Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 lut 2010, 20:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Mam problem z żarzącymi sie wciąż kontrolkami od ładowania oraz poziomu płynu chłodniczego :/ . Żarzą sie one cały czas (bardzo delikatnie, w dzień są prawie nie widoczne). Ładowanie jako takie jest w porządku, stan płynu chłodniczego także prawidłowy, pasek, rolki i napinacz także niedawno wymienione, a one dalej swiecą, gdzie szukać przyczyny :?:

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 06 lut 2010, 9:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 sty 2010, 21:45
Posty: 24
GG: 9418
Samochód: --------

Kolego stwierdzenie że ładowanie jest jako takie nie jest dobre, Ja bym sprubował wymienić regulator napięcia koszt ok 100Netto z BOSCHA (ładowanie albo jest albo go nie ma)

Pozdrawiam

_________________
Jacek


Post Wysłano: 06 lut 2010, 21:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 lut 2010, 18:24
Posty: 1
GG: 0

kolega Jacek_warsztat dobrze Ci radzi, koszt regulatora jest niewielki a to jest częsta przyczyna
żarzących kontrolnych


Post Wysłano: 08 lut 2010, 18:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2010, 18:28
Posty: 81
GG: 1847761
Samochód: Actros

Podpinając się pod post może ktoś ma pomysł na kontrolkę od blokady mostów w actrosie mp1 , która lekko się żarzy cały czas a blokada nie jest włączona :roll:


Post Wysłano: 08 lut 2010, 18:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2010, 18:50
Posty: 22
GG: 0

Kolego Szofer:))) ostatnio w swojej skakance (Scania 93m 230) przerabiałem ten sam problem i rzeczywiście tak jak koledzy wyżej powiedzieli wadliwy okazał się regulator napięcia w alternatorze, wymień a wszystko wróci do normy :D. Kolego Baakster, co do Twojego problemu to pewnie gdzieś jest słabo zaizolowana wiązka pomiędzy blokadą a zaworem elektromagnetycznym ją uruchamiającym. Mam takie same objawy i kontrolka zazwyczaj żarzy się właśnie w momencie np. wpadnięcia w kałużę czy w te dnii kiedy mają miejsce obfite opady deszczu :/ .


Post Wysłano: 08 lut 2010, 20:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 sty 2010, 0:01
Posty: 248
GG: 7411066
Samochód: Volvo

aa ja ci powiem ze szczotki do wymiany, mnie tez sie tak zaczęło w trasie świecić od bardzo niewidocznego swiatełka do bardzo wymownego gdzie wszystko mi zgasło bo szczotki w alternatorze sie skonczyły :) tak wiec szczotki, dwa klucze i po sprawie

_________________
Aby zostać dawcą organów nie musisz kupować motoru. Wystarczy stary rower i wypad nim do wiejskiego sklepu po krajowej drodze którą idzie tranzyt ciężarówek!


Post Wysłano: 20 lut 2010, 21:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Niestety to nie to. Założony nowy alternator bo stary sie prawie rozlatywał, jednak problem nie znikł, czujnik poziomu płynu jest sprawny. Gdzie szukac przyczyn :?: :/

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 21 lut 2010, 8:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

przewody od alternatora do kabiny(D+)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: