a także zdemontowano jeden z baków, zamontowano hydraulikę do wywrotu i podniesiono siodło :wink:


Post Wysłano: 10 maja 2009, 11:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
Scania została zakupiona jako czarna
Ja dalej twierdzę że powinna była taka zostać :? Amen.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 31 sie 2009, 0:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 maja 2008, 21:25
Posty: 388
GG: 4287442
Samochód: Volvo V40
Lokalizacja: Wiązownica

Temat powinien nazywać się inaczej np. Wywrotki bo wywrotkami nie wozi się tylko kruszywa a wozi się rzepak, blachę (Rulony), zboże, stłuczkę.

Dodam coś od ciebie.

ObrazekObrazekObrazek


Post Wysłano: 16 wrz 2009, 11:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sie 2009, 11:24
Posty: 2
GG: 0
Samochód: MAN TGA

ciekawe spostrzeżenia co do wywrotek, ale powiem wam, że trzeba by popatrzyć na ten temat w innej perspektywie (cena swoją drogą). Mocna podłoga, i lekka zabudowa - kompromis (hardox i alu) rynna - rozmawiałem ostatnio z ludzmi od carnehla w polsce, wyjaśnili mi kilka kwestii i powiem wam, że temat rzeka. rama, osie, typ skrzyni, kąt wywrotu, wyściełanie specjalnym pcv - nic nie przywiera... tysiące opcji - ale konsekwętnie mi to omówili i wytłumaczyli. Polecam http://www.hbsgroup.pl dealer carnehl`a. Warto zapytać czasem ludzi u źródła. Niebawem pochwalę się fotkami mojej nowej rynny;)


Post Wysłano: 29 wrz 2009, 10:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:09
Posty: 1137
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: KWI

Widziałem w połowie sierpnia tom scanie R z firmy Rabek. Mogę powiedzieć że samochód ten jest jednym z ładniejszych ciągników podpiętych pod wywrotkę w Małopolsce. Kolego Cukierr jak byś mógł to powrzucaj kilka zdjęć tego auta bo warto.

_________________
Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 8) .


Post Wysłano: 22 lis 2009, 13:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

Jakie używane naczepy koło 2005r są lepsze MEGA czy BODEX (30m3) do przewozu kruszyw: tłuczeń, piasek, żwir i jakie osie i hamulce?


Post Wysłano: 22 lis 2009, 14:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lis 2008, 15:19
Posty: 353
GG: 3745303
Samochód: VOLVO FH12, 420.

Cytuj:
Jakie używane naczepy koło 2005r są lepsze MEGA czy BODEX (30m3) do przewozu kruszyw: tłuczeń, piasek, żwir i jakie osie i hamulce?

Nie wiem jak bodex, ale w megach pekaja osie, siada pneumatyka, pojawiaja sie typowe usterki dla 10 letnich sprzetow, tylko ze ze w 4 letniej naczepie.

Bodex cieszy sie raczej lepsza opinią.


Post Wysłano: 22 lis 2009, 22:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Cytuj:
Cytuj:
Jakie używane naczepy koło 2005r są lepsze MEGA czy BODEX (30m3) do przewozu kruszyw: tłuczeń, piasek, żwir i jakie osie i hamulce?

Nie wiem jak bodex, ale w megach pekaja osie, siada pneumatyka, pojawiaja sie typowe usterki dla 10 letnich sprzetow, tylko ze ze w 4 letniej naczepie.

Bodex cieszy sie raczej lepsza opinią.
Bo Mega ma w większości regenerowane osie. Na pewno Bodex byłby lepszy. Z krajówek to używamy Inter Carsów oraz Nova Trail Suska i na nie nie możemy narzekać choć na pewno odbiegają wytrzymałością choćby samej podłogi w stosunku do Langendorf'a :)

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 22 lis 2009, 23:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 wrz 2007, 10:01
Posty: 1208
Lokalizacja: Janów k.Częstochowy

Nie oszukujmy się. To co polskie nie jest dobre. Zainwestuj w coś zagranicznego.

_________________
Pozdrawiam
Leszek


Straż pożarna Częstochowa


Post Wysłano: 23 lis 2009, 16:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

A w Bodexach bębnowe hamulce na osiach SAF'a hamują w miarę dobrze?


Post Wysłano: 26 lis 2009, 19:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 paź 2008, 22:26
Posty: 92
GG: 6032841
Samochód: Volvo
Lokalizacja: Wołomin

Kolego ja mam naczepę MEGĘ z 2005 roku i nie narzekam na nią wszystko jest w jak najlepszym porządku.A bodex na bębnach dobrze hamuje chociaż wiadomo tarczowe hamulce lepiej ale w wywrotkach lepsze będą bębnowe, każdy powinien wiedzieć o co mi chodzi.


Post Wysłano: 11 gru 2009, 0:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2007, 15:02
Posty: 466
Lokalizacja: war-maz

koledzy a co myślicie o konfiguracji 6x4/6x2 + 2 osiowa wywrotka ?

_________________
Nie rabotajesz, to i nie kuszajesz:)


Post Wysłano: 31 gru 2009, 18:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

Co do tej konfiguracji 6x4 lub 6x2 to na pewno takie samochody więcej palą i w trasę się raczej nie nadają. A jeśli masz jakąś robotę bardziej na budowach itp. to lepiej ciągnik 4x4 i naczepa 3 osie no albo jakąś 4 osiową wywrotkę.


Wie ktoś dlaczego nowe wywrotki Schmitz SKI24 33m3 w dowodzie mają masę własną 6300kg a takie 5 letnie 6100kg :?:


Post Wysłano: 02 sty 2010, 18:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lut 2007, 17:14
Posty: 359

Cytuj:
Wie ktoś dlaczego nowe wywrotki Schmitz SKI24 33m3 w dowodzie mają masę własną 6300kg a takie 5 letnie 6100kg :?:
Najwidocznej są cięższe o 200kg.


Post Wysłano: 03 sty 2010, 11:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

Że są cięższe o 200kg to się domyśliłem, tylko dlaczego przecież te nowe powinny być lżejsze bo np.
1.Z przodu mają wąską ramę (czyli na pewno mniej materiału jest tam zużyte)
2. Siłownik do wywrotu jest mocowany u samej góry(w starych w połowie) i już nie ma tej "obudowy" z grubej stali.
3. Nowe SCHMITZy nie mają koła zapasowego.


Post Wysłano: 03 sty 2010, 12:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Może być więcej poprzeczek w ramie, ew. dodatkowe wzmocnienia podłogi skrzyni ładunkowej, w końcu lubiało co nieco pękac w tych naczepach :/

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 6 z 39 [ Posty: 761 ] Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 839 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: