Strona 1 z 7 [ Posty: 126 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 57 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 mar 2005, 15:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sty 2005, 18:22
Posty: 304
Lokalizacja: się biorą dzieci??

Iveco EuroTech i Eurostar
Gama pojazdów do transportu drogowego obejmująca podwozia 2 i 3 osiowe oraz ciągniki siodłowe także 2 i 3 osiowe, dostępne z nowoczesnymi silnikami Cursor 8 i 10, o DMC od 16 do 44 ton DMZ (techniczna Dopuszczalna Masa Zestawu).


Silniki:
Nowoczesne silniki Cursor 8 i 10, powstają w nowoczesnej fabryce w Bourbon-Lancy we Francji. Są to jedyne silniki z turbiną o zmiennej geometrii stosowane w pojazdach ciężarowych.




Obrazek

_________________
4 8 15 16 23 42 EXECUTE


Tytuł:
Post Wysłano: 15 sie 2005, 15:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

EUROTECH 440 ze skrzynią Fullera to super maszyna. Faktem jest, że kabina mała i niezbyt wygodna ale jeśli chodzi o ukł. napędowy to super


Tytuł:
Post Wysłano: 04 wrz 2005, 18:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

a Iveco EuroStar to super duzo mniejsca w kabinie ja lubie Iveca bo w gorach sa jednymi z najlepszych(wbrew pozorom)ale przy stromych podajadach duzo pala ale ida jak burza coś za coś Iveca jest ok

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Tytuł:
Post Wysłano: 07 wrz 2005, 17:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lip 2005, 14:15
Posty: 33
GG: 0
Samochód: Renault 19
Lokalizacja: Gliwice

bardzo lubie EuroTechy no chociaz ich czas juz pomału mija .. no moze nie w mojej firmie ale co niektóre (tak jak Pekaes) juz pomału pozbywaja sie tych ciężarówek . mi sie ogólnie podobaja.co to miejsca w srodku no ... mogłoby byc ciut wiecej ale narzekac nie mozna.Pozdrawiam ...=inker= :D

_________________
gg - 1257100


Tytuł:
Post Wysłano: 24 sty 2006, 16:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 sty 2006, 16:10
Posty: 407
GG: 0
Samochód: duży z naczepą
Lokalizacja: Opolskie

Paździoch napisał:
Cytuj:
Jak dla mnie to EuroTech (z rocznika 96) jest super oszczędne. Mój ojciec nim jeździł i brat też. Istna skarbonka. Norma była 24 albo 25 (już nie pamiętam dokładnie) i 0,4 od tony i oszędzał dużo. Ale jazda 82 km/h...
Święte słowa Paździoch.

W listopadzie roku 2005 miałem okazje obserwować Euro Techa i to w dodatku w bardzo trudnych warunkach. Jak mówił jego kierowca spalanie było dość zadowalające, niestety czasami barakowało mu troche mocy (ale nie ma się co dziwić z takim tonażem) wtedy trzeba było nieco depnąć no i wtedy spalanie ostro szło w górę.

IVECO EURO TECH 440 e 96r.

Obrazek

Obrazek

_________________
Jezus też palił !!! wszyscy palili !!! to prawda, tym wszystkich których "uzdrowił"? dał poprostu pare gramow ze swojej plantacji!! ot cała prawda!


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lut 2006, 17:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 sty 2006, 17:16
Posty: 43
Lokalizacja: "Łódź moim miastem, gdzie mnie nie zdziwi nic" - O.S.T.R.

Porcyjka fotek EuroStara:
ObrazekObrazek

_________________
.:MERCEDES - TRUCK OF THE EVERY YEARS:.
NIE UDZIELAM PORAD N/T. PTTM VIA E-MAIL & GG


Tytuł:
Post Wysłano: 17 lut 2006, 23:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2006, 18:48
Posty: 95
GG: 0
Lokalizacja: Suwałki

Tytuł:
Post Wysłano: 28 mar 2006, 16:25

truckliner masz racje iveca sie bardzo ładnie prezentują a co do tego czarnego iveca to musiała to byc 380 bo one duzo pala i faktycznie zbyt dobrze nie chodzą... :/


Tytuł:
Post Wysłano: 29 mar 2006, 18:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2006, 14:15
Posty: 98
Lokalizacja: LUBLIN

Euro Tech 440 też nie są złe:) Zanim przesiadliśmy się na stralisa zrobiliśmy 800.000 km na teszku i bardzo się nie psuł:D No może kilka razy, ale to wiadomo nie unikknione :) Pozdro

_________________
....:::::ŚLĄSK WROCŁAW & MOTOR LUBLIN::::...Na zawsze razem....Motor&Chełmianka


Tytuł:
Post Wysłano: 10 kwie 2006, 19:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2005, 16:06
Posty: 188
Lokalizacja: Dobre Miasto

Podczas dzisiejszej podróży po 7-emce, w Mławie wpadł mi w oko pewien Eurostar. Podoba mi się zestawienie jego wysokiej i ospoilerowanej kabiny z krótką, nieco archaicznie wyglądającą naczepą, pochodzącą jakby z czasów gdy na tej szosie królowały Jelcze i Liazy... :wink:
Obrazek

_________________
pozdrawiam
Przemek


Tytuł:
Post Wysłano: 17 kwie 2006, 12:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Witam,mam kilka pytań,czy jeżdził ktoś Iveco z fullerem.Jak się tym jeżdzi,jaka jest technika zmiany biegów i czy da się zmieniać biegi bez sprzęgła.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Tytuł:
Post Wysłano: 21 kwie 2006, 10:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2006, 14:15
Posty: 98
Lokalizacja: LUBLIN

Cytuj:
Witam,mam kilka pytań,czy jeżdził ktoś Iveco z fullerem.Jak się tym jeżdzi,jaka jest technika zmiany biegów i czy da się zmieniać biegi bez sprzęgła.
No więc tak: Skrzynie fuller'a z tego co słyszałem były to skrzynie udane, jeśli chodzi o zmianę biegów to operujesz całą skrzynią samym sprzęgłem tj. półautomat sprzęgło dajesz a bieg sam wskakuje na tym to polega..:)

_________________
....:::::ŚLĄSK WROCŁAW & MOTOR LUBLIN::::...Na zawsze razem....Motor&Chełmianka


Tytuł:
Post Wysłano: 21 kwie 2006, 11:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 paź 2005, 14:33
Posty: 326
Lokalizacja: Suwałki, Dublin

Cytuj:
jeśli chodzi o zmianę biegów to operujesz całą skrzynią samym sprzęgłem tj. półautomat sprzęgło dajesz a bieg sam wskakuje na tym to polega..
Hmm nie bardzo ;) Własnie w tej skrzyni chodzi o to, że przy zmianie biegów NIE używa się sprzęgła...Sprzegła używamy tylko do wrzucenia pierwszego biegu z którego ruszamy a pozostałe biegi zmieniamy poprzez zwolnienie pedału gazu...

_________________
International Haulage


Tytuł:
Post Wysłano: 27 kwie 2006, 21:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 kwie 2006, 21:09
Posty: 12
Lokalizacja: woj.śląskie

A cóz sie tak wszyscy tych ivec czepiają.Kabiny rdzewieją no jak jest jakiś stary wyrabany swierzb no to wiadomo że gnije każdy gnije takie gadanie.Wszyscy tak opowiadaja jakieś bzdury co im ktos nagadał naprawde to jest tak że kazdy kto ma iveco to wie jakie jest i tyle.W niczym niejest gorsze od scani volva czy mana jak to opowiadają.Ktos kiedys puścił taka fame i tak juz zostało czasy sie zmieniły i dzisiaj to wszystko jest na takim samym poziomie.

_________________
Transport & Spedycja


Tytuł:
Post Wysłano: 05 lip 2006, 15:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 lip 2005, 12:48
Posty: 54
Lokalizacja: Wrocław CITY

Będąc we Włoszch miałem okazję sfotografowac Iveco stojąco nie daleko placu św. Piotra! Sorry za takie zdjęcia ale jak zaczałem robic to jakiś włoch zaczął się na mnie wydzierać !!! :( :evil: i jeszcze wam powiem że we Włoszech to tego Iveco jeździ starsznie dużo ale w końcu to włoskie trucki

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Wiele Dróg Wiele Myśli Daj Bóg żebym był w tym miejscu Gdzie mam być


Tytuł:
Post Wysłano: 21 paź 2006, 10:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 kwie 2006, 17:43
Posty: 162
GG: 0
Samochód: bez adblue
Lokalizacja: SKL

Powiem wam tak z opowiadań taty kolegi to iveco jest straszne mocne pod górki idzie jak burza i szybcej sie zbiera np. Mówił ze jechali pod góre św Anny z 27 tonami jakiegos kruszwa i mojego ojca kolega ciekł Manikem silentem 375 koni i jeszcze jakis hcłopak jechał turbostarem 360 podgórke wchodził jakc chiał a manem musiłał wajchowac biegami a iveco myk myk i jest na górce a manem i jeszcze dafem atikiem zdychali pod górkę !!

_________________
EKIPA TYSIĄCA I JEDNEJ TARCZY :):)


Tytuł:
Post Wysłano: 21 paź 2006, 11:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 kwie 2006, 22:34
Posty: 246
GG: 9590680
Samochód: Żółty
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Moj tata przez pewien okres czasu smigal EuroTechem pod laweta. Samochod mial 380-konny motor, ale... na wiekszych wzniesieniach tej mnocy w ogole nie bylo czuc... :( Czasami mielismy wrazenie ze nasz stary MAN o mocy 270 kucykow spisywal sie dzielniej od IVECA... :( komfort kabiny (jak w przypadku praktycznie kazdej niskiej wersji) nie byl za wysoki :( nie twierdze ze sa to zle autka, ale wedlug mnie czegos im brakuje :) pozdrawiam :D

_________________
Już odlatuję, wszystko mi jedno gdzie...
Niech ktoś spróbuje na chmurze złapać mnie!


Tytuł:
Post Wysłano: 17 lis 2006, 16:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 mar 2006, 0:33
Posty: 295
GG: 0
Lokalizacja: z nienacka

mój ojciec śmiga Eurostarem 420 bodajże z 2001 skrzyniowym + tandem 3 osiowy. Z poważnych usterek technicznych to w marcu rozsypało mu się łozysko na wale i ta sama usterka zdarzyła mu sie miesiąc temu. A tak to sypie sie tylko kabina: poodpadały boczki od drzwi spsuł się szyberdach i tyle. Pozatym sobie wielce chwali :D:D po od 2002 robi nim po 120 tysi km rocznie i będzie jeszcze nim dłuuuuugo śmigał :D:D


Ostatnio zmieniony 08 sty 2007, 14:31 przez Ukasz, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 25 lis 2006, 14:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

mój znajomy posiada euroTecha Cursor i sam powidział o nim jak mu proponowano Volvo zę on cche Iveco bo to bardzo dobre auto i został przy nim i sobie je chwali ja do Iveca nic nie mam i dużo o nim powiedzieć nie mogę bo nie miałem kontaktu z tą marką

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Tytuł:
Post Wysłano: 28 gru 2006, 17:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2006, 8:14
Posty: 202

eurotech i eurostary to bardzo dobre auta typowe "górale", mówiono o nich kiedyś "kabina spadnie a reszta pojedzie" silnik 420 był nieobliczalny, w górach nie miał sobie równych , dobrze o tym wiedzą - czesi , włosi - gdzie można się o tym przekonać o ich możliwościach górskich, w tych krajach iveco strasznie trzyma cene - nie to co w polsce, bo ludzie się do nich tam przekonali.
fakt faktem potrafiły spalić nawet do 40l ale silnik był nie do zajeżdżenia, może gdyby wersje produkowane we włoszech miały lepsze blachy (niemieckie wersje były o niebo lepsze) to iveco zrobiło by furorę w polsce bo napewno złym autem nie jest:>

_________________
- szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
--------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 7 [ Posty: 126 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 57 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: