Sciagac skrzynie w celu ogledzin stanu sprzegla to troche kosztowny zabieg
.
ManCatem mozna sprawdzic wartosci max wychylen "sprzegla",jak nie ma sprzetu diagnostycznego to wystarczy otworzyc gumowa zaslepke okienka pod sprzeglem i zmierzyc skok widelca/ wysiegu aktywatora .Odnosnikiem jest ruch ~24 mm dla nowego sprzegla .
( instrukcje MANa podaja tylko ten jeden odnosnik ,do nowego sprzegla )
Jednakze trzeba wziasc poprawke na zuzycie lozyskowania widelca ,jak tam sa luzy to i wartosci wychylen beda rozne .
Najlepiej podejrzec w kilku autach jakie sa wartosci wychylen,pozwoli Ci to samemu okreslic stan sprzegla po kilku pomiarach w innych autach.
Generalnie system generacji TGA sam powie kiedy sprzeglo jest do wymiany , wyskakuje blad na kokpicie ,ktorego nie ma podczas odczytu bledow komputerem diagnostycznym.Tylko czesto jest to juz za pozno i samochody musza smigac prosto do warsztatu.