Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 06 paź 2010, 20:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2010, 18:03
Posty: 477
GG: 0

Witam
Panowie mam pytanie odnosnie TGA z 2003. Jest to ciągnik siodłowy 18.480 czy jest to silnik D20 czy starszej generacji. Drugie pytanie czy ten silnik mozna przerobić na euro4?


Post Wysłano: 06 paź 2010, 21:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

Chciałem takiego kupic ale mi odradzili (stary )silnik +comon rail wiem ze przerobic mozna ale chyba D20 lub D26 .a itak wziolem poczciwe 410 jakos tam lata :>


Post Wysłano: 06 paź 2010, 21:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2010, 18:03
Posty: 477
GG: 0

czyli przerobienie tego silnika na EURO4 nie będzie mozliwe?


Post Wysłano: 07 lis 2010, 17:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 maja 2009, 19:46
Posty: 45
GG: 0

Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko nieopłacalne. Ta przeróbka jest raczej kosztowna i nieopłacalna.


Post Wysłano: 11 lis 2010, 10:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Ja mam przerobiony na E4 przes serwis MANa, w serwisie MANa zamontowali filtr cząstek stałych PMK 02 dzięki temu silnik spełnia normę E4 :wink:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 11 lis 2010, 14:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Dlaczego ludzie staraja sie przerabiac auta na wyzsze normy emisji spalin ?
Czy wiaze sie to z jakimis benefitami,czy oplatami ?


Post Wysłano: 11 lis 2010, 14:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Cytuj:
Dlaczego ludzie staraja sie przerabiac auta na wyzsze normy emisji spalin ?
Czy wiaze sie to z jakimis benefitami,czy oplatami ?
Min. mniejsze opłatyza autostrady, itp.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Post Wysłano: 21 lis 2010, 0:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2010, 18:03
Posty: 477
GG: 0

Cytuj:
Ja mam przerobiony na E4 przes serwis MANa, w serwisie MANa zamontowali filtr cząstek stałych PMK 02 dzięki temu silnik spełnia normę E4 :wink:
kolego czy jest jakaś strata mocy auta po zamontowaniu tego filtra?


Post Wysłano: 21 lis 2010, 7:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Cytuj:
Ja mam przerobiony na E4 przes serwis MANa, w serwisie MANa zamontowali filtr cząstek stałych PMK 02 dzięki temu silnik spełnia normę E4 :wink:
kolego czy jest jakaś strata mocy auta po zamontowaniu tego filtra?
Nie ma utraty mocy, jedyny minus to koszt tego filtra cząstek stałych jakieś parę tysiecy euro :(
To jest producent tych filtrów cząstek stałych
http://www.twintec.de/en/index.php

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: