Rejestracja:20 mar 2006, 17:37 Posty: 61
GG: 7708160
Samochód: Scania R 500 V8 & DAF 95XF 430
Lokalizacja: Kościerzyna-POLAND FANS(PL)
Strzał na Północ
Torsvik-Tromso-Tarendo-Pitea
Ruszyłem w piątek wieczorem ładunek był na poniedziałek więc cały czas trzeba było jechać pełnym ogniem.
Mapa trasy:
E4 kierunek Umea droga cały czas tak:
E10 Kiruna, temperatura - 35,
Zdjęcie robione w dzień, trafiłem na okres w którym na na Północy jest
najkrótszy dzień w roku o godzinie 12:00 zrobiło się szaro a o 14:00 było już ciemno.
powrót przez Finlandię przez Pajalę do miejscowości Tarendo, Ładowałem tam 30 ton drzewa .
Dojechałem do Pitea i zrobiłem przepinkę naczep, podczepiłem walking floore do
Harstad-Sortland-Svolvear-Leknes na wyspach Lofoten
Wszystkie te zdjęcia robione na drodze powrotnej,na wyspach Lofoten.
ładowałem odpady 28 ton w miejscowości Leknes do Umea .
Cały odcinek droga nr E10.
Sorry za jakość, zdjęcia robiłem podczas jazdy.
Równik koła podbiegunowego, przy którym robiłem pauzę dobową.
Takie tam zdjęcia pamiątkowe
Razem zrobiłem prawie 7000 km w 2 tyg. . Motor na północy chodził przez 3 dni. bez przerwy 24h na dobę. Sorry że tak mało opisałem każdy wiek jak wygląda życie kierowcy.
Tak jak tutaj Jester napisał jest co do pozazdroszczenia. Sam chciałbym zobaczyć prawdziwą zimę w Skandynawii choćby nawet to było z prawego fotela. Zdjęcia bardzo ładne.
Byłem raz, wczesną wiosną, na "bliskiej" Norwegii, ale chętnie popróbowałbym sił nawet za kołem podbiegunowym. Swoją drogą zastanawia mnie (mam w pamięci utartą mentalność polskich szefów) jak Skandynawowie podchodzą do kwestii np. pracującego na okrągło silnika przez 3 dni, jak pisałeś. Paliwa poszło ładnie.
Ale z drugiej strony, poniekąd samemu sobie odpowiadając - zamroź samochód, gdy silnik nie będzie pracował to do wiosny będziesz stał.
Byłem raz, wczesną wiosną, na "bliskiej" Norwegii, ale chętnie popróbowałbym sił nawet za kołem podbiegunowym. Swoją drogą zastanawia mnie (mam w pamięci utartą mentalność polskich szefów) jak Skandynawowie podchodzą do kwestii np. pracującego na okrągło silnika przez 3 dni, jak pisałeś. Paliwa poszło ładnie.
Ale z drugiej strony, poniekąd samemu sobie odpowiadając - zamroź samochód, gdy silnik nie będzie pracował to do wiosny będziesz stał.
Normalnie pewnie tak jak i nawet polscy.... przy -30 czy -40 ciekawe czy odpalisz po całej nocce, u mnie coś gadał, że na Rosji przy -20 ma chodzić cały czas, a na punkcie paliwa ma niezłego bzika:P
Rejestracja:17 sty 2007, 20:02 Posty: 494
GG: 2172953
Samochód: najlepszy samochód świata. Służbowy
Lokalizacja: Oslo / Gdańsk
Focie jak zawsze słitaśne, pierwsza klasa
Mnie tylko zastanawia, skąd masz Tira na polskich blachach ?
_________________ Pozdrawiam - Łukasz
Był DAF XF 105.510 SSC 6x2 <- Kto śmiał to usunąć? Mam uczulenie na dzieci Neo, i pseudokierowców z prawego fotela!
Juras proszę Cię nie przepraszaj nas za kiepską jakość zdjęć robionych podczas jazdy, gdyż co niektórzy takich zdjęć jakie ty robisz zza kierownicy to stojąc nie potrafią zrobić. Szacun dla Ciebie jesteś Bogiem!!! tyle samo powrotów co wyjazdów. Pozdrawiam Dawid!
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 23 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę