Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 lut 2011, 14:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lut 2011, 14:05
Posty: 1
GG: 3433759
Samochód: man

Mam problem z przełączaniem połówek, jak chce włączyć pełny bieg muszę 5 razy naciskać sprzęgło żeby się włączyły. Man z 1999 r. skrzynia 8 biegów fuller. Jak to naprawić?? z góry dzięki :D


Post Wysłano: 13 lut 2011, 15:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 cze 2010, 21:11
Posty: 171
GG: 0
Samochód: man

Cytuj:
Mam problem z przełączaniem połówek, jak chce włączyć pełny bieg muszę 5 razy naciskać sprzęgło żeby się włączyły. Man z 1999 r. skrzynia 8 biegów fuller. Jak to naprawić?? z góry dzięki :D
kolego ,miałem podobny problem ,.-otwórz sobie (atrapę -maskę) i po twojej prawej stronie od czoła jest mały mechanizm ,przy zbiorniczku z płynem sprzęgła (chyba coś od wysprzęglika ,albo od odpowietrznika) strzelam nazwy ,-wygląda to jak "guzik" z czterema dziurkami ", w środku tego mechanizmu jest taka mała kuleczka ,to ona jest odpowiedzialna za połówki ,wykręć ten mechanizm (odkręcamy ze środka kabiny ,śruby nad lub pod pedałem sprzęgła ),w środku zobaczysz kulkę metalową ,normalnie ona jest pokryta (teflonem lub czymś innym <chodzi o poślizg>)ale w miarę lat to się zużyło ,po prostu przesmaruj ,nałóż troszkę np.wazelina techniczna i po kłopocie .-robota na 1/2 godzinki max -pozdro.,


Post Wysłano: 23 lut 2011, 21:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 cze 2010, 21:11
Posty: 171
GG: 0
Samochód: man

Cytuj:
Cytuj:
Mam problem z przełączaniem połówek, jak chce włączyć pełny bieg muszę 5 razy naciskać sprzęgło żeby się włączyły. Man z 1999 r. skrzynia 8 biegów fuller. Jak to naprawić?? z góry dzięki :D
kolego ,miałem podobny problem ,.-otwórz sobie (atrapę -maskę) i po twojej prawej stronie od czoła jest mały mechanizm ,przy zbiorniczku z płynem sprzęgła (chyba coś od wysprzęglika ,albo od odpowietrznika) strzelam nazwy ,-wygląda to jak "guzik" z czterema dziurkami ", w środku tego mechanizmu jest taka mała kuleczka ,to ona jest odpowiedzialna za połówki ,wykręć ten mechanizm (odkręcamy ze środka kabiny ,śruby nad lub pod pedałem sprzęgła ),w środku zobaczysz kulkę metalową ,normalnie ona jest pokryta (teflonem lub czymś innym <chodzi o poślizg>)ale w miarę lat to się zużyło ,po prostu przesmaruj ,nałóż troszkę np.wazelina techniczna i po kłopocie .-robota na 1/2 godzinki max -pozdro.,
-Andrzejku i co, pomogło.?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: