Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lis 2010, 10:42
Posty: 48
GG: 115132
Samochód: FM380 R730 R560

Witam. Posiadam volvo fh-16 470KM 6x4 z roku 1995. Są drgania na całym podwoziu przy pewnych prędkościach. I chciałbym się dowiedzieć jak się usówa luz na wałku atakującym w moście tylnym w obudowie.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 wrz 2010, 16:10
Posty: 80
GG: 0
Samochód: volvo fh12

Nie wiem jak w FH, ale w Manach i Renatach po wykreceniu calego walka atakujacego mozna wyjac takie podkladki dystansowe, grubosci ok 0,5mm kazda.

Jesli nie ma ich juz. To mozna wyjac caly dyfer i tam ustawic luz przesuwajac cale kolo talerzowe.


W FH bedzie chyba tak samo, lub podobnie.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 kwie 2009, 20:33
Posty: 8
GG: 6807304
Samochód: FH16 470, Daf CF340 6x4, Scania 6x4

Odkręcasz wał na flanszy . Jak to zrobisz to będziesz widział nakrętkę zabezpieczoną segierem . Ściągasz ten segier i zabezpieczenie które jest pod nim . Odkręcasz tą naktętkę i podkładasz podkładkę dystansową lub kilka w zależności jak duży jest luz. Następnie przykręcasz nakrętkę do tego momentu aż skasuje się luz na ataku . I po robocie . mniej więcej jakoś tak się to robiło .


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: