Pierwsze to filtr oleju, zreszta taki sam jak do skrzynii biegów, u ciebie to on chyba baaardzo długo nie był wymieniany....
Drugie to nic innego jak wejście z lewarka do wybieraka w tej kasecie co jest na górze skrzynii, tam jest wałek z takim trzpieniem który załącza biegi (to tak szybko i nie fachowo wyjasnione).
_________________ Wysłano z budki telefonicznej...
Zdaje mi się że na pierwszym zdjęciu jest osłona filtra a filtr jest w środku [u mnie w firmie olej w moście wym. co 120 tys km.], a na drugim zdjęciu zużyła sie ''guma'' na wybieraku więc ''trochę'' się poci.
Rejestracja:11 mar 2010, 18:10 Posty: 390
Samochód: co się trafi
Lokalizacja: Ustka
swoja droga jakbyś wymieniał ten filtr na moście to nie zakładaj już tej osłony, w nowszych tego nie ma, pod osłoną zbiera się wilgoć i może ci zniszczyć się podstawa filtr, mnie to kosztowało jakieś 450zł:)
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 10 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę