Rejestracja:10 gru 2009, 20:29 Posty: 7
GG: 2107822
Samochód: audi
Witam
zamierzam kupić wywrotke 6x4 za okolo 150 tys, co byście mi doradzili, myślałem nad actrosem ale widze że nie ma dobrej opini, bede wdzieczny za kazda odpowiedz . Pozdrawiam
Rejestracja:12 lis 2006, 21:41 Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE
Tzn. inaczej - kwota jest różna, owszem, ale bardziej miałem na myśli opinie i porady, choć w sumie w tamtym temacie za dużo ich nie ma, a przynajmniej tych z dobrymi argumentami.
_________________ B O B i
Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.
Rejestracja:12 lis 2006, 21:41 Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE
Na prawdę dużo to zmieni... W większości wywrotek o DMC od 30t w górę, oferowanych w naszym kraju moc silników wahała się od 350 - 450 w porywach do 500KM. Za 150tys. zł nie kupisz Scanii R500, lub innej serii P z pełnym wyposażeniem i najlepszą wywrotką na rynku. Poszukaj trochę na giełdach a będziesz wiedział, że za te pieniądze najprędzej dostaniesz auto z mocą max. 480KM.
Najlepszym przykładem samochodów w ciężki teren, a z niedużą mocą jak na "dzisiejsze standardy" (jak dla kogo) są mercedesy SK w wersjach 8x4 i 8x8, gdzie montowano najczęściej silniki 350 konne. I co, to oznacza, że to słabe rzęchy są i przyczepy nie pociągną? (pomijając fakt DMC itd.)
Nie chodzi o moc, a o moment i przełożenia... Dobrze wszyscy wiemy, że im większa moc, tym "lepiej się jeździ", mówiąc ogólnie, ale tu nie chodzi o moc a o kwotę, którą możemy przeznaczyć na takowy pojazd.
_________________ B O B i
Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.
Rejestracja:10 gru 2009, 20:29 Posty: 7
GG: 2107822
Samochód: audi
Dzieki za wszytskie uwagi, przymierzam sie do roczników 1999-2000, o mocy pomiedzy 400-450, bo niewykluczone ze bedzie ciągać jakąś przyczepe, iveco jakos mnie nie przekonuje, cały czas czekam na jakąś opinie o actrosach bo to mój faworyt
Byle nie w tej 'zautomatyzowanej' skrzyni i auta w terenie naprawdę dobre
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Dzieki za wszytskie uwagi, przymierzam sie do roczników 1999-2000, o mocy pomiedzy 400-450, bo niewykluczone ze bedzie ciągać jakąś przyczepe, iveco jakos mnie nie przekonuje, cały czas czekam na jakąś opinie o actrosach bo to mój faworyt
Tak polecaj mu iveco w teren to więcej czasu spędzi leżąc pod autem niż siedząc w kabinie. Co do MAN-a to zgadzam się w 100% ale iveco to totalnie nietrafiony zakup jeśli chodzi o auto w teren.
Rejestracja:12 lis 2006, 21:41 Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE
Cytuj:
Tak polecaj mu iveco w teren to więcej czasu spędzi leżąc pod autem niż siedząc w kabinie. Co do MAN-a to zgadzam się w 100% ale iveco to totalnie nietrafiony zakup jeśli chodzi o auto w teren.
Jakieś argumenty za? Potwierdzone sytuacje? Bo ja widziałem na własne oczy co doświadczony kierowca potrafi zrobić w terenie Eurotechem 6x6. Actrosy stały w błocie a Iveco szło jak czołg.
Co Ty masz jako kontrargument?
_________________ B O B i
Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.
Użytkownicy przeglądający to forum: Kierownik i 17 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę