Strona 33 z 139 [ Posty: 2777 ] Przejdź na stronę Poprzednia 131 32 33 34 35139 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 30 gru 2010, 23:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Foxi`u,zapomniałem o tym wspomnieć,to oczywiste.Złe ułożenie dyszla i można rozwalić się o naczepę.Skoczek,ja nie jestem od THP,chociaż raz byłem w Bytomiu w pogotowiu,jak by sam nie uradził.Nie,nie mam takich fotek,zresztą dopiero ostatnio szef dał aparat takiemu młodemu z biura i zaczyna coś focić czasami.Stara się aktualizować galerię na http://www.transannaberg.pl Dzisiaj zamieścił moje fotki z załadunku w Alpach.Aparacik malutki,mógł bym co najwyżej Foxowi aparat nosić.
http://www.transannaberg.pl/galeria.php ... ang=pl&m=1#

W Świebodzinie leży w rowie od poniedziałku MTD,ktoś gdzieś widział fotki?Jechałem w nocy i był już przysypany śniegiem

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Ostatnio zmieniony 30 gru 2010, 23:42 przez DRIVER1965, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 30 gru 2010, 23:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 22:58
Posty: 527
Lokalizacja: mlp

DRIVER dość ciekawa ta galeryjka, a powiedz ten wasz tga v10 był w standardzie przygotowany do pchania czy to wzieliście w opcji, pchał wogóle kiedyś czy to było wzięte w razie W :?:

swoją drogą ciekawe jak wyglada jazda takim zestawem, wydaje mi się że te nicolasy mają na sobie prócz balastu cos na kształt campingu :mrgreen:

http://www.roadtransport.com/blogs/big- ... itter.html


afryka to chyba transformatorowe zagłębie...


Post Wysłano: 31 gru 2010, 1:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Tak,Maniana została tak zakupiona.Na autostradzie raczej nie pchał,ale dojazdy do autostrady,tam gdzie ciężko.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Post Wysłano: 31 gru 2010, 19:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lut 2006, 21:18
Posty: 123
GG: 24782554
Lokalizacja: Katowice

Cytuj:
DRIVER wiem że macie, to był chyba pierwszy w polsce o ile pamiętam, ale czy potrafisz odpowiedzieć na moje pytanie :?: :wink:
Jesteś w błędzie pierwszy w polsce dostosowany MAN do Pchania miało ZRE Katowice S.A Wiesiołek dopiero powstawał gdy ZRE Kupiło Mana z Nazcepą Modułową za Dwa miliony Marek Niemieckich nie za euro.

_________________
Kto sukcesu chce znajdzie do niego drogę,kto sukcesu nie chce ,zawsze znajdzie wymówkę


Post Wysłano: 01 sty 2011, 18:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 mar 2009, 0:42
Posty: 60
GG: 9992528
Samochód: Fiat Marea Weekend
Lokalizacja: Katowice

Pierwszego TG-a do pchania miał może i Wiesiollek ale pierwszego tego typu MAN-a miało ZRE Katowice.( Pragne przypomnieć że to właśnie ZRE Katowice oraz ZTE Radom to najstarsze tego typu firmy w polsce. Ich historia liczy już dobre kilkadziesiąt lat ) Obrazek
Obrazek

To właśnie MAN Katowickiej spółki o którym pisze Mark. Model 41.603 + modułowa naczepa Goldhofer ( na zdjęciu 14 osi )


Post Wysłano: 01 sty 2011, 18:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 gru 2005, 0:37
Posty: 137
GG: 11
Samochód: FH16 750
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

zgdza sie najstarsze i z duzym doswiadczeniem "kiedys" byli wielcy teraz zostali daleko w tyle , patrzac na firmy jak "TransAnnaberg Wiesiollek" "BedMet" "MTD" te firmy tez maja naczepy modułowe troche nowsze z wieksza ladownoscia (8kol na osi) a nie jak zre 4 , sam wiesiollek moze zmontowac naczepe modułowa z 35osi i jako jeden z nilicznych w Polsce posiada adapter do rur
http://www.transannaberg.pl/galeria.php ... ang=pl&m=1


Post Wysłano: 01 sty 2011, 19:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Mark,znam Cię już tyle czasu i zdziwiło mnie,że w jednym poście zawarłeś tyle nieścisłości.
Mój wpis -"Mamy jedno auto,przystosowane do pchania.To MAN TGA 660,wyposażony w skrzynie z hydrokinetyką."
Wis Skoczka69-"DRIVER wiem że macie, to był chyba pierwszy w polsce o ile pamiętam".
Skoczek69 nie mylił się,to był pierwszy MAN TGA 660KM w Polsce.
Zabawne jest to,że firmie Wiesiollek przypisujesz powstanie w latach ok 1999,bo MAN na fotce jest z tego ok roku.Łysy,zawsze powtarzałem,że ZTE i ZRE,to kawał dobrej historii transportu ciężkiego w naszym kraju.Przedstawiłeś to tak,jak by ktoś napisał,że Wiesiollek jest och,ach i łał.Co się tyczy mnie,bardzo fajnie mi się jeździ z chłopakami ze ZRE,czy ZTE Katowice.Szkoda tylko że ZTE Radom skopał taką firmę.Mam nadzieję że temat nie będzie dalej ciągnięty w kontekście kto jest lepszy,a kto gorszy

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Post Wysłano: 01 sty 2011, 20:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 mar 2009, 0:42
Posty: 60
GG: 9992528
Samochód: Fiat Marea Weekend
Lokalizacja: Katowice

Driver - nikt tu nie prowadzi rozmowy w takim kontekście kto lepszy a kto gorszy bo nie to miałem na myśli. Każda firma ma swoją historie, swój tabor i na swój sposób jest odmienna od innych. Sam ubolewam nad tym że ZRE zostało strasznie w tyle jeśli chodzi o sprzęt bo widać to doskonale. Może spowodowane jest to tym, że transport jest tam tylko dopełnieniem oferty(jednym z działów całej spółki). Nie oficjalnie wiem że za jakiś czas dojdą nowe samochody i zastąpią wysłużone Volva. Dopiero 3 lata temu spłaciła się naczepa o której pisałem choć przewiozła już nie jeden ładunek. Widocznie ZRE w ostatnim czasie postawiło na mniejsze gabaryty a dowodem tego jest kupno 4 dwuosiowych naczep Faymonville które teraz śmigają na stałych kontraktach. Dając zdjęcia wiem, że nie zrobią na forumowiczach większego wrażenia bo to "starocie" ale mimo to nie chce aby pamięć o tej firmie zanikła przytłumiona MAN-ami TGX 680 czy wieloosiowymi naczepami jakie śmigają w innych firmach. Pozdrawiam :D


Post Wysłano: 01 sty 2011, 20:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Wiem Łysy że kupili.Wożę z nimi to.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Post Wysłano: 01 sty 2011, 20:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 mar 2009, 0:42
Posty: 60
GG: 9992528
Samochód: Fiat Marea Weekend
Lokalizacja: Katowice

No tak... szkielety Lokomotyw z Wrocławskiego PAFAWAG-u do Kassel w Niemczech oraz na Włochy. Powiedz mi Driver ile firm wozi takie ładunki bo wiadomo już, że ZRE, TRANSANNABERG i ZTE RADOM o ile się nie mylę :?: :?: I ile macie jeszcze do wywiezienia tych lokomotyw :?: :?: :?:


Post Wysłano: 01 sty 2011, 20:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lut 2006, 21:18
Posty: 123
GG: 24782554
Lokalizacja: Katowice

Cytuj:
zgdza sie najstarsze i z duzym doswiadczeniem "kiedys" byli wielcy teraz zostali daleko w tyle , patrzac na firmy jak "TransAnnaberg Wiesiollek" "BedMet" "MTD" te firmy tez maja naczepy modułowe troche nowsze z wieksza ladownoscia (8kol na osi) a nie jak zre 4 , sam wiesiollek moze zmontowac naczepe modułowa z 35osi i jako jeden z nilicznych w Polsce posiada adapter do rur
http://www.transannaberg.pl/galeria.php ... ang=pl&m=1
Marcin zmontować może każdy wynajmując wózki z goldhofera bo taka mozliwosć jest więc wiesiolek nie jest jedyny i nie jest gwiazdą w gabarytach.
Cytuj:
No tak... szkielety Lokomotyw z Wrocławskiego PAFAWAG-u do Kassel w Niemczech oraz na Włochy. Powiedz mi Driver ile firm wozi takie ładunki bo wiadomo już, że ZRE, TRANSANNABERG i ZTE RADOM o ile się nie mylę :?: :?: I ile macie jeszcze do wywiezienia tych lokomotyw :?: :?: :?:
Łysy co rok jest przetarg na wożenie lokomotyw są tacy którzy jadą po kosztach

_________________
Kto sukcesu chce znajdzie do niego drogę,kto sukcesu nie chce ,zawsze znajdzie wymówkę


Post Wysłano: 01 sty 2011, 20:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

W Gdyni tez mają naczepę modułową do przewozu rur wiatraków
http://www.gtt.net.pl/index.php

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 01 sty 2011, 20:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lut 2006, 21:18
Posty: 123
GG: 24782554
Lokalizacja: Katowice

Bardzo dobrze poniewaz Annaberg Chciałbyć jedyny a tu mu konkurencja rośnie!!

_________________
Kto sukcesu chce znajdzie do niego drogę,kto sukcesu nie chce ,zawsze znajdzie wymówkę


Post Wysłano: 01 sty 2011, 21:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Nie wiem Łysy,teraz ostatnio kolega drugim kesslem to wozi.Co tydzień ściągają go na Dreźnie.Tak na marginesie,nie lubimy tej roboty,chodź trzeba przyznać że ekipa we Wrocławiu jest bardzo fajna.na zdjęciu dziadzio Andrzej,wp.. się do lokomotywy :)
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Cytuj:
Bardzo dobrze poniewaz Annaberg Chciałbyć jedyny a tu mu konkurencja rośnie!!
Widzę że się nakręcacie.Universal też ma adaptery w Niemczech i może je ściągnąć.Jens z Barlinka też ma na potrzeby własne.Myślę że Marcinowi chodziło o firmy Polskie,z polskim kapitałem.MAN,to to naczepa z pół-adapterem.Taka naczepa nie przewiezie rury o podobnej średnicy z tyłu.Mark,co do pudeł,to masz rację,dlatego wozimy mniej niż inni.Poza tym zarówno Ty jak i ja mamy ch do gadania w sprawie wysokości frachtów,więc po co ta niepotrzebna dyskusja.Wiem od chłopaków z hali,jakie frachty zaproponowała firma z wschodniej Polski i chyba oni będą to wozili.Ślicznie to ująłeś "Bardzo dobrze poniewaz Annaberg Chciałbyć jedyny a tu mu konkurencja rośnie!!".Marku W,czy to dobrze że MaroTrans chciało by być jedyne a tu konkurencja rośnie?Robi się nieprzyjemna atmosfera,więc w tym wątku temat typu tej jeździ taniej a tamten pilotuje drożej uważam z mojej strony za zakończony.Jestem szoferem,nie managerem.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Post Wysłano: 01 sty 2011, 21:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Z tego co widziałem chłopaków w Kołbaskowie jak wozili wiatraki to mają też naczepę z adapterem z przodu iz tyłu. Poza tym mają kilka fajnych ciągników siodłowych z potężnymi HDSami. Nie wspominając tej śmiesznej Scani z dziobem 8x2 z dwiema osiami podnoszonymi

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 01 sty 2011, 21:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lip 2010, 19:31
Posty: 141
GG: 35199727
Samochód: Vito / 306 / aveo
Lokalizacja: Katowice

Co do wiatraków, ostatni transport Cieszyn - Hruszowice z ZTE Katowice
4,50 wysokie, 4,30 szerokie i długie 36. Postój przed Rzeszowem (niestety nie wpuścili nas na żadnego CPN-a w okolicy)

Obrazek

_________________
http://www.ekopilot.com
http://fb.com/ekopilot.poland


Post Wysłano: 01 sty 2011, 22:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 mar 2009, 0:42
Posty: 60
GG: 9992528
Samochód: Fiat Marea Weekend
Lokalizacja: Katowice

Przejeżdżając koło bazy ZRE dostrzegłem 2 składy Panas-a stojące na ich placu. W poniedziałek postaram się tam wpaść i cyknąć kilka fotek :D


Post Wysłano: 01 sty 2011, 22:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 gru 2005, 0:37
Posty: 137
GG: 11
Samochód: FH16 750
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Marku nie nakrecaj sie tak , pisze o Annabergu bo akurat tu pracuje i cos na temat tej firmy wiem inne firmy nie sa dlamnie konkurencja i napewno nie bede plakal jesli zre , zte czy nawet porjot bedzie mial lepszy sprzet tylko bede podziwial , tak samo twoja firma ktora wedlug mnie jedna z Nielicznych w polsce ma dobrze a nawet bardzo dobrze oznaczone auta , nie wiem jak z Pilotazem bo jeszcze nie mialem okazji zebyscie mnie pilotowali , a nie jak inni Matiz lub jakies inne tico z 1 kogutem na dachu


Post Wysłano: 01 sty 2011, 22:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lip 2010, 19:31
Posty: 141
GG: 35199727
Samochód: Vito / 306 / aveo
Lokalizacja: Katowice

Cytuj:
Przejeżdżając koło bazy ZRE dostrzegłem 2 składy Panas-a stojące na ich placu. W poniedziałek postaram się tam wpaść i cyknąć kilka fotek :D
Jak tam byłem jakoś około początku grudnia to też te Panasowe stały

_________________
http://www.ekopilot.com
http://fb.com/ekopilot.poland


Post Wysłano: 02 sty 2011, 0:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lut 2006, 21:18
Posty: 123
GG: 24782554
Lokalizacja: Katowice

Driwer i Marcin nie było moim zamiarem wam dokuczyć jeżeli dokuczyłem lub ubliżyłem PRZEPRASZAM
Chcilem jedynie naświetlić że są firmy inne które wożą gabaryty .
A Maro Trans to mała mróweczka w porównaniu do innych firm.

_________________
Kto sukcesu chce znajdzie do niego drogę,kto sukcesu nie chce ,zawsze znajdzie wymówkę


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 33 z 139 [ Posty: 2777 ] Przejdź na stronę Poprzednia 131 32 33 34 35139 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: