Autor
Wiadomość
Tytuł: Re: MAN F90
Post Wysłano: 27 sie 2010, 19:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Tak był w opcji pneumatyczny fotel pasażera

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł: Re: MAN F90
Post Wysłano: 30 wrz 2010, 15:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 wrz 2010, 12:32
Posty: 1
GG: 0
Samochód: man

Witajcie mam pytanko dotyczące podgrzewania lusterek w MAN F90. Mam takie autko już drugi rok i do dzisiaj nie wiem w jaki sposób można włączyć podgrzewanie lusterek, pytałem kierowców których spotkałem w takich autkach i nikt nie potrafił mi powiedzieć w jaki sposób je włączyć. na desce nie ma standartowego włącznika. Proszę o pomoc. Pozdrawiam mlee


Tytuł: Re: MAN F90
Post Wysłano: 04 paź 2010, 20:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

A masz podgrzewane lusterka w ogóle? :wink:

_________________
MAN


Tytuł: Re: MAN F90
Post Wysłano: 04 paź 2010, 22:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lut 2005, 18:59
Posty: 834

Może jest tak jak w Mercedesie, nie włącza się ich bo grzeją cały czas od włączenia do wyłączenia silnika, a że nie widać efektów, to albo nie masz podgrzewanych, albo masz uszkodzone :D? Chyba, że w manie są pod guzikiem, nie pamiętam jak to wyglądało w naszym, akurat L2000.


Tytuł: Re: MAN F90
Post Wysłano: 06 paź 2010, 13:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 12:18
Posty: 525
GG: 2628774
Samochód: TGX / R480
Lokalizacja: Janów Lubelski

w tych manach jest pod guzikiem ale niestety często są one starte ale z tego co pamiętam to jest to zielony


Tytuł: Re: MAN F90
Post Wysłano: 07 paź 2010, 23:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sie 2008, 19:43
Posty: 124
GG: 1537454
Samochód: Volvo FH
Lokalizacja: Sochaczew

Obrazek
Mam nadzieję, że zdjęcie umieściłem w dobrym temacie.

_________________
Fotogaleria Samochodów Ciężarowych


Tytuł: Re: MAN F90
Post Wysłano: 11 paź 2010, 20:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 paź 2009, 21:39
Posty: 17
GG: 7371959
Samochód: MAN 27-343 F2000 6x6 WYWROTKA

Ja mam Mana 17.232 z 1993r z napędem 4x4 i reduktorem. Oryginalnie był on z HDS-em, lecz w Niemczech został on zdemontowany do sprzedaży. Teraz na miejscu wysięgnika leży paleta..:P Ale jest przydatna bo można na niej stać, aby obserwować jakiś nietypowy załadunek ( a jest to wywrotka trójstronna z hydroburtą), lub do obsługi solarki zimą..
Jestem zadowolony z pojazdu :)


Tytuł: Re: MAN F90
Post Wysłano: 15 paź 2010, 17:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 gru 2008, 20:27
Posty: 69
GG: 0
Lokalizacja: RLA

Mam pytanie do użytkowników Mana F90/M90.
W moim Mańku 12-232 (tył na poduszce) nie poziomuje się zawieszenie po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłonu, lecz muszę pobudzić go tym przyciskiem:
Obrazek

Czy ktoś wie co może być? Czy do poziomowania jest jakiś przekaźnik który steruje pracą zaworów, czy może jest coś nie tak. Jeśli ktoś miał podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje. Pozdrawiam;)

_________________
...


Tytuł: Re: MAN F90
Post Wysłano: 15 paź 2010, 22:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Z tego co piszesz to sterownik ECAS nie "widzi" ,nie dostaje sygnalu / napiecia ze stacyjki tzw 15.000. Podajesz mu napiecie przez wlacznik ,ktory powinien wlaczac ECAS bez "zaplonu".


Tytuł: Re: MAN F90
Post Wysłano: 29 sty 2011, 17:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 gru 2008, 20:27
Posty: 69
GG: 0
Lokalizacja: RLA

Koledzy mam pytanie: jaki rozmiar opon na przodzie ma być w Manie M90 12.232. Bo teraz mam 285/70/R19.5 i zastanawiam się nad kupnem 265/70/R19.5 ponieważ różnica w cenie wynosi 200 zł na sztuce. Warto kupić takie opony które są węższe a zarazem niższe i jak to się ma z komfortem jazdy. Proszę o porady.

_________________
...


Tytuł: Re: MAN F90
Post Wysłano: 03 lut 2011, 20:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 19:31
Posty: 891
GG: 1

Cytuj:
Koledzy mam pytanie: jaki rozmiar opon na przodzie ma być w Manie M90 12.232. Bo teraz mam 285/70/R19.5 i zastanawiam się nad kupnem 265/70/R19.5 ponieważ różnica w cenie wynosi 200 zł na sztuce. Warto kupić takie opony które są węższe a zarazem niższe i jak to się ma z komfortem jazdy. Proszę o porady.
MAN M90 12.192 rozmiar: 245/70/R19.5, MAN M90 14.232 ma 285/70/R19.5.


Tytuł: Re: MAN F90
Post Wysłano: 03 lut 2011, 21:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 gru 2008, 20:27
Posty: 69
GG: 0
Lokalizacja: RLA

Dzięki kolego za spóźnioną odpowiedź, ale lepiej późno niż wcale. Właśnie zakupiłem Matadory 285/70/R19.5 prowadzące. 1130 zł/sztuka, trochę bolało no ale trudno. Do tej pory miałem Sawy. Według mnie beznadziejne opony, chyba że akurat trafiłem na takie egzemplarze. Bieżnik miały dość głęboki, lecz w rowku strasznie pękały, do czasu aż zauważyłem wielkie pęknięcie gdzie weszło w gumę ok. 1.5cm zapałki :shock:. Na przedniej osi strach mieć takie opony :wink:

_________________
...


Tytuł: Re: MAN F90
Post Wysłano: 03 lut 2011, 21:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 19:31
Posty: 891
GG: 1

Mnie tydzień temu szef założył na przód Kumho, kręcił nosem, że drogie, ale podobno dość nietypowy rozmiar i stąd też ta dość wysoka cena. Na tyle mam nalewki i po pół roku jedna pękła z boku tak. ok. 30 cm. :/


Tytuł: Re: MAN F90
Post Wysłano: 21 lut 2011, 22:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 861
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R

Tytuł: Re: MAN F90
Post Wysłano: 21 lut 2011, 23:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sie 2008, 23:32
Posty: 366
Samochód: zielony TGA
Lokalizacja: mazowsze

Tytuł: Re: MAN F90
Post Wysłano: 22 lut 2011, 10:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 lis 2007, 23:50
Posty: 296
GG: 0
Lokalizacja: Polska

Jeździłem 4-ośką F90 - fajny sprzęt, choć raczej to juz era starożytna. 400 koni, blokady różnicowe każdej osi, dwał radę w terenie... 8)

_________________
---


Tytuł: Re: MAN F90
Post Wysłano: 08 mar 2011, 20:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2011, 19:19
Posty: 74
GG: 0

U ojca w firmie były właśnie takie, z resztą jeden nawet jeszcze jest. Były one w przedziale wiekowym od '90-'94 ( '94 ojciec jeździł). Wszystkie latały, bądź latają pod wywrotką nadal. Najstarsze poszły na bliski Wschód. Ogólnie nic takiego poważnego się nie działo, jeśli robiło się wszystko na czas. W jednym coś robili, chyba wymianę cylindrów i silnik rozprężyli. :/ I tyle.

_________________
Źle stanął i go tłuką


Tytuł: Re: MAN F90
Post Wysłano: 07 paź 2011, 12:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

A co powiecie na tego :wink:
http://www.tabor24.pl/MAN-19-372-1994/o/99648

_________________
MAN


Tytuł: Re: MAN F90
Post Wysłano: 07 paź 2011, 22:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 12:18
Posty: 525
GG: 2628774
Samochód: TGX / R480
Lokalizacja: Janów Lubelski

Ciekawy patent ale gdyby nie te drzwi byłby normalny.


Tytuł: Re: MAN F90
Post Wysłano: 07 lis 2011, 23:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lip 2011, 22:40
Posty: 22
Lokalizacja: Zakopane

Witam
Jak bardzo różni się tylny tandem z f90 6x6 z lat 80 od tgs 6x6?
Pozdrawiam

EDIT chodzi mi o f8 a nie f90


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: