Strona 30 z 88 [ Posty: 1744 ] Przejdź na stronę Poprzednia 128 29 30 31 3288 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 maja 2010, 18:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

Tak się składa że obie te Scanie są z firmy DRAJWER właśnie z Kościerzyny. Pod tym tridemem mogliśmy jeszcze niedawno spotkać Actrosa jednak sprzedali go i zakupili właśnie te scanie. Ta czerwona 530stka latała kiedyś z przyczepą 3osiową na bliźniakach jednak widocznie ją zmienili. Takie auta są już coraz częściej spotykane u nas wiadomo z jakiej przyczyny :wink: MAN na pewno chodzi ci o Scanię z Gdynia Truck Trailer to dopiero robi wrażenie :D A co do kipra to nawet w zwykłą 20stkę opentopa ładuje się np. słód do produkcji piwa i wysypuje się go normalnie tylnymi drzwiami.


Post Wysłano: 22 maja 2010, 19:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sty 2009, 10:23
Posty: 34
GG: 2769438
Samochód: Octavia II. FH460
Lokalizacja: Świecie n. Wisłą

Taki tridem na bliźniaku pewnie nieźle trzyma na zakrętach i opony drze. No ale rozkład nacisku na ośki to rekompensuje.


Post Wysłano: 22 maja 2010, 20:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
MAN na pewno chodzi ci o Scanię z Gdynia Truck Trailer to dopiero robi wrażenie
Właśnie coś mi chodziło po głowie ale nie byłem pewny do końca że to Scania z GTT, ostatnio mijałem się z nią w Redzie

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 23 maja 2010, 18:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

Ten dziobak często przerzuty robi rzadko się zdarza żeby z puszką gdzieś w kraj leciała o ile w ogóle jeździ.


Post Wysłano: 26 maja 2010, 22:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 mar 2007, 15:35
Posty: 9
GG: 5923834
Lokalizacja: Kalisz

Zastanawiam się po co komu zestawy przyczepowe pod 2x20ft na siedmiu, czy nawet ośmiu osiach. Domyślam się, że chodzi o zabranie z portu dwóch ciężkich 20ft. Naciski osi będą OK, ale całość będzie o wiele za ciężka.

Przecież z dwiema małymi puszkami to i tak nie można mieć więcej niż 40t rzeczywistej zestawu, nie ważne czy jest 5, czy więcej osi!

Mam rację?


Post Wysłano: 26 maja 2010, 22:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 kwie 2008, 23:01
Posty: 22
GG: 1223081
Samochód: alhambra, MAN L2000
Lokalizacja: GTC

Spotkany dzisiaj na DK1 :]

http://www.rastos2.jpg.pl/prywatna_gale ... 64532.html

_________________
Uprawnienia kierowcy zawodowego:)
'Blogoslawiony ten, co nie majac nic do powiedzenia,
nie obleka tego faktu w slowa.'

Julian Tuwim


Ostatnio zmieniony 26 maja 2010, 22:59 przez rastos2, łącznie zmieniany 2 razy.

Post Wysłano: 26 maja 2010, 22:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2007, 15:02
Posty: 466
Lokalizacja: war-maz

Cytuj:
Zastanawiam się po co komu zestawy przyczepowe pod 2x20ft na siedmiu, czy nawet ośmiu osiach. Domyślam się, że chodzi o zabranie z portu dwóch ciężkich 20ft. Naciski osi będą OK, ale całość będzie o wiele za ciężka.

Przecież z dwiema małymi puszkami to i tak nie można mieć więcej niż 40t rzeczywistej zestawu, nie ważne czy jest 5, czy więcej osi!

Mam rację?
kolego 2x20 to dwa frachty wiadoma rzecz, wiecej osi mnijesze prawdopodobienstwo ze sie auto nie wypompuje, że nie peknie w pół naczepa, mniejszy nacisk na oś, wiecej kol do hamowania, no i moze opony tak szybko nie wystrzela od ciezaru tyle oddemnie

_________________
Nie rabotajesz, to i nie kuszajesz:)


Post Wysłano: 27 maja 2010, 9:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 mar 2007, 15:35
Posty: 9
GG: 5923834
Lokalizacja: Kalisz

Kolego "fafciuk", wiem o tym. Tylko, że to nie zgodne z prawem. Takie zestawy od dawna jeżdżą w NL, no ale tam masa już dawno podniesiona była sporo powyżej 40t.


Post Wysłano: 27 maja 2010, 12:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

Alberrrcik sprawdź sobie jaka jest kara za przeładowanie całego zestawu a jaka za przekroczenie nacisku na osie i już będziesz wiedział :wink:


Post Wysłano: 13 cze 2010, 0:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Rozładunek kontenerów, Hamburg CTH i CTB.

Obrazek Obrazek

Miejsce załadunku/wyładunku kontenerów na terminalu CTH (Eurogate) w Hamburgu:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

A tutaj terminal NTB w Bremerhaven:

Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek


Post Wysłano: 13 cze 2010, 11:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Pazdziu, to zdjęcia z ostatnich tygodni, czy jakoś wcześniej? Ładna pogoda widzę w HH była, miejsca dobrze mi znane, wszędzie tam byłem. Natomiast nie miałem okazji dotrzeć jeszcze do Bremerhaven, a szkoda, bo podobno też robi wrażenie.
Zdjęć z CTB i Eurogate'a mam multum i chyba nie ma sensu, żebym je tu wrzucał, po prostu jest ich za dużo, może kiedyś się zbiorę i wybiorę te "lepsiejsze" :]

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 15 cze 2010, 23:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 maja 2008, 21:25
Posty: 388
GG: 4287442
Samochód: Volvo V40
Lokalizacja: Wiązownica

Mam takie pytanie do was.

Jak wygląda sprawa dostarczenia kontenera do klienta zwalają cały kontener czy tylko towar.
A jak wygląda powrót wraca się do portu z pustym kontenerem. ?


Post Wysłano: 15 cze 2010, 23:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Cytuj:
Jak wygląda sprawa dostarczenia kontenera do klienta zwalają cały kontener czy tylko towar.
Raczej zrzuca się towar, a jak klient chce, to sobie załatwia nośnik, który mu go zdejmie z naczepy, jeśli oczywiście towar ma zostać u niego razem z puchą.
Cytuj:
A jak wygląda powrót wraca się do portu z pustym kontenerem. ?
Tak.

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 15 cze 2010, 23:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sty 2006, 16:05
Posty: 839
Samochód: kadetem tera

Cytuj:
Cytuj:
A jak wygląda powrót wraca się do portu z pustym kontenerem. ?
Tak.
Niekoniecznie, bo niby jaki to wtedy ma sens? kontener jest w ciągłym obiegu jako nośnik towaru i nie wymagany jest jego powrót z miejsca wysyłki.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=YTdDuklzIxk

"MAM WYJE BANE NA TIRY!"


Post Wysłano: 16 cze 2010, 21:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Zależy co masz w papierach.
Albo z portu zabierasz z ładunkiem i odwozisz pustą puchę na odpowiednie nabrzeże, albo z portu bierzesz pustą, ciągniesz pod załadunek i z załadowanym wracasz do portu. Generalnie to nie byłem jeszcze w trasie z kontenerem gdzie w dwie strony szedł załadowany. Albo z jednej pusto, albo z drugiej.
Ale jeszcze sporo przede mną. Tutaj więcej powiedzą bardziej doświadczeni koledzy, jak MAN czy Pazdz.

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 16 cze 2010, 21:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Wraca się na pusto, jeśli jest zaznaczone w dokumentach, że zleceniodawca nie zezwala na ponowne załadowanie kontenera. Jeśli nie ma przeciwwskazań, to się ładuje, żeby zwróciło się za powrót - proste.

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 18 cze 2010, 14:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 cze 2010, 14:50
Posty: 44
GG: 2045416

Witam. Widzę że kolega Pazdzu śmiga w Interze.. Teraz to już własna działalność zapewne co ?? Jak tam sytuacja ?

_________________
Międzynarodówka busem - czyli, Polska - Chiny w 3 godziny :)
Tiry na tory.. A tirówy na perony ! "


Post Wysłano: 18 cze 2010, 17:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 sty 2006, 21:14
Posty: 99
Samochód: Renault Magnum 460 DXI E5
Lokalizacja: Poznań

Czyli w praktyce Wojtek ma rację, że bardzo często do portu wracają puste kontenery.

Kontener jest głównie narzędziem transportu morskiego, przynajmniej w przewozach transkontynentalnych, więc kwestia jego dowozu do odbiorcy po lądzie/dostarczenia do portu jest tylko małą częścią trasy, jaką pokonuje kontener. W praktyce dosyć rzadko np. w Polsce importer towaru z Chin jest równocześnie eksporterem towaru do Chin. Oczywiście linia żeglugowa może ten kontener załadować towarem np. do USA jeśli taki znajdzie, ale obserwacja danych statystycznych z terminali przeładunkowych w portach czy samych linii żeglugowych (choć tu jest trudniej, bo nie wszystkie linie podają takie informacje do publicznej wiadomości, a np. duński Maersk oficjalnie nie podaje nawet ładowności swoich nowych statków kontenerowych) wskazuje, że istnieją pewne ciągi ładunkowe, na których jest znacząca dysproporcja między eksportem/importem i często w jedną stronę płyną puste kontenery, co znajduje odzwierciedlenie nawet w pracy przewozowej firm transportowych na zapleczu europejskich portów.

_________________
POLSKA--->NORWEGIA--->POLSKA
POLSKA---> SZWECJA --->POLSKA

Renault Trucks


Post Wysłano: 20 cze 2010, 9:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 wrz 2008, 19:00
Posty: 37
GG: 0
Samochód: Scania R 420
Lokalizacja: 10 Pancerna z WSC

Ciężkie czasy nadchodzą dla ,,kontenerowców"... Ruskie wzięły się za transport kontenerów ( a dokładnie Sovtransavto) :evil: Wczoraj przejeżdżając na rowerze widziałem na obwodnicy Sochaczewa 3 zestawy- zielony Man XLX z podkontenerówką Koegel...


Post Wysłano: 20 cze 2010, 10:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Ciężkie czasy nadchodzą dla ,,kontenerowców"... Ruskie wzięły się za transport kontenerów ( a dokładnie Sovtransavto) :evil: Wczoraj przejeżdżając na rowerze widziałem na obwodnicy Sochaczewa 3 zestawy- zielony Man XLX z podkontenerówką Koegel...
No i co z tego, kontenery z Niemiec czy Polski też jeżdżą na wschód. Widziałeś kiedyś jak Turcy czy Ukraińcy wiozą kontenery pod plandeką :?:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 30 z 88 [ Posty: 1744 ] Przejdź na stronę Poprzednia 128 29 30 31 3288 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: