Strona 13 z 23 [ Posty: 442 ] Przejdź na stronę Poprzednia 111 12 13 14 1523 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 07 lis 2010, 12:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 gru 2009, 18:11
Posty: 9
Samochód: MAN TGA 18.460 / MB C-CLASSE 2.2CDI
Lokalizacja: Krapkowice

Cytuj:
jak nacisnę czerwony guzik na obudowie centralnego smarowania to pompa zaczyna znowu pracować i po jakichś 30 sekundach znowu staje i miga kontrolka....
wtyczkę sprawdziłem niby jest dobrze podłączona kable się dobrze trzymają....( jest tych kabli trzy jeden pin jest wolny)
co do tego szkiełka to też je odkręciłem i nie widać śladów wody w środku.....
nie wiem może to kwestia regulacji pompy bo za tym szkiełkiem są dwa pokrętła do regulacji(chyba)
u mnie jest to tak ustawione:
http://img42.imageshack.us/img42/3848/zdjcie356h.jpg
To jest ,,typowa" awaria w manie ....
-odkręć z dołu przewód zasilania (prądowy) , rozetnij peszla za wtyczką i pociągaj kolejno za kable , na odcinku ok.70 - 100 cm. będzie urwany przewód.....standard;)
Cytuj:
Witam serdecznie! mam problem z półbiegami!! w jeden dzień wszystko gra jak należy, następnego dnia porostu nie ma połówek! problem wraca bardzo rożnie! czasami działa miesiąc bez problemowo! Czasami jak nacisnę sprzęgło 3 razy to wejdzie ale czasami naciskam 40 razy i nic! Wie ktoś w czym tkwi problem?? Przy okazji: zna ktoś jakaś firmę która naprawia centralne smarowanie?? Problem jest taki ze mam coś przerobione na przycisk który się znajduje na tej puszce ze smarem! po naciśnięciu mieszadło działa! sam niestety nie smaruje! Nie wiem co trzeba wymienić żeby smarowało tak jak powinno! bez uciążliwego naciskania przycisku co jakiś czas!
Z półbiegami problem to w 90% przełącznik przy lewarku zm. biegów ' a co do drugiego pytania to na 100% miałeś zalane wodą centralne smarowanie i ,,fachowcy" zrobili Ci włącznik ,,na krótko" ... a wymienić to trzeba by było sterownik który jest drogi jak półtorej nieszczęścia .... pozdrawiam!

_________________
... i owoc żywota Twojego je ZUS...


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 07 sty 2011, 23:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 paź 2005, 13:42
Posty: 28
Lokalizacja: Leszno

Co to jest za urządzenie zaznaczone na czerwono ? Jest zamontowane w F2000 26.414 z 2001r.
Obrazek


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 28 sty 2011, 23:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lut 2009, 19:47
Posty: 11
GG: 0
Samochód: 26.464
Lokalizacja: Świdnik

Nie mam pojęcia co przedstawia twoje foto, u ,mnie nic takiego nie występuje.

A ja z kolei mam inny problem.
Zauważyłem ostatnio zbyt duże spalanie w moim 464.
Mianowicie zestaw mi pali 42 l/100km. Przy czym jest to jazda w jedną stronę z pełnym ładunkiem, a powrót prawie pusto czyli 5 ton.
Solówka spaliła 32 l/100km. W jedną 13 ton, powrót 2 tony.
Nie duszę go do czerwonego pola, ale lubię dać mu do odcinki gdy już rozpędzę.
Kiedyś zestaw palił mi 36-39 l/100km.
Mam wrażenie, że jak go rozpędzam to jakoś opornie mu to idzie.
Co to może być? Czujnik jakiś? wtryski, pompa?
Nie dymi na czarno (odrobinkę widać w nocy w lusterku jak jedzie z tyłu auto i świeci światłami)
Macie jakies pomysły?

_________________
www.LKAudi.pl


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 29 sty 2011, 1:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 sie 2008, 12:59
Posty: 595
Samochód: VOLVO FH500 EEV

Cytuj:
Nie mam pojęcia co przedstawia twoje foto, u ,mnie nic takiego nie występuje.

A ja z kolei mam inny problem.
Zauważyłem ostatnio zbyt duże spalanie w moim 464.
Mianowicie zestaw mi pali 42 l/100km. Przy czym jest to jazda w jedną stronę z pełnym ładunkiem, a powrót prawie pusto czyli 5 ton.
Solówka spaliła 32 l/100km. W jedną 13 ton, powrót 2 tony.
Nie duszę go do czerwonego pola, ale lubię dać mu do odcinki gdy już rozpędzę.
Kiedyś zestaw palił mi 36-39 l/100km.
Mam wrażenie, że jak go rozpędzam to jakoś opornie mu to idzie.
Co to może być? Czujnik jakiś? wtryski, pompa?
Nie dymi na czarno (odrobinkę widać w nocy w lusterku jak jedzie z tyłu auto i świeci światłami)
Macie jakies pomysły?
Jest słychać turbinę przy przyspieszaniu? Nie osłabł Ci? Tak miałem ze swoim F2000, tyle tylko że 414 - też niby wszystko było dobrze, dopóki nie przyszło mu ciągać ładunków, rzędu 20 ton i wyżej ( ciągnik siodłowy z naczepą ).
Zaczął mi kopcić na czarno tylko i wyłącznie na 7 biegu + wrzucony półbieg, na obrotach sięgających rzędu 1200 - 1300 obr/min. Po podłączeniu komputera okazało się, że uszkodzony jest czujnik turbiny...
Może ten sam problem jest u Ciebie?


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 29 sty 2011, 22:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2008, 21:17
Posty: 151
GG: 0

Powodem większego spalania może też być pęknięta chłodnica Intercoolera.


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 29 sty 2011, 23:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2011, 23:14
Posty: 2
GG: 1260294
Samochód: MAN 27.314

Witam Panowie , mam problem mianowicie potrzebuje dostac sie do zegarów zaznaczonych na zdjeciu,(temperatura, cisnienie oleju, paliwo) przepaliła mi sie zarówka od podświetlania a nie wiem jak sie do tego zabrac . Nie chce na siłe tam niczego podnosic, nie mam zadnej instrukcji do samochodu i nie wiem jak to ugryzc. Z góry dziekuje za pomoc http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a8a ... 8c883.html


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 30 sty 2011, 14:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 12:18
Posty: 525
GG: 2628774
Samochód: TGX / R480
Lokalizacja: Janów Lubelski

Cytuj:
Witam Panowie , mam problem mianowicie potrzebuje dostac sie do zegarów zaznaczonych na zdjeciu,(temperatura, cisnienie oleju, paliwo) przepaliła mi sie zarówka od podświetlania a nie wiem jak sie do tego zabrac . Nie chce na siłe tam niczego podnosic, nie mam zadnej instrukcji do samochodu i nie wiem jak to ugryzc. Z góry dziekuje za pomoc http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a8a ... 8c883.html
Musisz odkręcić ten górny plastik nad zegarami i dalej same ci wyjdą.


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 30 sty 2011, 16:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:04
Posty: 194
Samochód: Corsa D
Lokalizacja: Mikołów

Cytuj:
Witam Panowie , mam problem mianowicie potrzebuje dostac sie do zegarów zaznaczonych na zdjeciu,(temperatura, cisnienie oleju, paliwo) przepaliła mi sie zarówka od podświetlania a nie wiem jak sie do tego zabrac . Nie chce na siłe tam niczego podnosic, nie mam zadnej instrukcji do samochodu i nie wiem jak to ugryzc. Z góry dziekuje za pomoc http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a8a ... 8c883.html
Kolega Ty masz jakąś specjalną wersje tego F2000? Bo mi się wydaje że te plastiki/drewno na tym zdjęciu jest jakieś inne.Nie wiem czy i się wydaje ale się chyba z czymś takim nie spotkałem

_________________
MAN TGA 18.410


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 30 sty 2011, 18:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2008, 15:03
Posty: 53
GG: 2046394
Samochód: MAN
Lokalizacja: Limanowa KLI

To zdjęcia akurat jest z mojego mańka, jest to oryginalna okleina drewno podobna, że oryginalna to wiem stąd że pod okleiną jest czarny plastik, a nie jak w standardowym szary. Pozdrawiam

_________________
MAN 19.414


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 31 sty 2011, 14:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 maja 2008, 18:59
Posty: 13
GG: 0

Witam.
Koledzy wiecie może gdzie można dostać ostatni schodek do Manuelka w kabinie budowlanej? taki wygięty z rurki. Śledze od jakiegoś czasu allegro ale jest on nie do dostania :evil:

Przesyłam zdjęcie: http://img517.imageshack.us/f/schodek.jpg/


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 31 sty 2011, 20:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 maja 2010, 12:11
Posty: 406
GG: 6451835
Samochód: Crafter
Lokalizacja: Strzegom/Jaroszów [DK5]

Nie idzie tego zrobić jakoś odręcznie, w dobrze wyposażonym warsztaciku?

_________________
ford transit/volvo fh.


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 01 lut 2011, 1:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 paź 2005, 13:42
Posty: 28
Lokalizacja: Leszno

Cytuj:
Co to jest za urządzenie zaznaczone na czerwono ? Jest zamontowane w F2000 26.414 z 2001r.
Obrazek
Okazało się ze to jest jakaś radiostacja. Brakuje mi parę elementów w siedzeniu i nie wiem co zamówić :/ Prośba o fotkę siedzenia kierowcy taką co widać bebechy lub jakiś schemat z częściami.


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 01 lut 2011, 16:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lut 2009, 19:47
Posty: 11
GG: 0
Samochód: 26.464
Lokalizacja: Świdnik

Cytuj:
Jest słychać turbinę przy przyspieszaniu? Nie osłabł Ci? Tak miałem ze swoim F2000, tyle tylko że 414 - też niby wszystko było dobrze, dopóki nie przyszło mu ciągać ładunków, rzędu 20 ton i wyżej ( ciągnik siodłowy z naczepą ).
Zaczął mi kopcić na czarno tylko i wyłącznie na 7 biegu + wrzucony półbieg, na obrotach sięgających rzędu 1200 - 1300 obr/min. Po podłączeniu komputera okazało się, że uszkodzony jest czujnik turbiny...
Może ten sam problem jest u Ciebie?
Cytuj:
Powodem większego spalania może też być pęknięta chłodnica Intercoolera.
Dzięki, sprawdzę obie możliwości

A jak sprawdzić szczelność chłodnicy Intercoolera? Da się to jakoś bez wyjmowania?

_________________
www.LKAudi.pl


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 01 lut 2011, 19:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sty 2010, 14:36
Posty: 50
GG: 12164851
Samochód: MAN; MERCEDES

Ja mam natomiast inny problem.
Mam MANa 27-464 napęd 6x6 do przewozu dłużycy z dźwigiem i hydraulicznie sterowaną przyczepą.
Pompa hydrauliczna do sterowania przyczepy znajduje się na silniku i pracuje cały czas wraz z silnikiem.
Wczoraj man zaczął mi dymić nie ma wogóle mocy. Stwierdziliśmy, że olej hydrauliczny poszedł ze zbiornika do silnika.
Teraz pytanie co się mogło stać w silniku poprzez taki obrót sprawy?
Wyeliminowaliśmy przeciek oleju hydraulicznego do silnika, turbosprężarka jest sprawna, intercooler nie jest dziurawy, wszystkie filtry: oleju, paliwa, powietrza zostały wymienione, a man za cho**re nie chce jechać.
Prosze o pomoc

_________________
viewtopic.php?f=44&t=24371&p=335445#p335445


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 01 lut 2011, 20:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:04
Posty: 194
Samochód: Corsa D
Lokalizacja: Mikołów

A czemu na nektórych manach spotkałem się z napisem oaf? o co chodzi?

_________________
MAN TGA 18.410


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 01 lut 2011, 21:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Cytuj:
A czemu na nektórych manach spotkałem się z napisem oaf? o co chodzi?
Austriacka wersja Mana, w dużym uproszczeniu coś jak Daf-Ginaf.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 01 lut 2011, 22:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
Cytuj:
A czemu na nektórych manach spotkałem się z napisem oaf? o co chodzi?
Austriacka wersja Mana, w dużym uproszczeniu coś jak Daf-Ginaf.
No i tu kolega myli pojęcia, że tak to ujmę. Daf-Ginaf to zupełnie coś innego niz w przypadku Man-Oaf.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 02 lut 2011, 9:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
A czemu na niektórych manach spotkałem się z napisem oaf? o co chodzi?
To tak samo jak z Starem. kiedyś była firma OAF i man ją wykupił i teraz są produkowane pod nazwą MAN. W tych zakładach są budowane specjalne wersje manów np do gabarytów

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 02 lut 2011, 14:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:04
Posty: 194
Samochód: Corsa D
Lokalizacja: Mikołów

Czyli już wszystko rozumiem

_________________
MAN TGA 18.410


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 05 mar 2011, 14:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:04
Posty: 194
Samochód: Corsa D
Lokalizacja: Mikołów

o co chodzi z napisem comander tak jak na tym obrazku http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... mander.jpg

_________________
MAN TGA 18.410


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 13 z 23 [ Posty: 442 ] Przejdź na stronę Poprzednia 111 12 13 14 1523 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: