BF3 cechuję się między innymi tablicą świetlną ( taka jak na avatarze levy_inf ), lub fotkach na stronie Investo. Trzeba mieć na to również osobne uprawnienia.
Witam Pilotow od kilku od okolo poczatku roku pozbaje RZEMIOSLO PILOTA GABARYTU.Uczestniczylem do tej pory w kilkunastu pilotazach i zdaje sobie sprawe ze nie posiadam ogromnego doswiadczenia w tej dziedzinie.Moze ktos chcialby mi zaufac, sprawdzic dotychczasowe umiejetnosci,napewno doszkolic,no i w rezultacie podjac wspolprace.Zajmuje sie na co dzien transportem ladunkow do 1.4t oraz osob (8+1),wystawiam faktury vat i mam duze doswiadczenie w tego typu uslugach na terenie kraju i europy.Autem ktorym wykonuje te uslugi to mercedes sprinter maxi - rowniez pilotaz.Samochod do tego celu uwazam jest dobrze UZBROJONY w oswietlenie i oznakowanie(w miare mozliwosci tecznicznych oraz finansowych na poczatek). ZAPRASZAM kontakt 691966840,(058)7104014,
Panowie... mam pytanko
o co dokładnie chodzi z tymi uprawnieniami na bf bf2 bf3 itp- mógłby ktoś doświadczony w temacie ( gawędziarzom dziękuje) konkretnie rozpisać o co w tym chodzi? z góry dzięki za info
Rejestracja:29 mar 2005, 20:40 Posty: 358
GG: 0
Lokalizacja: Gliwice
BF są to oznaczenia pojazdów pilotujących w Niemczech. BF-1 to radiowóz policyjny. BF-2 jest to oznakowany pojazd przeznaczony do pilotażu z żółtymi światłami ostrzegawczymi, a BF-3 jest to specjalnie przygotowany samochód do pilotażu, wyposażony w tablicę do wydawania poleceń dla innych uczestników dróg. Aby pilotować BF-3 trzeba przejść specjalny kurs, zdać egzamin, a dla obcokrajowców jest dodatkowo egzamin z języka niemieckiego, bez którego ani rusz. Polski pilot bez licencji na BF3 może takowym pilotować na terenie naszego kraju, gdyż BF-3 nie podlega polskiemu prawu, ale za granicę musi już mieć papier. Tak samo firma świadcząca takowy pilotaż, musi mieć specjalną licencję.
_________________ Uważaj na zapałki, którymi w czasie jazdy podtrzymujesz oczy, gdyż mogą się zapalić lub wbić w gałki oczne.
Mówiąc krótko:
bf2 jedzie i mruga i do tego ogranicza się jego rola
bf3 też jedzie i mruga ale ma prawo zajeżdżać drogę blokując inne pasy i wysyłać informacje świetlne w postaci znaków
Nasza firma stawia przed sobą wysokie wymagania dzięki temu obsługa i fachowe realizowanie usług jest naprawdę dobre.
Oferujemy profesjonalne zabezpieczenie pojazdów oraz drogi podczas postoju.
Dysponujemy najnowszymi mapami cyfrowymi.
Pojazd pilotujący wyposażony jest w nawigacje GPS, dodatkowo w indywidualny zestaw do bezprzewodowej komunikacji z kierowcą, tak aby przejazd odbywał się bezpiecznie a także po to by ułatwić przejazd kierowcy.
W miejscu postoju pojazd dodatkowo oznakujemy i oświetlamy po to by nie stanowił zagrożenia dla uczestników ruchu.
Pilotaż odbywa się pojazdami RENAULT KANGOO, które wyposażone są zgodnie z nowymi przepisami i wymogami, a kierowcy posiadają uprawnienia i doświadczenie w transporcie ponadgabarytowym.
Nasze doświadczenie daje pewność, rzetelność, obowiązkowość, a rodzinne zaangażowanie sprawia, że każdy ładunek z nami dociera bezproblemowo i na czas do celu.
Rejestracja:29 mar 2005, 20:40 Posty: 358
GG: 0
Lokalizacja: Gliwice
Ktoś kiedyś pytał jak jest wyposażony w środku samochód do pilotażu, pokazywałem już Berlingo z MICRO-TRANS, czas pokazać Opla Combo z firmy, w której pracuję:
_________________ Uważaj na zapałki, którymi w czasie jazdy podtrzymujesz oczy, gdyż mogą się zapalić lub wbić w gałki oczne.
Koledzy mam pytanie jak można uzyskać zewolenia BF2 i BF3 na pilotaż gabarytów po Niemczech, co trzeba zrobić?
Ogólnie to słyszałem że trzeba przejść testy w Niemczech i że licencja jest ważna 2 lata, ale nie mam pojęcie gdzie mam się zgłosić w tej spawie .
Pozdrawiam
_________________ Ból z serca bliskich, a przesłanie dla Was.
Obudźcie się ludzie i przejrzyjcie na oczy jesteśmy tacy jak Wy i może to was zaskoczy ...
A propo pilotów Bf3 aktualnie poszukujemy pracownika na to stanowisko, wymagana bardzo dobra znajomość języka niemieckiego. Ukończony kurs na bf3 mile widziany, lecz nie konieczny. Posiadamy dwa auta oznaczone zgodnie z niemieckimi przepisami (vwT5 i Opel Vivaro) Wszystkich chętnych Zapraszam 608 843 362, lub mailowo damian@bedmet.pl
pilotaz jest niezla praca tylko spi sie jak w psiej budzie.zero podstaw cywilizacji a szczegolnie w pewnej firmie bed met.wiec kto chce u nich jezdzic nie polecam ciezki orzech do zgryzienia i zbyt wiele nieprawidlowosci.......ale sama prace polecam!
pilotaz jest niezla praca tylko spi sie jak w psiej budzie.zero podstaw cywilizacji a szczegolnie w pewnej firmie bed met.wiec kto chce u nich jezdzic nie polecam ciezki orzech do zgryzienia i zbyt wiele nieprawidlowosci.......ale sama prace polecam!
Jeśli łóżko, webasto, lodówka i inne tego typu rzeczy to brak cywilizacji to kolego sorry ale wydaje mi się że to wystarczające wyposażenie samochodu pilotującego jeśli chodzi o wygody. No chyba, że ktoś myśli, że pracując jako pilot będzie codziennie spał w hotelu lub w domu.....
pilotaz jest niezla praca tylko spi sie jak w psiej budzie.zero podstaw cywilizacji a szczegolnie w pewnej firmie bed met.wiec kto chce u nich jezdzic nie polecam ciezki orzech do zgryzienia i zbyt wiele nieprawidlowosci.......ale sama prace polecam!
Jeśli chodzi o prace pilota to nie jestem specem ale według mnie żeby się jej podjąć to transport musi być Twoją ,,pasją" a wtedy żadne nie wygody nie przeszkadzają...Koledzy Jestem początkujący w zawodzie pilota i poszukuję pracy jako pilot- może ktoś może pomóc??
Pozdrawiam i dzięki za ewentualne odpowiedzi
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 17 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę