Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 gru 2010, 20:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lis 2005, 12:42
Posty: 471
Lokalizacja: KACZOGRÓD

Post Wysłano: 13 gru 2010, 20:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 mar 2009, 17:15
Posty: 55
GG: 7799641

Na razie niestety wiele nie widać, trzeba czekać. Ale strasznie jestem ciekawy co to będzie za wynalazek :)

_________________
"Mam do Ciebie malutenka prosbe, badz czlowiekiem laskawym tak i od czasu do czasu wcisnij prawy alt. "


Post Wysłano: 13 gru 2010, 21:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 mar 2009, 22:15
Posty: 132

Oby to było nowe Volvo, bo ta blenda nad szybą coś dziwnie podobna do Magnumkowej.

_________________
Why so serious?


Post Wysłano: 13 gru 2010, 22:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2008, 17:54
Posty: 21
GG: 3228432
Samochód: mam
Lokalizacja: Sieraków

Cytuj:
Oby to było nowe Volvo, bo ta blenda nad szybą coś dziwnie podobna do Magnumkowej.
Raczej Magnuma to nie jest bo tablice Szwedzkie i w ogóle widać że chinol... widać że szyba jest prosto postawiona, czyżby nowa konstrukcja kabiny?

_________________
SCANIA KING


Post Wysłano: 13 gru 2010, 22:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2008, 17:54
Posty: 21
GG: 3228432
Samochód: mam
Lokalizacja: Sieraków

Post Wysłano: 13 gru 2010, 22:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Na pierwszy rzut oka to mi zajechało Magnum na kilometr, ale po przyjrzeniu się to raczej jest to Volvo. Volvoski dolny grill z nowego modelu, wygląda globa a raczej okna reklamowego, łóżko z FH ze srebrną wstawką. To że na szwedzkich blachach to nic nie znaczy. W końcu Volvo Truck wykupiło Renault Trucks.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 13 gru 2010, 22:47

Czytamy uważnie 1 link
Cytuj:
It's no secrete either that the same cab structure will be used by Renault when it replaces the Magnum for Euro-6
:P


Post Wysłano: 13 gru 2010, 23:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 mar 2009, 22:15
Posty: 132

W pierwszym linku to akurat wiele do czytania nie ma :roll: .
Cytuj:
It's no secrete either that the same cab structure will be used by Renault when it replaces the Magnum for Euro-6
No i ch***wo bo bryła Magnumki jest akuratnia i żadnych zmian jej nie potrzeba :(

_________________
Why so serious?


Post Wysłano: 13 gru 2010, 23:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2008, 17:54
Posty: 21
GG: 3228432
Samochód: mam
Lokalizacja: Sieraków

No fakt kabina bardziej z Magnum...ale dół "śmierdzi" volvem

_________________
SCANIA KING


Post Wysłano: 13 gru 2010, 23:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Zobaczymy jak to będzie wyglądało jak wejdzie na rynek. Obecnie to wygląda tak jakby to Renault przejęło Volvo a nie na odwrót. FL=Midlum, FH=Magnum...

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 14 gru 2010, 8:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 sie 2007, 13:47
Posty: 63
GG: 30108
Samochód: Scania

Cytuj:
It's no secrete either that the same cab structure will be used by Renault when it replaces the Magnum for Euro-6
Cytuj:
No fakt kabina bardziej z Magnum...ale dół "śmierdzi" volvem
Co nie znaczy ze to jest Magnum, bo jest to Volvo tylko pisza ze struktura kabiny moze zostac uzyta do Magnum.


Post Wysłano: 14 gru 2010, 13:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Heh, kolejny rok przyniesie wiele nowości (no chyba że Volvo będzie dłużej zwlekać z premierą).

W końcu w listopadzie 2011 roku Mercedes zaprezentuje nową ciężarówkę która zastąpi Actrosa i Axora.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 14 gru 2010, 15:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Dawno mnie na forum nie było a tu taka nowość :). Dla mnie jest to mieszaniec Magnum z FH. Dół Volvo góra Magnum. Widać grill auta i wygląda to jak pomieszanie szwedzko-francuskie. Sama siatka grilla bardziej przypomina Magnum. Lusterka też bardziej podchodzą pod Renate. Szczerze, wolę żeby to było nowe Magnum niż FH. Dla mnie nowe FH powinno zachować wygląd obecnego modelu z dwoma zmianami. Przednia szyba powinna mieć mniejsze nachylenie a sama kabina mogłaby pójść parę cm w górę. Dało by to wiele przestrzeni i wtedy kabina FH byłaby jedną z największych przy zachowaniu obecnej stylizacji bardzo zgrabnie by to wyglądało.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 24 gru 2010, 16:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 gru 2010, 20:54
Posty: 30
GG: 0
Samochód: renault magnum
Lokalizacja: nowe maisto nad pilicą

ja myślę ze porostu volvo doszło do wniosku że kabiny magnumki są bardziej wygodne


Post Wysłano: 24 gru 2010, 23:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2010, 22:34
Posty: 30
GG: 0
Samochód: Opel Senator 3.0i 24V
Lokalizacja: Legnica

To wciąż tylko testy jeszcze ostateczny wygląd może się zmienić.Jakby chcieli poprawić aerodynamikę to mogą wprowadzić jeszcze poprawki w wyglądzie zewnętrznym.


Post Wysłano: 30 gru 2010, 0:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2009, 22:25
Posty: 6
GG: 7304219
Samochód: Renault Magnum
Lokalizacja: okolice Tarnobrzega

Ja wątpie, aby nowy model był bardziej "magnumkowy". Myślę, że Volvo aż w takim stopniu ne zmieni "imagu" swojej marki. Mogą być jakieś zapożyczenia od magnumki, ale to w niewielkim stopniu, przecież jeden koncern nie będzie puszczał dwóch podobnych do siebie modelli.

Zresztą, Volvo daje silniki i inne podzespoły do Renówek, ale i w Volvach typu fl, fe czyli na krótkie dystanse, są elementy w środku i (chyba) na zewnątrz RVI.
Cytuj:
Na pierwszy rzut oka to mi zajechało Magnum na kilometr, ale po przyjrzeniu się to raczej jest to Volvo. Volvoski dolny grill z nowego modelu, wygląda globa a raczej okna reklamowego, łóżko z FH ze srebrną wstawką. To że na szwedzkich blachach to nic nie znaczy. W końcu Volvo Truck wykupiło Renault Trucks.
Volvo nie przejęło RT. Tylko połączyli się oni w jeden koncern.


Post Wysłano: 30 gru 2010, 14:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 paź 2008, 21:07
Posty: 64
GG: 1
Lokalizacja: WGS

Dokładniejsze dane wynikające z rejestracji
https://www21.vv.se/fordonsfraga/FragaP ... ordon.aspx


Post Wysłano: 31 gru 2010, 12:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Dokładniejsze dane wynikające z rejestracji
https://www21.vv.se/fordonsfraga/FragaP ... ordon.aspx
Bardzo ciekawa stronka. Wynika z niej, że prezentowany pojazd ma silnik o kodzie BA i mocy 515kW co daje 690 koni.
Dane po przetłumaczeniu z googla translate:
Cytuj:
Identyfikacja pojazdu
Rejestracja: CKN085
Marka: 64R VOLVO
Kolor: Biały Typ pojazdu: LB
Fordonsår: 2011 Klasa Typ pojazdu:
Numer podwozia: YV2AP90D2BA699271
Numer identyfikacyjny:
Data zatwierdzenia:
Najnowsze regbevis UE Część 1: 13.10.2010
Najnowsze UE Część regbevis 2: 18.08.2010
Nazwa handlowa:
Informacje:

Właściciel / Użytkownicy
Nazwa: Volvo Truck Corporation
Adres: AVD 26 736, AB3N
Kod pocztowy: 405 08 Data zakupu: 18.08.2010
Miasto: Göteborg

Informacje ubezpieczeniowe
Ubezpieczenia: IF
Data Ubezpieczenia: 18.08.2010

Dane dotyczące pojazdu
Status pojazdu: w ruchu drogowym (13.10.2010)
Tymczasowa rejestracja: No Prywatny import: Brak
Liczba właścicieli: 1 dla ruchu handlowego: Brak
Pojazd przejechał:
Edytor Producent:
W ruchu po raz pierwszy w Szwecji: 13.10.2010
W ruchu po raz pierwszy za granicą:
Właściciele Bound zwolnienia: Tak
Właściciele kończy Bound zwolnienia: Brak

Informacje o Inspekcji
Ostatnio zatwierdzony kontroli:
Nakaz: Brak
Zakaz prowadzenia pojazdów: Brak
Stan licznika:

Informacje podatkowe
Pojazdy podlegające opodatkowaniu: Tak, zakazy użytkowania: Brak
Årsskatt, bezpłatny: 12 679
Zwrot na zamknięcie, SEK: 2147
podatek od pojazdów Charged, SEK: 0
Opłata pobierana, SEK: 0
Miesiąc płatności / s: październik, lutym, czerwcu
Minął podatku od pojazdów / opłaty, SEK: 0
Opłaty od użytkownika (Rs. / rok): 12 158
Road Records Opłata: SEK 65 będą wypłacane, gdy årsskatten. Pojazd ma wspólnego poboru opłaty zapis drogi płatne w huvuduppbördsmånaden.

Dane techniczne
Numer silnika:
Body: Truck (BA)
Karosserikod konkretnych celów:
Objętość wyrzutowa, cm3:
Skrzynia biegów: Automatyczna / DODATEK

Liczba pasażerów, max: 1
Liczba pasażerów siedzących, max: 2
Liczba opasane pasażerów, max: 1
Liczba pasażerów na wózkach inwalidzkich, max:
Liczba pasażerów stojących, max:
Ciężar podatkowy, kg: 26 000
Masa własna, kg: 12 400
Waga, kg: 32.000
Obniżenie masy całkowitej, kg:
Maksymalna masa przyczepy, kg:
Maksymalna masa przyczepy, kg, bez hamulca:
Holownicza dopuszczalnej masie całkowitej w B-power, kg:
Maksymalna masa całkowita, kg: 60.000
wagi Maksymalne obciążenie, kg: 19 600
Dopuszczalna masa ładunku, kg: 13 600
Połączenie: JUMPER
Zasięg działania, itp.:
Zasięg działania UE, itp.: 9780
Układ hamulcowy:
Skuteczne hamulce: Nie.
Długość skrzyni ładunkowych, itp.:
Zwis przedni, mm: 1360
Zwis tylny, itp.:
Wyposażenie:
Mosty napędowe z przodu:
Napęd tylnej osi: 2
Liczba kół: 10
Max rozstaw osi 1-2 mm: 4600
My rozstaw osi 1-2, mm: 4600
Max rozstaw osi 2-3 mm: 1370
My rozstaw osi 2-3 mm: 1370
Technicznie dopuszczalna masa na oś, kg: 9000
Technicznie dopuszczalna masa / grupę osi, kg: 23.000
Rozmiar opon oś 1: 385/65R22, 5
Rozmiar opon oś 2: 315/80R22, 5
Rozmiar opon osi 3: 315/80R22, 5


Pasmo, itp.:

Długość, mm: 10 050 Szerokość mm: 2550
Wysokość, mm:

Paliwa 1: DIESEL
Pojemność zbiornika paliwa, l: 505
Moc silnika, kW: 515,0
Power Standard: EC
Współczynnik absorpcji, M-1: 0,6100



Uwaga: 2008
czyżby namiastka nowej najmocniejszej ciężarówki?:
http://www.roadtransport.com/blogs/big- ... ne-tr.html
piszą tam, że te 770ps jest w prawdzie atrapą, ale kto wie może to przyszłe najmocniejsze FH16?

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 03 sty 2011, 1:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lis 2005, 12:42
Posty: 471
Lokalizacja: KACZOGRÓD

Post Wysłano: 03 sty 2011, 12:49

Mi to jednak "śmierdzi" Volvem. Nad szybą, pomimo zamaskowania widać podświetlany glob. Układ świateł a'la Volvo - widać nawet fragment pozycyjnej z nowej wersji FH, lustra trochę pomieszanie TGX-a z M-B Actros MP3.
W środku górne łóżko, co prawda ciężko widoczne, ale wygląda jak w Volvie, nawet widać zamki zatrzasków pasów opuszczających łóżko.
Lustro czołowe typowo Volvoskie, umieszczone z boku, a nie jak w Magnumkach po środku.
Ramiona wycieraczek z Magnum, ale uważnie przyglądając się otwierane stopnie ułatwiające mycie szyby czołowej i wymiany piór wycieraczek są tak, jak w każdym Volvie.
Samo zawieszenie kabiny, a raczej przejście pomiędzy dolną częścią a kabiną wygląda jak w Chińczyku.
Ja jednak obstawiam na nową twarz Volvo.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: