Strona 1 z 1 [ Posty: 17 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 mar 2010, 20:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 mar 2010, 20:21
Posty: 3
GG: 7290975
Samochód: scania R420

witam szanownych kolegow posiadam scanie r 420 2007 rok 6x4 i mam pytanko jak odpowietrzyc uklad zasilania po wymianie filtra niema tam zadnej pompki recznej jka to bylo w starszych modelach dziekuje za szybka odpowiedz


Post Wysłano: 22 mar 2010, 20:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 maja 2008, 11:11
Posty: 156
GG: 7106329
Lokalizacja: Podkarpacie

Możesz nalać do filtrów paliwo, szybciej się odpowietrzy, jeśli niema żadnej pompki to później musisz 'chełtać' silnikiem ;)

_________________
TRANSPORT DREWNA BIESZCZADY


Post Wysłano: 05 kwie 2010, 18:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2010, 14:23
Posty: 48
GG: 0
Samochód: Jelon

Cytuj:
Możesz nalać do filtrów paliwo, szybciej się odpowietrzy, jeśli niema żadnej pompki to później musisz 'chełtać' silnikiem ;)

tak jak kolega napisał ewentualnie popuść przewody zasilające wtryski przy wtrysku, najlepiej niech jeden kręci silnikiem a drugi w międzyczasie zakręca przewody jak będzie sikać paliwem. podejrzewam że w baku będziesz miał pompke zasilającą.


Post Wysłano: 05 kwie 2010, 21:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

Ludzie, piszecie glupoty byle pisac ?


Post Wysłano: 06 kwie 2010, 18:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2009, 23:43
Posty: 107
GG: 2684463
Samochód: Pogotowie Techniczne/Warsztat

Daj jej "powąchać" plaka i zagada.



ps Scania lubi truskawkowego:)

_________________
Serwis "OnRoad" Diagnostyka, elektronika, elektryka, ciężarowe, osobowe, dojazd na miejsce.
Naprawa ECU, VECU, FFR, LCM, ECAS, EBS, liczniki, immo, chiptuning,


Post Wysłano: 07 kwie 2010, 0:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2008, 21:41
Posty: 349
GG: 997
Samochód: służbowy

odkręć mosiężną śrubę na pompie klucz 13, (dojście od tyłu kabiny - nawet budy nie trzeba wywracać) i troszkę pochechłaj silnikiem, -szybko idzie. Gdy zacznie lać paliwo zakręcasz śrubę i odpalasz. Filtry wcześnej dobrze jest zalać.

_________________
Lubię SCANIĘ - jeżdżę VOLVO ale naprawdę uwielbiam - ACTROSY - wyprzedzać
. . .161DT300. . . . . . . . . . . . . .161ETZ300. . . . . . . . . . . . . .161OD300. . .

zabrali mi VOLVO dostałem "ROBURA" teraz mnie wszyscy wyprzedzają


Post Wysłano: 07 kwie 2010, 21:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

Przestance pisac o tym zalewaniu filtrow ... Jak zalac filtr skoro tam jest wklad, a przy sprawnym ukladzie po wyciagnieciu wkladu paliwo ucieka z obudowy filtra do zbiornika ?


Post Wysłano: 08 kwie 2010, 11:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2008, 19:05
Posty: 120
GG: 4686688
Samochód: SCANIA
Lokalizacja: Białystok

Ile razy bym nie zmieniał filtra to po zalaniu go żadne paliwo nie ucieka do zbiornika.


Post Wysłano: 08 kwie 2010, 17:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 576
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa

koledzy przy wymianie filtra w scani r należy zalac paliwem i zakręcic pokrywe w miare szybko. i nic nie trzeba odpowietrzac poniewarz ona sama sie odpowietrza. pozdrawiam.

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Post Wysłano: 09 kwie 2010, 17:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

A nie lepiej założyć jakąś pompkę ręczną i mieć święty spokój raz na zawsze :wink:

_________________
MAN


Post Wysłano: 10 kwie 2010, 15:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 576
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa

kolego jeśli była by potrzebna to producent napewno by ją założył. robicie z igły widły,bo odpowietrzenie skani nie wymaga ani jednej szarej komórki,wymieniasz filtr zakręcasz i pare razy przekręc kluczykiem i odpalaj. proste i koniec

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Post Wysłano: 19 lis 2013, 19:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2013, 19:06
Posty: 190
GG: 3968324
Samochód: eFHacz

W SCANI R420 E3 wymieniłem filtra paliwa i odpowietrzyłem tak jak jest w instrukcji, a samochód dalej nie odpala. Prysnąłem mu plakiem to załapał, chodził na wolnych obrotach ok. pół godziny potem było przejechane 5km silnik pracuje normalnie a mimo to po zgaszeniu nie odpali bez plaka. Przed wymianą filtra było wszystko ok. powietrze już nie idzie z odpowietrznika. Może jest jeszcze jakiś inny odpowietrznik niż ten przy filtrze paliwa?


Post Wysłano: 19 lis 2013, 21:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Dobrze poskladales ? musi oddalać, coś źle zrobiłeś.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 20 lis 2013, 16:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2013, 19:06
Posty: 190
GG: 3968324
Samochód: eFHacz

Tam się nie da nic źle poskładać. Złożyłem nowy wkład filtra razem z tym deklem, zalałem paliwem żeby było mniej odpowietrzania i zakręciłem.


Post Wysłano: 22 lis 2013, 1:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

A dekielka nie tlukles młotkiem bo odkręcić nie mogłeś ?

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 22 lis 2013, 17:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2013, 19:06
Posty: 190
GG: 3968324
Samochód: eFHacz

Nie, poszło dosyć lekko kluczem


Post Wysłano: 22 lis 2013, 18:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Rozbieraj to co za obudową filtra, i myślę że znajdziesz przyczynę.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 17 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: