Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 09 lut 2010, 23:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 lut 2010, 20:00
Posty: 26

Witam już pisałem na tym forum o silnik AE 420 ale nie było żadnej odpowiedzi. Wiec chciałem zapytać co wybrać czy magnumke z 1995 420 Ti z pęknięta ramą z przebiegiem 696 tys km czy integlara z 2000 z przerobionym przodem wersji Magnum Millenium z przebiegiem 800 ty km i coś
chciałbym więcej wiedzieć o silniku 430 Mack. Za wszystkie odpowiedzi będę wdzięczny.

_________________
Renault Magnum 430 - 1999r.
Naczepa Kogel SN 24 - 1994r.
Star 1142 - 1990r.


Post Wysłano: 10 lut 2010, 8:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

pojazdów jest tyle na rynku, że z daleka od uszkodzonych, zwłaszcza z ramą (zastanów się co facet musiał robić z autem, żeby pękła rama) i przeróbek.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Post Wysłano: 10 lut 2010, 10:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2008, 12:53
Posty: 318
GG: 11187010
Samochód: BMW E36 M52b20
Lokalizacja: k. Łańcuta

Ja na twoim miejscu poszukał bym auta że tak powiem w całości. Jak pisał Cyryl jest tyle pojazdów że można wybierać. Pęknięta rama to jak dla mnie śmierć dla auta. Lepiej poszukaj czegoś lepszego, a na pewno znajdziesz coś ciekawego.


Post Wysłano: 10 lut 2010, 18:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 maja 2008, 11:11
Posty: 156
GG: 7106329
Lokalizacja: Podkarpacie

Samochód z uszkodzoną ramą- odpada... I w szczególności Magnum'ka, spotkałem się już z tym kilka krotnie...

Co do silnika, to miałem styczność z MACK 430 - silnik nie do zajechania ;)

_________________
TRANSPORT DREWNA BIESZCZADY


Post Wysłano: 10 lut 2010, 20:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 lut 2010, 20:00
Posty: 26

te wersje początkowe z silnikiem 420 Ti z roku 91 do 97 przebiegiem ponad milion opłaca się je kupować czy są lepsze od nich integrale

_________________
Renault Magnum 430 - 1999r.
Naczepa Kogel SN 24 - 1994r.
Star 1142 - 1990r.


Post Wysłano: 10 lut 2010, 20:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lip 2007, 17:39
Posty: 258
GG: 8732157
Samochód: srebrny
Lokalizacja: KaLIfornia

Ponad milion, to już niedługo remont się zbliżał będzie.
Proste, że integral lepszy. Raz - wygodniejszy, dwa - silnik mackowski, nie do zajechania ;P
Chociaż mamy ae420 i nie narzekamy ;) Przebieg koło miliona.


Post Wysłano: 10 lut 2010, 20:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
te wersje początkowe z silnikiem 420 Ti z roku 91 do 97 przebiegiem ponad milion opłaca się je kupować czy są lepsze od nich integrale
Z tego co mi wiadomo lepiej było by kupić Integral z silnikiem MACKa, bo sobie bardzo chwalą te silniki. Choć my posiadamy Magnum AE 420Ti z 95r. i ma już przejechane 1,5 mln a silnik nadal w dobrym stanie.
Więc jeśli masz wybór to decyduj się raczej na silnik MACKa. :wink:


Post Wysłano: 10 lut 2010, 21:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 lut 2010, 20:00
Posty: 26

jest fajna magnumka z silnikiem macka 390 z roku 1999 z przebiegiem milion 100 tys za 15 tys zł co o tym myślicie daje link http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T1519168

_________________
Renault Magnum 430 - 1999r.
Naczepa Kogel SN 24 - 1994r.
Star 1142 - 1990r.


Post Wysłano: 10 lut 2010, 21:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
jest fajna magnumka z silnikiem macka 390 z roku 1999 z przebiegiem milion 100 tys za 15 tys zł co o tym myślicie daje link http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T1519168
Z ogłoszenia w internecie dużo Ci raczej nie powiemy. Trzeba było by to zobaczyć na żywo..


Post Wysłano: 10 lut 2010, 21:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 lut 2010, 20:00
Posty: 26

koledzy nie wiecie jaki jest rozmiar opon w renault magnum

_________________
Renault Magnum 430 - 1999r.
Naczepa Kogel SN 24 - 1994r.
Star 1142 - 1990r.


Post Wysłano: 10 lut 2010, 21:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lip 2007, 17:39
Posty: 258
GG: 8732157
Samochód: srebrny
Lokalizacja: KaLIfornia

60tki.
Czyli małe.
w tej co pokazałeś.


Post Wysłano: 11 lut 2010, 0:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 mar 2007, 23:13
Posty: 17
Lokalizacja: Częstochowa

to i ja coś napiszę, jeżeli Magnum to polecam z silnikiem Mack 430 oczywiście te z roczników 98-99, dlaczego?, bo w środku jeżeli jest zadbana nie ma czego się wstydzić nawet przed dużo nowszymi ciągnikami innych marek, a silnik raz, że naprawdę jest wytrzymały jak to niektórzy mówią nie do zajeżdżenia, a dwa uwierz mi jest mocny. Tylko już zraziłem się do magnumek, bo 3 tyg temu nasza spłonęła. Naprawdę była to zadbana sztuka, a tu nagle stojąc na postoju zaczęła się palić. Jak na razie widziałem 2 płonące ciągniki i właśnie były to magnumki.Teraz jestem na etapie poszukiwania nowego ciągnika i jak patrzę co do 40 tyś można kupić i być zadowolony z wyglądu(stanu technicznego), komfortu, i samego prowadzenia to tylko znów magnum chodzi mi po głowie. Kategorycznie odpadają Scanie bo te ramy zardzewiałe to jakaś kpina( wszechobecna korozja), to już lepsze zabezpieczenie antykorozyjne chyba było w Starze 200. Nie wiem co kupić teraz, bo trzeba pamiętać,że magnum jest jedną z cięższych ciężarówek, a teraz każdy kg się liczy, więc na pewno będę szukał coś o tonę lżejszego co nie wątpliwe odbije się na komforcie w kabinie. Podsumowując, jeżeli za niewielkie pieniądze chcesz mieć wygodne, dobrze prowadzące się auto to tylko Magnum 430 97-99' spełni twoje oczekiwania, pod warunkiem, że nie będziesz miał obaw, że spłonie.


Post Wysłano: 11 lut 2010, 18:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 lut 2010, 20:00
Posty: 26

kolego thorn przekonałeś mnie do zakupu magnum z silnikiem 430 mack , ile te silniki wytrzymują po ilu tys km już zaczynają się coś psuć

_________________
Renault Magnum 430 - 1999r.
Naczepa Kogel SN 24 - 1994r.
Star 1142 - 1990r.


Post Wysłano: 16 lut 2010, 19:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 lut 2010, 20:00
Posty: 26

koledzy możecie mi podać dokładny rozmiar opon w renault magnum

_________________
Renault Magnum 430 - 1999r.
Naczepa Kogel SN 24 - 1994r.
Star 1142 - 1990r.


Post Wysłano: 16 lut 2010, 21:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lis 2008, 15:19
Posty: 353
GG: 3745303
Samochód: VOLVO FH12, 420.

Rozmiar opon jest zalezny od zamowienia.

Standartowo jest to 315/80/22,5 przod i tyl, lub 315/70/22,5.

Ciagniki przygotowane pod naczepy mega maja rozmiar 315/60/22,5 lub 295/60/22,5.

Czasem zdarza sie samochod na tzw naczepowkach 385/65/22,5 na osi kierowanej, wtedy licz sie z wymianą felg i opon na standart. Samochod nosi w koleinach, kierownica szarpie na dolach, przyspieszone jest zuzycie elementow zawieszenia, w moim manie te opony byly jeszcze bardzo sliskie.
Jedyny plus to gangsterski wyglad.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: