Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 23 cze 2009, 22:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 maja 2009, 22:25
Posty: 13
GG: 1538296
Samochód: TGS

witam,mam takie pytanie,posiadam naczepe wywrotke z automatycznie opuszczajaca sie osia podczas załadunku i nie ma mozliwosci podniesienia jej po załadowaniu naczepy,chciał bym zmienic to na sterowanie z kabiny mogł by mi ktos podpowiedziec jak to zrobic,wiem ze jest ptrzepna cewka i sterowanie elektryczne,to juz mam ale jak minac ta orginalna instalacje. Pneumatyka jest Wabco.


Post Wysłano: 23 cze 2009, 22:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

nie ma takiej możliwości bez ingerencji w układ pneumatyczny.

powód:
naczepa ma układ hamulcowy przeznaczony na określona masę pojazdu, jeżeli załadujemy naczepę, to aby skutecznie hamować musi posiadać ona przyczepność z jezdnią wszystkimi kołami.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Post Wysłano: 24 cze 2009, 21:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 maja 2009, 22:25
Posty: 13
GG: 1538296
Samochód: TGS

Rozumiem ale dzwoniłem dzisiaj do elektryka i powiedział ze jezeli jest system "Wabco" to wystarczy ingerecja ze strony elektrycznej.


Post Wysłano: 24 cze 2009, 22:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 sty 2007, 20:02
Posty: 494
GG: 2172953
Samochód: najlepszy samochód świata. Służbowy
Lokalizacja: Oslo / Gdańsk

Da się zrobić taką rzecz. U nas jak przyszły dwie nowe kronki, to ośka też się automatycznie opuszczała/podnosiła. Przerobili bez problemu, niestety nie pamiętam gdzie. Prawdopodobnie w Pneumoregencie w Malborku. Ze sterowaniem z kabiny, będzie troche zabawy z prowadzeniem kabli przez naczepę, do środka kabiny.

_________________
Pozdrawiam - Łukasz
Był DAF XF 105.510 SSC 6x2 <- Kto śmiał to usunąć? :(
Mam uczulenie na dzieci Neo, i pseudokierowców z prawego fotela!


Post Wysłano: 24 cze 2009, 22:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Wujek przerabiał to w swoich naczepach. Jeśli się nie mylę to musisz podpiąć się pod sterowanie elektrozaworem od podnoszenia ośki. Prąd możesz puścić do ciągnika za pomocą przewodu elektrycznego tego od przeciwmgielnych, wsteka itd, bo jest tam chyba jeszcze miejsce.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 25 cze 2009, 21:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 kwie 2008, 17:01
Posty: 56
GG: 0

można dysponując oryg oprogramowaniem wabco troche pozmieniać obciążenia przy których oś będzie reagowała - pytanie tylko po co to robić? nowe EBS-y mają funkcję pomocy przy ruszaniu że nawet przy pełnym obciążeniu oś się uniesie przy ruszaniu pojazdu; przerabiając to tylko elektrycznie tez sie da ALE ;) EBS naczepy bedzie zbierał prawdopodobnie błędy [znaczy zawsze mogę się mylić]


Post Wysłano: 28 cze 2009, 12:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 maja 2009, 22:25
Posty: 13
GG: 1538296
Samochód: TGS

witam,jest mi to potrzebne na bardzo ciasne ronda.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 30 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: