Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 09 cze 2008, 6:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 gru 2007, 23:33
Posty: 25
Lokalizacja: Tarnow

o tekie szczegoly musicie pytac indywidualnie w biurze. Reguly nie ma. Kwestia ustalen.

_________________
Obecnie DAF SSC 105.460
Grupa krwi: ON


Post Wysłano: 21 cze 2008, 15:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 maja 2008, 10:42
Posty: 6
GG: 0

Parę dni temu rozmawiałem z jednym z kierowców z tej firmy, mówił że robi się pomalutku "kicha" zaczynają przycinać kasę ze względu na drożejące paliwo. Gdzieś koszty trzeba przyciąć a najlepiej na kierowcach zaoszczędzić. Mówił, że ludzi przyjmują a "młodych" cisną ile się da.
:shock:


Post Wysłano: 24 cze 2008, 22:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 maja 2008, 17:22
Posty: 14
GG: 0
Lokalizacja: Nowy Sącz

Witam, mam pytanko... Czy ZET-ka posiada jeszcze Magnumki? bo z tego co pamiętam to sporo ich jeździło po sączu jeszcze jakiś czas temu.


Post Wysłano: 25 cze 2008, 8:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 sty 2007, 18:53
Posty: 623
GG: 6032020
Lokalizacja: Czchów

Cytuj:
Witam, mam pytanko... Czy ZET-ka posiada jeszcze Magnumki? bo z tego co pamiętam to sporo ich jeździło po sączu jeszcze jakiś czas temu.
No i posiada nadal. Spora część jeździ na przerzutach po UE, jak zawsze zresztą oraz kilka pod silosami.. Chociaż ostatnio przerzucili się bardziej ku Szwedzkiej marce, to i tak Magnum nadal można spotkać w barwach Zetki..


Post Wysłano: 26 cze 2008, 12:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 kwie 2008, 11:45
Posty: 72
GG: 2088941
Samochód: Rower górski
Lokalizacja: ludów śląski/ strzelin

Ostatnio stałem wraz z tatą staliśmy na pauzie z kolesiem z ZET transport volvem fh12 440 stał i opowiadał że spoko tylko jakby więcej płacili. :P

_________________
Moja fotogaleria
Kliknij


Post Wysłano: 29 cze 2008, 20:36

Cytuj:
w jakim systemie pracuja tam kierowcy? 3/1? 4/1? czy zjazd do domu co trase?
Jak zadrzesz ze spedycją to i tak po dupie (przepraszam za słowo) dostaniesz, że przez i 5 tygodni w domu nie będziesz. Szczególnie mściwy jest jeden człowiek, z którym mam nieźle na pieńku...
A jak żyjesz dobrze to i trasy się składają i jesteś co tydzień w domu. Auto na bazie itp...


Post Wysłano: 24 sie 2008, 1:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 sie 2005, 13:28
Posty: 9
Lokalizacja: JAROSŁAW

witam
koledzy mam pytanie jak wygląda sytuacja w zetce bo słyszałem już róże rzeczy od kierowców obecnie tam pracujących i ty którzy woleli odejść więc może ktoś kto pracuje coś powie konkretnego?
i jak wygląda sytuacja jeśli chodzi o "młodego", bo nie wiem jak nazwać roczną jazdę małymi autami, solówkami i jedną przejażdżkę actrosem.


Post Wysłano: 25 sie 2008, 0:22

Kolego, jak chcesz coś więcej wiedzieć to napisz mi na temat ZETA pytania na PW - pracowałem u nich, ale poszło o czasy pracy i pauzy więc mogę powiedzieć, ale nie na ogólnym forum.

22.12.2008

Jeśli ktoś wybiera się do ZETa to lepiej z doświadczeniem. Bez doświadczenia nie przyjmują. Podania leżą na biurku w kadrach i teraz to oni przebierają w kierowcach...


Post Wysłano: 03 kwie 2009, 23:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2007, 16:42
Posty: 198
GG: 0
Lokalizacja: KN

Obrazek

Obrazek

©

_________________
TIR-"Transit International Routier"

Fotogaleria Danio™


Post Wysłano: 05 kwie 2009, 12:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 gru 2007, 20:08
Posty: 33
GG: 9380042
Samochód: DAF XF95
Lokalizacja: Brzesko

ZET Transport nie przędzie jakoś super!! - Wiem że zarobki u nich przeciętne! Do tego maja telefon z którego mogą zadzwonić tylko do swojego spedytora,szefa lub mechanika - reszta poblokowana!! Mają też założony nowy system kontroli pojazdu który informuje pracodawce o km,normie paliwowej,wyjechanym czasie lub czasie który wam pozostał więc dzwonią do ciebie i pytają czemu stoisz skoro możesz jechać jeszcze!!Do Tego ten osprzęt zabiera troszkę przestrzeni w pojeździe!!


Post Wysłano: 12 maja 2009, 1:49

Powiem więcej,
w ZET-ce pokręciło się i to nieźle. Po każdym powrocie na bazę cieć mierzy centymetrem paliwo w zbiornikach. Kluczyki na bazie. Praktycznie nie ma różowo. Ostatnio ponoć przyjmują znów kogo popadnie, i to chyba dlatego, że młodzi się nie postawią i za małe stawki jeżdżą. Wiem to i owo od kolegi, który tam śmiga.
A co do osprzętu to zamiast zamontować DynaFleet do Volva to montują Transics-a bydle to to takie, że szkoda słów. A na Dynie mieści się więcej informacji, jak w tym badziewiu, który drze się zaraz po tym, jak samochód zatrzyma się nawet na 30 sekund. Od razu wymusza na kierowcy określenie powodu zatrzymania itp...


Post Wysłano: 12 maja 2009, 10:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Ale ponoć przestali jeździć na przerzutach, tylko robią kółka Polska-Włochy-Polska.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 14 maja 2009, 2:00

Igor na III grupie spedycji (grupa francuska) dalej gonią na przerzutach. Albo jest to PL->D->F->D->PL albo PL->F->D->PL tak ostatnio kolega ćwiczy.
Z tego co wiem, korzystają z naczep z zaprzyjaźnionego komisu, bo brakuje na towar a część podobno załadowanych czeka na wywóz towaru.


Post Wysłano: 27 maja 2009, 17:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 maja 2009, 17:14
Posty: 1
GG: 0

Witam, jestem teraz u nich na praktyce, jako przyszły spedytor, więc jeśli ktoś chętny mogę podrzucić jakieś newsy z ZET-a. Pozdrawiam


Post Wysłano: 28 maja 2009, 0:44

Master Tasman nie obraź się, ale newsy z "góry" to ja znam i wiem, jakie są...


Post Wysłano: 29 maja 2009, 11:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 gru 2005, 23:43
Posty: 445
Lokalizacja: Sosnowiec

Cytuj:
Albo jest to PL->D->F->D->PL albo PL->F->D->PL tak ostatnio kolega ćwiczy.
Ile przecietnie trwa taka traska? I jak wyglada sprawa wolnego po powrocie z takiej dluzszej trasy? Ma sie te 2 dni wolnego, czy nawet nie? Pozdrawiam.

_________________
Może się matka na jakiegoś kierowcę zapatrzyła, bo mnie do samochodów ciągnie...


Post Wysłano: 29 maja 2009, 12:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Dwa tygodnie. Nowosądeckie firmy głównie jeżdżą w systemie jeden weekend na zachodzie, jeden w domu.

Po takiej trasie zjeżdża się w piątek wieczorem (przy dobrych układach), start w niedziele w nocy albo poniedziałek rano - zależy jak z załadunkiem.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 30 maja 2009, 12:03

A i to nie zawsze Panie Igor tak zjeżdżają. Trzeba czasem mieć wiele szczęścia, żeby w ogóle ze 2 weekendy w miesiącu być w domu i to tak sobota rano do niedziela późne popołudnie.

A tak swoją drogą zastanawiam się, kiedy wyjdzie na jaw, który kierowca wreszcie się wk!@#$ i otwarcie powie, jak spedycja zmusza kierowców do jazdy na magnesie...


Post Wysłano: 30 maja 2009, 19:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Wiem że nie zawsze się układa, choć jak tata rok temu jeździł w Sądeckiej firmie to raczej w wszystkich firmach co drugi weekend w domu był standardem. Teraz wszystko się psuje w Sączu, często słyszy się właśnie o 3 lub 4 tygodniach na unii, potem weekend w domu i znowu w świat..

Co do magnesów, to w Sączu to dosyć powszechne, tylko nikt o nim głośno nie mówi..

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 30 maja 2009, 21:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2008, 18:34
Posty: 14
GG: 1986609
Lokalizacja: Nowy Sącz

Cytuj:
Wiem że nie zawsze się układa, choć jak tata rok temu jeździł w Sądeckiej firmie to raczej w wszystkich firmach co drugi weekend w domu był standardem. Teraz wszystko się psuje w Sączu, często słyszy się właśnie o 3 lub 4 tygodniach na unii, potem weekend w domu i znowu w świat..

Co do magnesów, to w Sączu to dosyć powszechne, tylko nikt o nim głośno nie mówi..
Igor co się psuje w Nowym Sączu? W części firmach po za N.Sączem także się wszystko psuję ,kierowcy z innych firm też są w trasie po 3 lub 4 tygodnie.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 34 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: