Jezeli chodzi o lawete, to wydaje mi sie, ze Crafter powinien się sprawdzic dobrze, moge sie mylic...
Natmomiast jesli chodzi o transport budowlany, o którym piszesz, to ciezko mi ocenic jak sie Crafter sprawdzi. Rzeczywiscie starsze LT i T4 auta trwale. Elektroniki tu duzo nie ma, co jak widac jest lepsze i trwalsze.
Nie wiem, czy VW oferuje naped na 4 w Crafterze. A Wy w waszych autach macie na 2 czy na 4 kola?
Znajomy po przesiadce na Craftera ze starszego Sprintera mowi, ze jest duzo lepiej. Jezdzi glownie w kraju, czasami za granicą. Silnik poki co jest ok. Zapas mocy jest, przy tym spalanie przyzwoite. Jak trzeba to mozna pojechac szybciej
. Przy szybkim starcie ze swiatel, kotrolka ESP miga nawet przy 3 biegu, kiedy samochod jest pusty, a zawieszenie niedociazone. Dlatego dobrze, ze jest te ESP bo na mokrej nawierzchni nawet mozna nie zauwazyc kiedy sie stanie w poprzek drogi. Aerodynamicznie ten duzo lepiej. Jednak jezeli chodzi o wykonanie, to niestety teraz liczy sie sztuka i zarobione pieniadze. Materialy slabsze, max. oszczednosc, szczegolnie w przestrzeni ladunkowej (furgon). Zobaczymy za 3-4 lata jak bedzie z tymi samochodami, jak bedzie z silnikami z blacha. Niedawno mozna bylo wyczytac na stronie VW, ze silniki sa w stanie wytrzymac (tylko) 300 000km. Wg mnie to zdecydowanie za malo. Sa firmy gdzie taki samochod w 2-3 lata ma nabite 500tys.
Poki co, to pozyjemy zobaczymy...