Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 sty 2010, 16:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sty 2010, 15:41
Posty: 19
GG: 1409090
Samochód: man tga 430

volvo fh 12 2002 r. Samochód był po wypadku, jest zrobiony ale do końca nie chodzi tak jak powinien. Podczas jazdy, przewaznie pod obciazeniem zaczyna sie jakby zapowietrzac, ale wystarczy sie zatrzymac wyłączyc i ponownie wlaczyc zaplon i wszystko wraca do normy.

na wyswietlaczy ma takie błędy:
1)Fuel delivery press
mid 128
pid 094
fmi 7
Jak samochod chodzi tak nierówno to blad ten jest aktywny ale po wylaczeniu w wlaczeniu zaplonu staje sie nieaktywny.
PS:gdzies na forum znalazlem ze to za male cisnienie w ukladzie paliwowym ale pompka paliwa jest nowa, zaworki wymienione smok niby czysty.
2)Timing sens. crank
mid 128
pid 022
fmi 3

ten bład jest caly czas aktywny

pozdrawiam


Post Wysłano: 05 sty 2010, 21:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2009, 16:52
Posty: 74
GG: 0

jaka pompke podajaca zamontowales orginal czy regeneracja ?
z drugim kodem mam problem bo nie wiem czy dobrze go podales, PID022 nie moge rozszyfrowac ale SID 022 to czujnik polozenia walu korbowego i rozrzadu bo "timing sensor"- to czujnik rozrzadu a "crank shaft"- to wal korbowy. pzdr


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: