Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 sty 2011, 8:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lut 2010, 9:52
Posty: 6
GG: 8114804

Witam
Panowie planuje zakup ciągnika siodłowego pod naczepę skrzyniową w transporcie krajowym i zastanawiam się nad "Ciągnik siodłowy SCANIA P380LA4x2HNA" Euro 5 bez AdBlue (380 KM ) Lub "Iveco Stralis AT440S42T/FP CT" Euro 4 z AdBlue (420KM ) inne marki nie wchodzą w grę. Powiedzcie mi jakie one mają spalania i kilka słów o nich bo dealerzy mówią swoje a ja chciałbym jakąś opinie od ludzi co z tym maja do czynienia.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 gru 2007, 21:07
Posty: 258
GG: 2578718
Lokalizacja: Lublin

Cytuj:
"Ciągnik siodłowy SCANIA P380LA4x2HNA" Euro 5 bez AdBlue (380 KM )
Coś Ci sie chyba kolego pomieszało, bo te 12-litrowe silniki owszem spełniają normę Euro 5, ale za pomocą technologii SCR czyli potrzebują AdBlue. :wink:

_________________
Scania V8 Power


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 cze 2008, 17:07
Posty: 82
GG: 0

Cytuj:
Witam
"Iveco Stralis AT440S42T/FP CT" Euro 4 z AdBlue (420KM )
FP to oznaczenie ciągnika z pełnym zawieszeniem pneumatycznym przód/tył. CT to w Iveco oznacza Car Transporter i dotyczy oznaczenia podwozi lub ciagników przeznaczonych do transportu samochodów. Koła w tym ciagniku to na bank 315/60 R22.5 i zintegrowane, niskie siodło. Będziesz go musiał nieco dostosowac do skrzyniowej naczepy.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: